ژامبون و مارچوبه پخته آسان پنیری – آشپزخانه کالین


ژامبون و مارچوبه پخته Easy Cheesy بسیار سریع و خوشمزه برای یک وعده غذایی خاص در فصل مارچوبه درست می شود! اما اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که مقداری از ژامبون را تهیه کنید، این یک راه عالی برای استفاده از باقیمانده ژامبون است.

پین آسان پنیر ژامبون پخته و مارچوبه را امتحان کنید بعدا!

ژامبون پخته شده آسان پنیری و مارچوبه روی تابهژامبون پخته شده آسان پنیری و مارچوبه روی تابه

وقتی خودم را با چند برش ضخیم خوب ژامبون دیدم، نتوانستم در برابر تبدیل آن به این دستور غذا مقاومت کنم. ژامبون و مارچوبه پخته پنیری آسان که روی یک تابه ورق درست می شود! این بسیار سریع، آسان و خوشمزه بود و هر زمانی که ژامبون می خورید و می خواهید یک شام بی سر و صدا می خواهید درست کنید، و این ترکیب آنقدر شگفت انگیز است که فکر می کنم حتی می توانید آن را برای یک وعده غذایی خاص درست کنید!

این ایده غذای تابه ای فقط چهار ماده دارد، به علاوه نمک و فلفل، و هر طرفدار مارچوبه که ژامبون دوست دارد، از آن برای یک ایده شام ​​آسان لذت می برد! و هرگز نمی توان دستورهای زیادی برای استفاده از ژامبون پخته یا مارچوبه وجود داشت، درست است؟

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد تشکیل دهنده دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  • تکه های ضخیم ژامبون
  • مارچوبه تازه
  • روغن زیتون (لینک وابسته)
  • نمک و فلفل تازه آسیاب شده
  • پنیر پارمزان درشت رنده شده

برای این دستور ژامبون و مارچوبه باید از مارچوبه غلیظ استفاده کنید یا نازک؟

من نیزه های ضخیم مارچوبه را برای برشته کردن ترجیح می دهم. اگر فروشگاه شما فقط مارچوبه نازک دارد، ممکن است بخواهید زمان پخت را چند دقیقه کاهش دهید.

آیا ژامبون غلیظ برای غذای ماهیتابه ژامبون و ورقه مارچوبه ضروری است؟

من دستوری می‌خواستم که در آن ژامبون بپزد در حالی که مارچوبه روی تابه برشته می‌شود، بنابراین از برش‌های نسبتاً ضخیم ژامبون استفاده می‌کنم. اما زمانی که ما این را آزمایش کردیم، ژامبون خوب و آبدار بود و فکر می‌کنم می‌توانید از قطعات کمی نازک‌تر ژامبون استفاده کنید. اگر فقط ژامبون خیلی نازک برش خورده‌اید، ژامبون را برای اولین قسمت از زمان پخت در فویل می‌پیچم و وقتی آن را با پنیر پارمزان می‌پاشید، آن را باز می‌کنم.

ایده های بیشتری برای استفاده از ژامبون باقی مانده می خواهید؟

دستور العمل های ژامبون کم کربوهیدرات و کتو را برای راه های عالی برای استفاده از باقی مانده ژامبون در هر زمان که به اندازه کافی خوش شانس هستید، بررسی کنید.

کولاژ ژامبون پخته شده و مارچوبه آسانکولاژ ژامبون پخته شده و مارچوبه آسان

طرز تهیه آسان پنیر ژامبون و مارچوبه پخته شده:

(این فقط خلاصه ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  1. فر را با دمای 375 فارنهایت/190 درجه سانتیگراد گرم کنید.
  2. انتهای مارچوبه را کوتاه کنید و سپس هر نیزه مارچوبه را از وسط نصف کنید.
  3. مارچوبه ها را در ظرفی بریزید و با روغن زیتون تفت دهید و با کمی نمک و فلفل سیاه مزه دار کنید.
  4. ژامبون را به ورقه هایی به ضخامت حداقل 1/4 اینچ برش دهید (یا در صورت تمایل کمی ضخیم تر).
  5. ورقه های ژامبون و نیزه های مارچوبه را روی سینی فری که با اسپری نچسب اسپری کرده اید یا با روغن زیتون مخلوط کرده اید بچینید.
  6. ژامبون و مارچوبه را 12 دقیقه بپزید.
  7. قالب را از فر خارج کنید، اگر در فویل پختید، ژامبون را باز کنید و پنیر پارمزان را روی ژامبون و مارچوبه سخاوتمندانه بپاشید.
  8. قالب را دوباره در فر قرار دهید و 8 تا 10 دقیقه دیگر تفت دهید، بسته به اینکه مارچوبه را ترجیح می دهید چقدر پخته شده باشد.
  9. گرم سرو کنید و لذت ببرید!

ژامبون پخته و مارچوبه آسان پنیری روی تابهژامبون پخته و مارچوبه آسان پنیری روی تابه

آن را به یک وعده غذایی کم کربوهیدرات تبدیل کنید:

این شام آسان با ژامبون و مارچوبه با گل کلم دو بار پخته، قارچ سرخ‌کرده در هوا، پخت برنج گل کلم یونانی، پوره گل کلم کم کربوهیدرات فوری در قابلمه یا قلب آرتیشو با هوا سرخ‌کن عالی سرو می‌شود.

بیشتر وعده های غذایی ورقه تابه خوشمزه:

عناصر

  • 1 1/4 پوند ژامبون ورقه شده ضخیم (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1 پوند نیزه مارچوبه تازه

  • روغن زیتون 1 تن

  • نمک و فلفل تازه آسیاب شده به دلخواه

  • 1 فنجان پنیر پارمزان درشت رنده شده (به یادداشت ها مراجعه کنید)

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای 375 فارنهایت/190 درجه سانتیگراد گرم کنید. یک تابه ورقه ای بزرگ را با اسپری نچسب یا مه با روغن زیتون اسپری کنید.
  2. یک تکه مارچوبه را با دو دست بگیرید و ببندید تا ببینید کجا می شکند. که می گوید کجا باید انتهای چوبی را اصلاح کرد.
  3. انتهای مارچوبه را کوتاه کنید و سپس هر نیزه مارچوبه را از وسط نصف کنید.
  4. تکه های مارچوبه را در یک کاسه بریزید و با روغن زیتون بریزید و با کمی نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده مزه دار کنید.
  5. ژامبون را به ورقه هایی به ضخامت حداقل 1/4 اینچ (یا در صورت تمایل کمی ضخیم تر) برش دهید.
  6. اگر فقط ژامبون ورقه ای نازک دارید، تمام قطعات ژامبون را در فویل بپیچید.
  7. برش های ژامبون و نیزه های مارچوبه را روی یک ورقه پخت بچینید و مراقب باشید که مارچوبه ها را تا حد امکان در یک لایه قرار دهید.
  8. ژامبون و مارچوبه را 12 دقیقه بپزید.
  9. قالب را از فر خارج کنید و اگر ژامبون را در فویل می‌پزید، آن را باز کنید.
  10. ژامبون و مارچوبه را سخاوتمندانه با پنیر پارمزان بپاشید.
  11. قالب را دوباره داخل فر قرار دهید و 8 تا 10 دقیقه دیگر تفت دهید، بسته به اینکه مارچوبه را ترجیح می دهید چقدر پخته شده باشد.
  12. گرم سرو کنید و لذت ببرید!

یادداشت

اگر این را برای یک برنامه رژیم غذایی آگاهانه از کربوهیدرات تهیه می کنید، حتماً به دنبال ژامبون بدون قند یا عسل باشید. برای طعم دادن به این دستور، کم و بیش از پنیر پارمزان استفاده کنید.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

4

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 358چربی کل: 18 گرمچربی های اشباع شده: 6 گرمچربی ترانس: 0 گرمچربی غیر اشباع: 9 گرمکلسترول: 112 میلی گرمسدیم: 1997 میلی گرمکربوهیدرات ها: 10 گرمفیبر: 2 گرمقند: 3 گرمپروتئین: 41 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

ژامبون پخته شده آسان پنیری و تصویر کوچک مربع مارچوبه از غذای آماده روی تابهژامبون پخته شده آسان پنیری و تصویر کوچک مربع مارچوبه از غذای آماده روی تابه

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
اگر می‌خواهید این دستور غذایی ژامبون و مارچوبه کم کربوهیدرات باشد، حتماً به دنبال ژامبونی باشید که شکر اضافه‌ای نداشته باشد. با این احتیاط، این دستور العمل برای هر رژیم کم کربوهیدرات یا کتو عالی خواهد بود. من این را برای هر مرحله از رژیم غذایی اصلی ساحل جنوبی می خورم، اما ساحل جنوبی انتخاب ژامبون بدون چربی را توصیه می کند.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این، از غذای ورقه ای استفاده کنید. از صفحات فهرست نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این شام با ژامبون و مارچوبه پخته شده در یک تابه در سال 2021 ارسال شد. دستور پخت با اطلاعات بیشتر در سال 2024 به روز شد.

تصویر Pinterest از ژامبون و مارچوبه پخته آسان پنیری

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link