فلفل پر شده گیاهی (با قارچ و فتا) – آشپزخانه کالین


این فلفل های شکم پر گیاهی طعم زیادی از قارچ و فتا دارند و می توانید آنها را با برنج قهوه ای یا برنج گل کلم درست کنید! و فلفل های شکم پر خوشمزه نیز فاقد گلوتن هستند و نسخه با برنج گل کلم تنها حدود 12 کربوهیدرات خالص در هر فلفل دارد.

PIN فلفل‌های شکم پر گیاهی را امتحان کنید!

فلفل پر شده گیاهی، شش فلفل در بشقاب سرو

برای انتخاب جمعه مورد علاقه‌ام در این هفته، من این فلفل‌های شکم پر گیاهی خوشمزه را معرفی می‌کنم که چند سال پیش زمانی که خواننده‌ای در صفحه فیس‌بوک Kalyn’s Kitchen از من پرسید که آیا من دستور پخت فلفل شکم‌شده گیاهی دارم یا نه. این تحقیق ایده فلفل‌های شکم پر گیاهی را در ذهن من شروع کرد و من به اینها رسیدم. فلفل پر شده گیاهی.

در اصل من دستور پخت فلفل شکم پر را با برنج قهوه ای پخته درست کردم، اما از آن زمان به بعد طرفدار استفاده از برنج گل کلم برای فلفل شکم پر شدم و این فلفل ها را می توان با برنج قهوه ای یا برنج گل کلم پر کرد. هر کدام را که ترجیح می دهید، با فلفل های خرد شده، قارچ های خرد شده و فتا خرد شده ترکیب می شود تا دستور پخت فلفل شکم پر بدون گوشت که با طعم های شگفت انگیز پر شده است.

ما همه چیز را در مورد این دستور دوست داشتیم و اگر نمی توانید شش فلفل را به طور همزمان بخورید، مقداری از آنها را کمی زودتر از فر خارج کنید و برای یک شام سریع در یخچال یا فریز کنید تا بعداً دوباره گرم شود.

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  • فلفل دلمه ای
  • برنج قهوه ای پخته شده یا 10 اونس استفاده کنید. برنج گل کلم منجمد برای نسخه کم کربوهیدرات
  • روغن زیتون (لینک وابسته)
  • پیاز
  • قارچ
  • چاشنی یونانی (لینک وابسته)
  • فلفل سیاه آسیاب شده تازه به مزه
  • پنیر فتا خرد شده

آیا باید فلفل ها را برای فلفل های شکم پر گیاهی از قبل بپزید؟

من سال‌هاست که فلفل‌های شکم پر و فلفل‌های شکم پر کم کربوهیدرات درست می‌کنم، و مدت‌ها پیش متوجه شدم که ترجیح می‌دهم فلفل‌ها را خام پر کنم تا وقتی تمام شد، قسمت فلفل خیلی نرم نباشد.

از چه رنگ فلفلی می توانید استفاده کنید؟

من عاشق استفاده از فلفل های قرمز، نارنجی و زرد با رنگ روشن هستم اما می توانید با هر رنگی که دارید فلفل شکم پر درست کنید. و اگر این را در تعطیلات درست می‌کردید، درست کردن فلفل‌های پر شده قرمز و سبز جالب خواهد بود.

چگونه می توانید فلفل های پر شده گیاهی را کم کربوهیدرات درست کنید؟

اطلاعات تغذیه‌ای در این دستور برای فلفل‌های شکم پر اصلی ساخته شده با برنج قهوه‌ای است و هر فلفل ۲۴ کربوهیدرات خالص دارد. اما اگر برنج گل کلم را با 10 اونس جایگزین کنید. بسته برنج گل کلم منجمد، هر فلفل 12.1 کربوهیدرات خالص خواهد بود. برنج گل کلم را کمی کمتر از زمان مشخص شده در بسته بپزید، زیرا در داخل فلفل ها بیشتر پخته می شود.

فلفل های پر شده کم کربوهیدرات بیشتری می خواهید؟

فلفل‌های پر کربوهیدرات کم و کتو را برای ایده‌های خوشمزه‌تر برای فلفل‌های شکم پر که کربوهیدرات کمی دارند، بررسی کنید.

فلفل‌های شکم پر گیاهی کولاژ شات‌ها را پردازش می‌کنند

طرز تهیه فلفل شکم پر گیاهی (با قارچ و فتا):

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. من برنج قهوه ای را در پلوپز بسیار محبوب خود زجیروشی پختم (لینک وابسته)، اما اگر پلوپز ندارید، فقط دستورالعمل های بسته را دنبال کنید تا 2 فنجان برنج قهوه ای پخته دریافت کنید. (برای نسخه برنج گل کلم، دستورالعمل های بسته را دنبال کنید اما برنج گل کلم را کمی کمتر بپزید.)
  2. برای فیلینگ به مقداری فلفل خرد شده نیاز دارید، پس از برش دادن مقداری از ته آن ناراحت نباشید (برای اینکه فلفل ها سرپا شوند و از روی آن بریده شوند.؛ (من یک بسته شش عددی فلفل چند رنگ از کاستکو.)
  3. دانه ها و غشای داخلی فلفل ها را تمیز کنید و در ظرفی که اسپری نچسب اسپری کرده اید قرار دهید.
  4. 12 اونس قارچ را خرد کنید. (من از قارچ Crimini قهوه ای استفاده کردم که به نظرم طعم خاصی دارد.)
  5. سر و ته فلفل و یک عدد پیاز کوچک را نیز ریز خرد کنید.
  6. پیاز و فلفل را چند دقیقه تفت دهید و در ظرفی بریزید.
  7. سپس قارچ های خرد شده را تفت دهید تا قهوه ای شوند (و تمام مایعات تبخیر شوند).
  8. پیاز و فلفل را به قارچ اضافه کنید، ادویه یونانی و فلفل سیاه را به مزه اضافه کنید و حدود یک دقیقه دیگر تفت دهید.
  9. حرارت را خاموش کنید و برنج قهوه ای پخته شده (یا برنج گل کلم) و 1 فنجان فتا خرد شده را با آن مخلوط کنید. (اگر گیاهخوار شدید، به دنبال پنیر فتا با مایه پنیر سبزیجات باشید.)
  10. فیلینگ را داخل فلفل ها بریزید و با قاشق فشار دهید. (یک فلفل را یکی یکی بردارید و روی ماهیتابه نگه دارید تا ظرف پخت تمیز بماند!)
  11. ظرف پخت را با فویل بپوشانید و 30 دقیقه در فر از قبل گرم شده با دمای 375 درجه فارنهایت/190 درجه سانتیگراد بپزید. (حدود 25 دقیقه برای برنج گل کلم بپزید)
  12. سپس حدود 2 قاشق چایخوری بریزید. فتا را روی هر فلفل خرد کرده و فشار دهید تا بماند. (اگر این برای شما مهم است که کاملاً گیاهخوار باشید، یک نسخه از فتا بدون مایه پنیر را انتخاب کنید.)
  13. حدود 1 تا 20 دقیقه بیشتر بدون درپوش بپزید، تا زمانی که فتا آب شود و شروع به قهوه ای شدن کمی کند و فلفل ها به دلخواه شما آماده شوند.
  14. گرم سرو کنید و لذت ببرید!

فلفل پر شده گیاهی در بشقاب سرو نشان داده شده است

بیشتر شام های بدون گوشت خوشمزه:

آماده سازی غذای آخر هفته:

این دستور غذا به دسته ای به نام آماده سازی غذای آخر هفته اضافه شده است که در آن دستور العمل هایی را خواهید یافت که می توانید در آخر هفته آماده یا طبخ کنید و در طول هفته بخورید!

عناصر

  • 6 فلفل دلمه ای تازه، هر رنگی (پایین و رویه برش خورده)

  • 2 فنجان برنج قهوه ای پخته شده (یا بسته بندی 10 اونس برنج گل کلم منجمد)

  • 4 قاشق چایخوری روغن زیتون

  • 1 پیاز، ریز خرد شده

  • 12 اونس قارچ، خرد شده کوچک (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 2 قاشق چایخوری چاشنی یونانی (یا کمی بیشتر)

  • فلفل سیاه آسیاب شده تازه به مزه

  • 1 1/4 فنجان پنیر فتا خرد شده

دستورالعمل ها

  1. دستورالعمل های بسته را برای پخت 2 فنجان برنج قهوه ای دنبال کنید. من از برنج قهوه ای اصل بن استفاده می کنم که در پلوپز Zojirushi خود می پزم (لینک وابسته). برای برنج گل کلم منجمد، دستورالعمل های بسته را دنبال کنید اما برنج گل کلم را کمی کمتر بپزید.
  2. فر را با دمای 375 فارنهایت/190 درجه سانتیگراد گرم کنید. کوچکترین ظرف ممکن را انتخاب کنید که هر شش فلفل را در حالت ایستاده نگه دارد و با اسپری پخت نچسب یا روغن زیتون اسپری کنید.
  3. ته فلفل ها را برش دهید، تا جایی که ممکن است کمی برش دهید تا کف فلفل ها صاف شود تا فلفل ها بلند شوند. (اگر سوراخ کوچکی به جا گذاشت نگران نباشید.)
  4. قسمت بالای فلفل ها را برش دهید، به اندازه ای که قسمت ساقه آن را جدا کنید. دانه ها و غشاها را از داخل فلفل ها جدا کرده و در ظرف پخت قرار دهید.
  5. سر و ته فلفل را که خلال کرده اید و همچنین پیاز را ریز خرد کنید.
  6. قارچ ها را در صورت نیاز بشویید و به قطعاتی که کمی بزرگتر از فلفل و پیاز خرد کرده اید خرد کنید.
  7. 2 قاشق چایخوری را گرم کنید. روغن را در یک ماهیتابه بزرگ نچسب، پیاز و فلفل را اضافه کنید و روی حرارت متوسط ​​رو به بالا تفت دهید تا زمانی که به سختی شروع به نرم شدن کنند، حدود 4 دقیقه.
  8. در یک بشقاب بردارید، 1 قاشق چایخوری اضافه کنید. روغن بیشتری برای ماهیتابه بگذارید، قارچ های خرد شده را اضافه کنید و بپزید تا قارچ ها مایع خود را آزاد کنند، مایع تبخیر شود و قارچ ها به سختی شروع به قهوه ای شدن کنند، حدود 6 دقیقه.
  9. پیاز و فلفل تفت داده شده را دوباره داخل ماهیتابه همراه با قارچ بریزید، ادویه یونانی و فلفل سیاه را به دلخواه اضافه کنید و 1 دقیقه دیگر تفت دهید. برنج پخته شده (یا برنج گل کلم) را هم بزنید و 1 فنجان فتا خرد شده را اضافه کنید و به آرامی مخلوط کنید.
  10. هر فلفل را یکی یکی روی ماهیتابه نگه دارید و با چاشنی پر کنید و تا جایی که می توانید فشار دهید تا محکم بسته شود. (ما قیمه اضافه نداشتیم، اما اگر دارید، آن را به همراه فلفل یا در همان ظرف یا در یک ظرف کوچک قابلمه بپزید.)
  11. وقتی همه فلفل ها پر شدند، ظرف پخت را با فویل بپوشانید (یا اگر درب داشت) و 30 دقیقه بپزید.
  12. بعد از 30 دقیقه ظرف را از فر خارج کرده و فویل را بردارید. 2 قاشق چایخوری بگذارید. فتا را روی هر فلفل خرد کرده و در صورت نیاز آن را کمی فشار دهید تا بچسبد.
  13. 10 تا 20 دقیقه دیگر بپزید، تا زمانی که فتا شروع به آب شدن کند و کمی قهوه ای شود و فلفل ها به دلخواه شما آماده شوند. گرم سرو کنید و لذت ببرید!

یادداشت

اطلاعات تغذیه ای مربوط به فلفل های تهیه شده با برنج قهوه ای است. فلفل های شکم پر با برنج گل کلم حدود 12.1 کربوهیدرات خالص در هر فلفل دارند.

من از قارچ کرمینی قهوه ای استفاده کردم که به آن Baby Bellas نیز می گویند.

اگر هر شش فلفل را به یکباره نمی خورید، کمی زودتر از فر بیرون بیاورید و در ظرف در بسته فریز کنید تا بعداً برای یک شام سریع گرم شود. برای بهترین نتیجه، اجازه دهید فلفل های یخ زده در یخچال یخ بزنند و سپس در مایکروویو یا در فر در یک ظرف پخت کوچک پوشیده شده با فویل گرم کنید.

دستور تهیه شده توسط Kalyn.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

6

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 238چربی کل: 11 گرمچربی های اشباع شده: 5 گرمچربی غیر اشباع: 5 گرمکلسترول: 28 میلی گرمسدیم: 798 میلی گرمکربوهیدرات ها: 28 گرمفیبر: 4 گرمقند: 6 گرمپروتئین: 9 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

فلفل پر شده گیاهی (با قارچ و فتا) در بشقاب سرو با فلفل قرمز، زرد و نارنجی نشان داده شده است.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
فلفل، پیاز، قارچ، برنج قهوه ای و پنیر فتا همگی برای فاز دوم یا سوم رژیم غذایی ساحل جنوبی مفید هستند. فلفل‌های پر شده گیاهی با برنج قهوه‌ای برای رژیم‌های کم کربوهیدرات بسیار پر کربوهیدرات هستند، اما نسخه با برنج گل کلم گزینه خوبی است و همچنین برای فاز اول رژیم غذایی ساحل جنوبی مناسب است. اگر نسخه را با برنج گل کلم درست کنید، فلفل ها فقط 12.1 کربوهیدرات خالص در هر فلفل دارند.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این یکی از شام های فر استفاده کنید. از فهرست نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های بیشتر مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این دستور غذا در سال 2013 ارسال شده است. با گزینه کم کربوهیدرات استفاده از برنج گل کلم در سال 2021 به روز شد و آخرین بار با اطلاعات بیشتر به روز شد و در لیست علاقه مندی های جمعه در سال 2024 قرار گرفت.

تصویر پینترست از فلفل شکم پر گیاهی (با قارچ و فتا)

این را به اشتراک بگذارید:

ما یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link