قابلمه فوری ژامبون و سوپ کلم – آشپزخانه کالین


من عاشق طرز ذوب شدن کلم در سوپ هستم و این سوپ ژامبون و کلم فوری با کربوهیدرات کم برنده است! اگر ترجیح می دهید از اجاق گاز آهسته استفاده کنید یا آن را روی اجاق گاز درست کنید، پیوندی برای آن نسخه نیز وجود دارد.

ژامبون و سوپ کلم فوری قابلمه را پین کنید تا بعدا درست کنید!

قابلمه فوری ژامبون و سوپ کلم کم کربوهیدرات در KalynsKitchen.com یافت می شودقابلمه فوری ژامبون و سوپ کلم کم کربوهیدرات در KalynsKitchen.com یافت می شود

آیا شما فقط کمی در مورد ایده کلم در سوپ شک دارید؟ من امیدوارم که نه، زیرا وقتی کلم در تمام طول روز در آرام پز پخته می شود یا تحت فشار در قابلمه فوری پخته می شود، بسیار شیرین و لطیف می شود و تقریباً به نظر می رسد که در سوپ ذوب می شود.

این دستور برای خوشمزه است ژامبون فوری و سوپ کلم قابلمه یک نسخه زودپز به روز شده از ژامبون و سوپ کلم آرام پز است که در وبلاگ بسیار محبوب بوده است. امیدوارم هیچ کس در هنگام خوردن این سوپ به رژیم غذایی سوپ کلم فکر نکند، اما مطمئناً این سوپ رژیمی سالمی است که در قابلمه فوری شما درست کنید!

سوپ مقدار زیادی کلم لطیف، تکه های آبدار ژامبون، پیاز، هویج و فلفل دلمه ای قرمز دارد و یک ماده مخفی نیز وجود دارد! (آیا شما عاشق مواد مخفی نیستید؟) اما حتی اگر نمی خواهید ماده خاصی بخرید، این یک سوپ خوشمزه و کم کربوهیدرات خواهد بود که در یک شب سرد زمستانی شکم شما را گرم می کند. من امیدوارم که شما آن را امتحان کنید!

ترکیب مخفی این سوپ ژامبون و کلم چیست؟

اگر می توانید مقداری کنسانتره طعم ژامبون گویا (لینک وابسته) را به دست آورید، به شدت توصیه می کنم چند بسته از آن را به آب مرغی که قرار است به عنوان پایه سوپ ژامبون و کلم استفاده کنید، اضافه کنید. که طعم و مزه را به دسته وای تبدیل می کند!

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  • کلم
  • پیاز
  • فلفل دلمه ای قرمز
  • هویج (برای کربوهیدرات کمتر از هویج کمتر استفاده کنید)
  • ژامبون بدون چربی خرد شده
  • برگ بو (اختیاری اما خوب)
  • Spike Seasoning (لینک وابسته)، یا از مخلوط چاشنی همه منظوره دیگر استفاده کنید
  • سیر دانه بندی شده
  • جعفری خشک (لینک وابسته)
  • چاشنی Beau Monde (لینک وابسته) یا نمک فصل (یا هر چاشنی همه منظوره که در سوپ خوب است)
  • فلفل سیاه درشت آسیاب شده برای طعم دادن (من مقدار زیادی فلفل استفاده کردم)
  • آب مرغ یا آب مرغ کنسرو شده (لینک وابسته)
  • کنسانتره طعم ژامبون گویا (لینک وابسته) یا دیگر پایه طعم دهنده ژامبون (اختیاری، اما توصیه می شود)

آیا سوپ ژامبون و کلم فوری دارای کربوهیدرات کم است؟

حتی با چند هویج که برای رنگ اضافه کردم، این سوپ خوشمزه با ژامبون و مقدار زیادی کلم فقط 4.5 کربوهیدرات خالص در هر وعده دارد! در صورت تمایل می توانید از هویج کمتری نیز استفاده کنید.

گلدان فوری خود را دوست دارید؟

من از یک دیگ فوری 6 کوارت (پیوند وابسته) برای همه دستور العمل های قابلمه فوری استفاده می کنم. مجموعه بزرگ من از دستور العمل های قابلمه فوری را بررسی کنید! می توانید دستور العمل های بیشتر قابلمه/آهسته پز فوری را در سایت آهسته پز یا زودپز من بیابید.

چه کسی واقعاً کلم را دوست دارد؟

اگر شما هم مثل من از طرفداران کلم هستید و می‌خواهید ایده‌های دستور پخت بیشتری برای استفاده از کلم داشته باشید، دستور العمل‌های کم کربوهیدرات و کتو با کلم یا سوپ‌های کم کربوهیدرات و کتو با کلم را بررسی کنید تا شواهد بیشتری مبنی بر عشق من به این کار داشته باشد. سبزی سالم!

کولاژ فرآوری سوپ کلم و ژامبون کم کربوهیدرات قابلمه فوریکولاژ فرآوری سوپ کلم و ژامبون کم کربوهیدرات قابلمه فوری

طرز تهیه سوپ ژامبون و کلم فوری:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. ابتدا 5 تا 6 فنجان کلم را به همراه مقداری پیاز، فلفل دلمه ای قرمز، ژامبون خرد شده و چند عدد هویج در صورت استفاده خرد کنید.
  2. کلم، پیاز و فلفل قرمز را در قابلمه فوری بریزید، ژامبون، هویج، برگ بو را اضافه کنید و روی آن چاشنی سنبله، سیر دانه‌ریز، چاشنی بوموند، جعفری خشک و فلفل سیاه بپاشید. (اگر چاشنی Spike یا Beau Monde ندارید از هر ترکیب چاشنی همه منظوره خوب استفاده کنید.
  3. اگر کنسانتره طعم ژامبون گویا (لینک وابسته) یا نوع دیگری از پایه ژامبون دارید، توصیه می کنم کمی از آن را با 6 فنجان آب سبزیجات مخلوط کنید. (یا اگر استاک ژامبون خانگی دارید، حتماً از آن برای این دستور استفاده خواهم کرد!)
  4. آن را روی مواد داخل قابلمه فوری بریزید، درب آن را قفل کنید و به مدت 15 دقیقه روی حالت دستی، فشار بالا قرار دهید.
  5. بعد از 15 دقیقه اجازه دهید فشار به مدت 10-15 دقیقه NATURAL Release شود سپس بقیه فشار را به صورت دستی رها کنید.
  6. داغ سرو کنید و در صورت تمایل مقداری پنیر پارمزان تازه رنده شده روی آن قرار دهید. (اگر پارمزان را حذف کنید، سوپ بدون لبنیات خواهد بود.)

ژامبون فوری و سوپ کلم در دو کاسه سوپ با قاشق و دستمالژامبون فوری و سوپ کلم در دو کاسه سوپ با قاشق و دستمال

سوپ های خوشمزه بیشتر با کلم:

آماده سازی غذای آخر هفته:

ژامبون و سوپ کلم فوری به دسته ای به نام آماده سازی غذای آخر هفته اضافه شده است تا به شما کمک کند دستور العمل هایی را پیدا کنید که می توانید در آخر هفته تهیه کنید یا بپزید و در طول هفته بخورید!

عناصر

  • کلم 1 سر، خرد شده (حدود 5-6 فنجان کلم بعد از خرد کردن)

  • 1 فنجان پیاز خرد شده

  • فلفل دلمه ای قرمز 1 عدد ریز خرد شده

  • 2 هویج کوچک، به صورت گرد یا خرد شده (از هویج کمتر برای کربوهیدرات کمتر استفاده کنید)

  • 2 فنجان ژامبون بدون چربی خرد شده (من از یکی از آن استیک های ژامبون که در بسته بندی سه تایی در Costco موجود است استفاده کردم.)

  • 2 برگ بو (اختیاری اما خوب)

  • 1 قاشق چایخوری. چاشنی اسپایک (یا اگر اسپایک ندارید از مخلوط چاشنی همه منظوره دیگر استفاده کنید)

  • 1 قاشق چایخوری. سیر دانه بندی شده

  • 1 تی جعفری خشک

  • 1 قاشق چایخوری. چاشنی Beau Monde یا نمک فصل (یا هر چاشنی همه منظوره که در سوپ خوب است)

  • فلفل سیاه درشت آسیاب شده برای طعم دادن (من مقدار زیادی فلفل استفاده کردم)

  • 6 فنجان آب مرغ (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 2 بسته کنسانتره طعم ژامبون گویا یا سایر پایه های طعم دهنده ژامبون (اختیاری، اما توصیه می شود)

دستورالعمل ها

  1. کلم، پیاز، فلفل دلمه ای قرمز، ژامبون و هویج را خرد کنید (در صورت استفاده).
  2. کلم، پیاز و فلفل دلمه ای قرمز را در کف قابلمه فوری بریزید. ژامبون خرد شده، هویج و برگ بو را اضافه کنید و چاشنی سنبله، سیر دانه‌ریز شده، جعفری خشک، چاشنی بوموند و فلفل سیاه را روی آن بپاشید.
  3. کنسانتره طعم ژامبون گویا یا سایر پایه های طعم دهنده ژامبون را با آب مرغ مخلوط کرده و مایع را روی مواد داخل قابلمه فوری بریزید.
  4. درب را قفل کنید، روی دستی، فشار بالا تنظیم کنید و به مدت 15 دقیقه بپزید.
  5. اجازه دهید فشار طبیعی به مدت 10-15 دقیقه آزاد شود، سپس به صورت دستی رها کنید.
  6. گرم سرو کنید و در صورت تمایل با پارمزان تازه رنده شده سرو کنید.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

8

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 241چربی کل: 7 گرمچربی های اشباع شده: 1 گرمچربی غیر اشباع: 4 گرمکلسترول: 59 میلی گرمسدیم: 1550 میلی گرمکربوهیدرات ها: 8.5 گرمفیبر: 4 گرمقند: 11 گرمپروتئین: 26 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی از ژامبون فوری قابلمه و سوپ کلم در دو کاسه سرو با قاشق و پنیر پارمزان نشان داده شده است.تصویر مربعی از ژامبون فوری قابلمه و سوپ کلم در دو کاسه سرو با قاشق و پنیر پارمزان نشان داده شده است.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
این سوپ ژامبون و کلم فوری برای هر برنامه رژیم غذایی کم کربوهیدرات یا کتو عالی است و در صورت تمایل می توانید از هویج کمتری استفاده کنید. استفاده از هویج این مرحله را برای رژیم اصلی ساحل جنوبی تبدیل می کند.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از دستور العمل های سوپ برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این نسخه قابلمه فوری سوپ ژامبون و کلم در سال 2018 ارسال شده است. آخرین دستور غذا با اطلاعات بیشتر در سال 2024 به روز شد.

این را به اشتراک بگذارید:

ما یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link