تخم مرغ تند شیطان (با چیپوتل و آهک) – آشپزخانه کالین


من تغییرات زیادی روی تخم‌مرغ‌های شیطانی ایجاد کرده‌ام، اما این تخم‌مرغ‌های شیطانی تند (با Chipotle و Lime) یکی از موارد مورد علاقه من هستند! و بسته به چیزی که ترجیح می دهید می توانید آنها را کم و بیش تند درست کنید.

تخم‌مرغ‌های شیطانی تند را پین کنید تا بعداً آنها را امتحان کنید!

تخم‌مرغ‌های تند شیطانی (با چیپوتل و لیموترش) با تخم‌مرغ‌هایی که در بشقاب تخم‌مرغ نشان داده شده‌اند.تخم‌مرغ‌های تند شیطانی (با چیپوتل و لیموترش) با تخم‌مرغ‌هایی که در بشقاب تخم‌مرغ نشان داده شده‌اند.

باید هزاران دستور العمل تخم مرغ شیطانی در جهان وجود داشته باشد، اما یکی از موارد مورد علاقه من باید این باشد تخم مرغ تند شیطان (با چیپوتل و لیموترش). نظر شما در مورد صدای تخم مرغ های شیطانی که با طعم های جنوب غربی کمی تند هستند چیست؟

و این دستور پخت دوباره در آرشیو وبلاگ من با یک عکس قدیمی که تار بود و واقعاً نشان نمی داد که چقدر خوب هستند در آرشیو وبلاگ من آمده است، بنابراین اخیراً من و کارا این دستور را به روز کردیم.

ما آن را تغییر چندانی ندادیم جز اینکه ماست را به جای خامه ترش جایگزین کنیم (که در طول سال ها در این دستور غذا استفاده کرده ام، زیرا همیشه ماست ساده در یخچالم ندارم) و مقداری از مقدار آن را کاهش دادیم. آب لیمو. البته اگر شما هم مثل من هستید که لیموترش زیاد دوست دارید، می توانید برای طعم دادن، آبلیمو بیشتری اضافه کنید!)

و این هفته شرط می بندم که افراد زیادی تخم مرغ های آب پز کامل درست می کنند و تخم مرغ ها را برای عید پاک رنگ می کنند، بنابراین ممکن است در اواخر هفته تخم مرغ آب پز اضافی داشته باشید. اگر چنین است، امیدوارم این تخم‌مرغ‌های تند شیطانی را امتحان کنید!

به چه موادی نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

تخم‌مرغ‌های تند تند چقدر تند هستند؟

اگر از 1/4 قاشق چایخوری فلفل چیلی چیپوتل آسیاب شده که در دستور غذا مشخص شده است استفاده کنید، این فلفل ها فقط کمی تند هستند. اما وقتی مخلوط تخم مرغ را میل کردید، در صورت تمایل می توانید آن را کمی تندتر کنید!

اگر چیپوتل آسیاب شده برای این دستور غذا نداشته باشید چه؟

اگر فلفل چیلی آسیاب شده ندارید و نمی خواهید آن را فقط برای این دستور بخرید، از مقدار کمی سس سبز تاباسکو (لینک وابسته) برای اضافه کردن طعم تند استفاده می کنم. و اگر طعم معمولی Jalapeno را به طعم دودی چیلی چیپوتل (که فلفل دودی خشک شده Jalapeno است) ترجیح می دهید، حتی ممکن است تاباسکو سبز را بهتر دوست داشته باشید.

این دستور پخت چند تخم مرغ تند درست می کند؟

این دستور 12 نصف تخم مرغ شیطانی، یا 6 وعده اگر دو نصف بخورید درست می‌کند، اما اگر می‌خواهید برای جمعیت تخم‌مرغ‌های شیطانی درست کنید، می‌توانید آن را به راحتی دو یا سه برابر کنید. لذت ببرید! و من با 7 تخم‌مرغ شروع می‌کنم، زیرا معمولاً سفیده‌ها روی حداقل یک تخم‌مرغ خرد می‌شوند، بنابراین اگر نگران ظاهر آن نیستید، ممکن است نصف 14 تخم‌مرغ داشته باشید!

تخم‌مرغ‌های شیطون تند چقدر کم کربوهیدرات هستند؟

برای این دستور، دو نیمه تخم مرغ شیطانی (یک تخم مرغ) حدود 3 کربوهیدرات خالص دارد.

کلاژ تخم‌مرغ‌های شیطانی تند (با چیپوتل و لیموترش) از مراحل دستور پخت.کلاژ تخم‌مرغ‌های شیطانی تند (با چیپوتل و لیموترش) از مراحل دستور پخت.

طرز تهیه تخم مرغ تند شیطانی (با چیپوتل و لیموترش):

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. ابتدا با یکی از روش هایی که در پست من توصیه شده است، تخم مرغ های آب پز کامل درست کنید.
  2. تخم مرغ ها را خنک کنید، پوست بگیرید و از وسط نصف کنید.
  3. زرده ها را برداشته و داخل کاسه بریزید. زرده ها را با چنگال خوب له کنید.
  4. پیاز سبز را خلال کرده و با چاقوی سرآشپز ریز خرد کنید.
  5. آب لیموترش و پودر چیلی چیپوتل آسیاب شده را با هم مخلوط کنید (یا در صورت تمایل از 1/2 قاشق چایخوری سس سبز تاباسکو استفاده کنید.)
  6. مخلوط آهک و چیپوتل را به زرده ها اضافه کنید.
  7. سپس مایونز، خردل، خامه ترش (یا بیشتر مایونز)، نمک و نصف پیاز سبز خرد شده را با هم مخلوط کنید.
  8. چاشنی را بچشید تا ببینید آیا آب لیموترش، خردل، پودر چیلی آسیاب شده چیپوتل یا نمک بیشتری می خواهید.
  9. هم بزنید تا مخلوط به خوبی ترکیب شود.
  10. سفیده تخم مرغ ها را در بشقاب سرو بچینید.
  11. از یک سوهان لاستیکی برای جمع کردن مخلوط زرده در یک کیسه پلاستیکی کوچک استفاده کنید. یک گوشه کیسه را برش دهید (به دنبال آن بگردید!) و از بالا فشار دهید تا مخلوط زرده از سوراخ خارج شود و به نصف تخم مرغ وارد شود.
  12. وقتی تمام نصف های سفیده تخم مرغ با مخلوط زرده پر شد، با پیاز سبز باقی مانده بپاشید.
  13. بلافاصله سرو کنید یا تا زمان سرو در یخچال بگذارید.

تخم‌مرغ‌های تند شیطان (با چیپوتل و آهک) در ظرف تخم‌مرغ شیشه‌ای نشان داده شده است.تخم‌مرغ‌های تند شیطان (با چیپوتل و آهک) در ظرف تخم‌مرغ شیشه‌ای نشان داده شده است.

دستور العمل های بیشتر تخم مرغ شیطانی خوشمزه:

برای ایده‌های جالب‌تر برای تخم‌مرغ‌های شیطانی، بهترین تخم‌مرغ‌های شیطانی من (به‌علاوه تخم‌مرغ‌های شیطانی از وبلاگ‌نویسان دیگر) را بررسی کنید!

عناصر

  • 7 تخم مرغ (ترجیحا حدود یک هفته ای)

  • 2 تی می

  • 2 تن خامه ترش (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1 تن آبلیموی تازه (یا بیشتر)

  • 1 T خردل زرد (نه دیژون)

  • 1/4 قاشق چایخوری فلفل چیلی آسیاب شده (کم و بیش برای طعم دادن، به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1/2 قاشق چایخوری نمک (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 2 عدد پیاز سبز، فقط قسمت سبز، ریز خرد شده

دستورالعمل ها

  1. ابتدا تخم مرغ های آب پز کامل درست کنید. من همیشه یک تخم مرغ اضافه می پزم، زیرا معمولاً قسمت سفید آن حداقل روی یکی خرد می شود.
  2. تخم‌مرغ‌ها را می‌گذاریم سرد شود، سپس پوست گرفته و به صورت ضربدری از وسط نصف می‌کنیم.
  3. زرده ها را با احتیاط جدا کرده و در یک کاسه صاف قرار دهید. (این کار له کردن آنها را آسان تر می کند.)
  4. زرده ها را با چنگال خوب له کنید
  5. پیاز سبز را خلال کرده و با چاقوی سرآشپز ریز خرد کنید.
  6. آب لیموترش و پودر چیلی چیپوتل را با هم مخلوط کنید. (اگر این کار را انجام ندهید، لکه های بزرگی از پودر چیلی در مخلوط زرده شیطانی خواهید داشت. پودر چیلی به طور کامل حل نمی شود، اما اضافه کردن آن به آب لیمو باعث می شود که بهتر مخلوط شود.)
  7. مخلوط آهک و چیپوتل را به زرده های له شده اضافه کنید، سپس مایونز، خردل، خامه ترش (یا بیشتر مایونز)، نمک و نصف پیاز سبز خرد شده را با هم مخلوط کنید.
  8. چاشنی را بچشید تا ببینید آیا آب لیموترش، خردل، پودر چیلی چیپوتل یا نمک بیشتری می خواهید.
  9. هم بزنید تا مخلوط به خوبی ترکیب شود.
  10. سفیده تخم مرغ ها را در بشقاب سرو بچینید.
  11. از یک سوهان لاستیکی برای جمع کردن مخلوط زرده در یک کیسه پلاستیکی کوچک استفاده کنید. یک تکه کوچک از یک گوشه کیسه برش دهید و از بالا فشار دهید تا مخلوط زرده از سوراخ خارج شود و به نصف تخم مرغ وارد شود. (پر کردن تخم مرغ ها را می توان با قاشق یا ابزار تزئین کیک نیز انجام داد.)
  12. وقتی تمام پوسته‌های سفیده تخم‌مرغ با مخلوط زرده پر شد، با باقی مانده پیاز سبز خرد شده بپاشید.
  13. بلافاصله سرو کنید یا تا زمان سرو در یخچال بگذارید.

یادداشت

از کل مایونز استفاده کنید و در صورت تمایل از خامه ترش صرف نظر کنید.

از هر چیلی تند آسیاب شده ای که ترجیح می دهید استفاده کنید یا حدود 1/2 قاشق چایخوری را جایگزین کنید. سس سبز تاباسکو برای چیپوتل شیلی در این دستور تهیه شده است.

دستور تهیه شده توسط Kalyn.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

6

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 135چربی کل: 10 گرمچربی های اشباع شده: 3 گرمچربی ترانس: 0 گرمچربی غیر اشباع: 6 گرمکلسترول: 221 میلی گرمسدیم: 337 میلی گرمکربوهیدرات ها: 3 گرمفیبر: 1 گرمقند: 2 گرمپروتئین: 8 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی از تخم‌مرغ‌های تند شیطان (با چیپوتل و لیمو) در ظرف تخم‌مرغ شیشه‌ای نشان داده شده است.تصویر مربعی از تخم‌مرغ‌های تند شیطان (با چیپوتل و لیمو) در ظرف تخم‌مرغ شیشه‌ای نشان داده شده است.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
این دستور غذا برای برنامه های غذایی کم کربوهیدرات یا کتو، یا برای هر مرحله از رژیم غذایی اصلی ساحل جنوبی عالی است.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از پیش غذاها برای پیدا کردن دستور العمل های بیشتر مانند این استفاده کنید! از صفحات فهرست عکس Recipes by Diet Type برای یافتن دستور العمل های بیشتر مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

خاطرات دستور غذا:
این دستور غذا برای اولین بار در سال 2008 برای رویدادی با حمایت باربارا از Winos و Foodies برای Livestrong Day، رویدادی برای افزایش آگاهی و بودجه برای تحقیقات سرطان پست شد. این دستور غذا به یاد باربارا اختصاص دارد که در سال 2012 بر اثر سرطان درگذشت و یکی از اعضای محبوب جامعه وبلاگ نویسی مواد غذایی بود. آخرین بار با اطلاعات بیشتر در سال 2024 به روز شد.

تصویر Pinterest از تخم‌مرغ‌های تند شیطان (با چیپوتل و لیمو)

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link