فنجان های کاهو آسیایی با زمین تند ترکیه (فیلم) – آشپزخانه کالین


فنجان های کاهو آسیایی با بوقلمون ادویه دار یک ایده شام ​​خوشمزه کم کربوهیدرات و بدون گلوتن است که خوردن آن نیز سرگرم کننده است! و همه کسانی که کاهوی بوقلمون را با طعم های آسیایی دوست دارند از این دستور غذا لذت خواهند برد!

پین فنجان های کاهو آسیایی با بوقلمون ادویه دار شده تا بعداً آن را امتحان کنید!

فنجان های آسیایی کاهو با زمین تند ترکیه فنجان های کاهو با بادام زمینی را تکمیل کردفنجان های آسیایی کاهو با زمین تند ترکیه فنجان های کاهو با بادام زمینی را تکمیل کرد

به خوبی به یاد دارم زمانی که برای اولین بار کاغذ کاهو خوردم، در یک رستوران چینی در دریاچه نمک، جایی که یکی از دوستانم به نام مایک آنقدر خوش تیپ بود که می‌توانست آن‌ها را حتی با وجود اینکه در منو نبود، سفارش دهد. این سال ها پیش بود؛ حالا کاهو مثل اینها بسته بندی می شود فنجان کاهو آسیایی با بوقلمون ادویه دار تا حدودی جریان اصلی هستند.

و وقتی کاهوی آسیایی با بوقلمون بدون چربی درست می‌شود، یک گزینه شام ​​کم کربوهیدرات، بدون گلوتن و لبنیات فوق‌العاده ایجاد می‌کند. و اگر ترجیح می دهید از سس سویا بدون گلوتن یا آمینوهای نارگیل برای بدون گلوتن یا پالئو استفاده کنید، به راحتی می توانید آنها را برای استفاده از گوشت چرخ کرده برای کتو تطبیق دهید.

چه موادی نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

اینها کاهو روپ هستند یا فنجان کاهو؟

این نوع غذای آسیایی با گوشت تند که در داخل تکه‌های کاهو خورده می‌شود را می‌توان کاهو یا فنجان کاهو نامید، اما من دوست دارم فنجان کاهو را با مقدار زیادی پر کنم تا اینکه آن را بپیچم، بنابراین به آنها فنجان کاهو می‌گویم.

سس ماهی چیست؟

درست همانطور که از نامش مشخص است، سس ماهی یک چاشنی آسیایی است که از ماهی تخمیر شده تهیه می شود. اگر با این موضوع آشنایی ندارید، بوی آن را ناامید نکنید زیرا طعم شگفت انگیز اومامی را به غذاهای آسیایی اضافه می کند. من از طرفداران بزرگ سس ماهی قرمز قایق (لینک وابسته) هستم که فاقد گلوتن است و مواد افزودنی ندارد.

برای جام کاهوی آسیایی از چه کاهویی استفاده کنید؟

من دوست دارم از کاهو بوستون یا کاهو کره ای برای این دستور غذا استفاده کنم، اما اگر انواع دیگر کاهو را پیدا نکردید یا نمی خواهید برای کاهو خرج کنید، می توانید از کاهو آیسبرگ یا کاهو برگ سبز نیز استفاده کنید.

فنجان های کاهوی آسیایی کولاژ شات ها را پردازش می کندفنجان های کاهو آسیایی کولاژ شات ها را پردازش می کند

مراحل ساخت فنجان کاهو آسیایی با بوقلمون ادویه دار:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. پیاز قرمز را خرد کنید. سیر و زنجبیل خرد شده را اندازه کنید.
  2. سس سویا، سس سیر شیلی و سس ماهی را با هم مخلوط کنید.
  3. روغن را در یک تابه بزرگ نچسب گرم کنید؛ پیاز را اضافه کنید و حدود 2 دقیقه تفت دهید.
  4. سپس سیر و ریشه زنجبیل را اضافه کرده و حدود یک دقیقه دیگر تفت دهید.
  5. بوقلمون آسیاب شده را به ماهیتابه اضافه کنید و با چرخاننده خرد کنید. مخلوط سس را به بوقلمون آسیاب شده اضافه کنید.
  6. حدود 5 دقیقه بپزید تا بوقلمون قهوه ای و ترد شود و سس جذب گوشت شود.
  7. در حین پختن بوقلمون، گشنیز را بشویید و خرد کنید. بادام زمینی را خرد کرده و در کاسه کوچکی بریزید.
  8. وقتی بوقلمون تمام شد، گشنیز خرد شده را اضافه کنید و 1-2 دقیقه دیگر بپزید.
  9. انتهای هسته را از کاهو جدا کرده، برگ ها را جدا کرده و در سالاد اسپینر بشویید و خشک کنید.
  10. فیلینگ و برگ های کاهو را در کاسه های جداگانه، همراه با بادام زمینی خرد شده در ظرف کوچک دیگری سرو کنید.
  11. هر نفر یک برگ کاهو می گیرد، با مخلوط بوقلمون پر می کند، بادام زمینی خرد شده را اضافه می کند و سپس مخلوط را از فنجان کاهو می خورد.

عکس نزدیک از فنجان کاهو آسیایی با بوقلمون تند، فنجان کاهو کامل با بادام زمینیعکس نزدیک از فنجان کاهو آسیایی با بوقلمون تند، فنجان کاهو کامل با بادام زمینی

آن را به یک وعده غذایی کم کربوهیدرات تبدیل کنید:

می‌توانید از این فنجان‌های کاهوی آسیایی یک وعده غذایی درست کنید، اما اگر می‌خواهید یک شام دلچسب‌تر داشته باشید، سالاد خیار چینی، سالاد سبز آسیایی، یا سالاد نخودی شکر، غذای جانبی خوبی برای یک وعده غذایی کم کربوهیدرات خواهد بود.

بسته بندی های خوشمزه کاهو بیشتر:

آماده سازی غذای آخر هفته:

فنجان های کاهو آسیایی با بوقلمون ادویه دار به دسته ای به نام آماده سازی غذای آخر هفته اضافه شده است تا به شما کمک کند دستور العمل هایی را پیدا کنید که می توانید در آخر هفته آماده یا طبخ کنید و در طول هفته بخورید!

عناصر

  • 1 تن روغن بادام زمینی یا روغن نباتی

  • 3 تی پیاز قرمز یا موسیر خرد شده

  • 2 T سیر ریز شده (من از سیر خرد شده در شیشه استفاده کردم اما سیر تازه عالی است)

  • 2 T ریشه زنجبیل رنده شده یا زنجبیل خرد شده از یک شیشه

  • 1 1/2 پوند. بوقلمون آسیاب شده

  • 4 تی سس سویا (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1 تن سس سیر شیلی (یا کمی بیشتر اگر به غذاهای تند علاقه دارید)

  • 1 قاشق چایخوری. سس ماهی

  • 1 فنجان گشنیز تازه خرد شده (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1/3 فنجان بادام زمینی خرد شده (اختیاری، اما خوب)

  • 1 سر بزرگ یا 2 سر کوچک کاهو (به یادداشت ها مراجعه کنید)

دستورالعمل ها

  1. پیاز قرمز را خرد کنید. سیر و زنجبیل خرد شده را اندازه کنید. (در صورت تمایل می توانید این را با سیر تازه خرد شده و ریشه زنجبیل خرد شده نیز درست کنید.)
  2. سس سویا یا سس سویا بدون گلوتن، سس سیر شیلی (پیوند وابسته) و سس ماهی را با هم مخلوط کنید.
  3. روغن را در یک ماهیتابه بزرگ نچسب گرم کنید. پیاز را اضافه کنید و حدود 2 دقیقه تفت دهید.
  4. سپس سیر و ریشه زنجبیل را اضافه کرده و حدود یک دقیقه دیگر تفت دهید.
  5. بوقلمون ساییده شده را به ماهیتابه اضافه کنید (در صورت نیاز با کمی روغن بیشتر) و جدا کنید و با ترنلر پخش کنید. مخلوط سس را به بوقلمون آسیاب شده اضافه کنید.
  6. حدود 5 دقیقه بپزید تا بوقلمون قهوه ای شود و از هم جدا شود و سس جذب گوشت شود.
  7. در حین پختن بوقلمون، گشنیز تازه را بشویید و خرد کنید تا 1 فنجان درست شود. بادام زمینی را خرد کرده و در ظرف کوچکی بریزید تا سر میز سرو کنید.
  8. وقتی بوقلمون تمام شد، گشنیز خرد شده را اضافه کنید و 1-2 دقیقه دیگر بپزید.
  9. انتهای هسته را از کاهو جدا کنید، برگ‌های آن را جدا کنید و در سالاد اسپینر بشویید و خشک کنید (یا زیر آب جاری بشویید و با دستمال کاغذی خشک کنید.)
  10. فیلینگ و برگ های کاهو را در کاسه های جداگانه، همراه با بادام زمینی خرد شده در ظرف کوچک دیگری سرو کنید.
  11. هر نفر یک برگ کاهو می گیرد، با مقدار دلخواه مخلوط بوقلمون پر می کند، بادام زمینی خرد شده را اضافه می کند و سپس مخلوط را از فنجان کاهو می خورد.
  12. من دوست دارم فنجان کاهو را هنگام خوردن روی آن تا کنم، بنابراین به نوعی تاکو شکل است، اما برخی از افراد دوست دارند کاهو را به صورت شفاف دور فیل بپیچند.

یادداشت

در صورت نیاز از سس سویا بدون گلوتن (پیوند وابسته) استفاده کنید. اگر طرفدار گشنیز نیستید، از پیاز سبز نازک خلال شده استفاده می کنم. من کاهو بوستون یا کاهوی کره ای را برای این دستور غذا دوست دارم، اما در صورت تمایل می توانید کاهوی آیسبرگ را نیز جایگزین کنید.

دستور پخت اقتباس شده از غذای سول کالیفرنیا.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

6

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 337چربی کل: 20 گرمچربی های اشباع شده: 4.4 گرمچربی غیر اشباع: 13.3 گرمکلسترول: 118 میلی گرمسدیم: 850 میلی گرمکربوهیدرات ها: 6.7 گرمفیبر: 1.6 گرمقند: 2 گرمپروتئین: 34 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

عکس بند انگشتی فنجان های کاهو آسیایی با زمین تند ترکیه از فنجان های کاهو مونتاژ شدهعکس بند انگشتی فنجان های کاهو آسیایی با زمین تند ترکیه از فنجان های کاهو مونتاژ شده

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
این فنجان‌های کاهو آسیایی با بوقلمون بدون چربی و سایر مواد کم کربوهیدرات، گزینه‌ای عالی برای شام برای برنامه‌های غذایی کم کربوهیدرات یا هر مرحله از رژیم غذایی اصلی ساحل جنوبی است. اگر از سس سویا بدون گلوتن یا آمینوهای نارگیل به جای سس سویا استفاده می‌کنید، این می‌تواند به راحتی برای افراد بدون گلوتن یا Paleo/Whole 30 خورنده مناسب باشد. برای کتو، ممکن است بخواهید از گوشت چرخ کرده با چربی بالاتر استفاده کنید که همچنان خوشمزه خواهد بود.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
برای دیدن دستور العمل های بیشتری مانند این، از کاهو روپ استفاده کنید! از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این دستور العمل برای بسته بندی کاهوی بوقلمون آسیایی برای اولین بار در سال 2009 ارسال شد و بلافاصله در وبلاگ به یک موفقیت تبدیل شد. در سال 2021 با عکس های بهتر به روز شد و آخرین بار با اطلاعات بیشتر در سال 2024 به روز شد.

تصویر Pinterest از فنجان های کاهو آسیایی با بوقلمون ادویه دار

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link