فلفل دلمه ای سیب زمینی شیرین ترکیه – آشپزخانه کالین


این فلفل قرمز بدون لوبیا سیب زمینی شیرین ترکیه برای همه کسانی که عاشق دستور العمل های چیلی و سیب زمینی شیرین شور هستند، برنده خواهد بود! و اگرچه سیب زمینی شیرین دارای مقدار کمی کربوهیدرات است، من دستور غذا را با تغییرات جزئی به روز کردم تا کربوهیدرات خالص آن کاملاً کم باشد!

فلفل دلمه ای سیب زمینی شیرین بوقلمون را پین کنید تا بعداً آن را امتحان کنید!

چیلی سیب زمینی شیرین بوقلمون در کاسه سرو با قاشق، خامه ترش و پنیر نشان داده شده است.چیلی سیب زمینی شیرین بوقلمون در کاسه سرو با قاشق، خامه ترش و پنیر نشان داده شده است.

من هرگز سیب زمینی شیرین دوست نداشتم تا اینکه وبلاگ نویس مواد غذایی شدم و دستور العمل های سیب زمینی شیرین را کشف کردم. در حال حاضر، اگرچه آنها برای من یک خوراکی گاه به گاه هستند، فقط باید گاهی اوقات سیب زمینی شیرین بخورم.

و چند سال پیش زمانی که با خواهرزاده ام کارا ایده های دستور پخت غذا را در نظر گرفتم، به این دستور غذا رسیدیم. فلفل دلمه ای سیب زمینی شیرین ترکیه. ما چند بار با مواد اولیه آزمایش کردیم تا اینکه این فلفل بوقلمون بدون لوبیا کمی تند را با سیب زمینی شیرین دوست داشتیم.

البته، کنار گذاشتن لوبیا باعث می‌شود این چیلی سیب‌زمینی شیرین کم کربوهیدرات باشد! اما اخیراً در حال درست کردن دستور اصلی بودم و تصمیم گرفتم تغییرات جزئی را امتحان کنم که این دستور را حتی کربوهیدرات کمتری برای دستور پخت فلفل قرمز با سیب زمینی شیرین کرده است! و من عکس‌های جدیدی گرفتم تا برخی دیگر از طرفداران سیب‌زمینی شیرین را برای امتحان این دستور پخت فلفل قرمز ترغیب کنم!

چه موادی نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  • روغن زیتون (لینک وابسته)
  • بوقلمون آسیاب شده
  • فلفل سبز
  • پیاز
  • سیر خرد شده (لینک وابسته)
  • Spike Seasoning (پیوند وابسته)، یا دیگر ترکیب چاشنی همه منظوره
  • پودر فلفل قرمز (لینک وابسته)
  • آنچو چیل آسیاب شده (یا اگر آنچو ندارید از پودر فلفل قرمز معمولی تر استفاده کنید)
  • زیره آسیاب شده (لینک وابسته)
  • چیلی سبز مکعبی کنسرو شده (لینک وابسته)، از چیل آناهیم استفاده کنید نه جالاپنوس
  • کنسرو گوجه فرنگی کوچک خرد شده
  • سس گوجه فرنگی کنسرو شده
  • آب گوشت کنسرو شده (لینک وابسته) یا اگر مقداری از گوشت گاو خانگی دارید استفاده کنید
  • سیب زمینی شیرین
  • سس سبز تاباسکو (لینک وابسته)، یا دیگر سس تند سبز
  • نمک و فلفل تازه آسیاب شده به دلخواه
  • خامه ترش و پنیر مونتری جک رنده شده برای سرو، اختیاری است

آیا آنها سیب زمینی یا سیب زمینی شیرین هستند؟

این دستور غذا از نوع سیب زمینی شیرین با گوشت پرتقال استفاده می کند که در فروشگاه های مواد غذایی ایالات متحده گاهی به آن یام یا یام شیرین می گویند. اما آنها سیب زمینی شیرین هستند، لطفاً در مورد آن به من اعتماد کنید! اگر قانع نشدید، می توانید در مورد تفاوت سیب زمینی شیرین و سیب زمینی شیرین اینجا بخوانید!

چگونه فلفل دلمه ای سیب زمینی شیرین ترکیه را با کربوهیدرات کمتری درست کردم؟

برای این نسخه به روز شده دستور غذا، از بوقلمون بیشتر و یک فلفل سبز اضافی استفاده کردم که باعث می شود این چیلی سیب زمینی شیرین بدون لوبیا فقط حدود 10 کربوهیدرات در هر وعده داشته باشد. و اگر حتی کمتر از من از سیب زمینی شیرین استفاده می کنید، می توانید نسخه ای بسازید که حتی کربوهیدرات کمتری دارد!

آیا می توانید از گوشت چرخ کرده در دستور تهیه چیلی سیب زمینی شیرین استفاده کنید؟

اگر آنقدر طرفدار بوقلمون آسیاب شده نیستید، فقط از گوشت چرخ کرده برای یک دستور غذای خوشمزه سیب زمینی شیرین چیلی استفاده کنید!

آیا فلفل قرمز سیب زمینی شیرین ترکیه فاقد گلوتن و لبنیات است؟

تا زمانی که مطمئن شوید موادی مانند آبگوشت کنسرو شده بدون گلوتن هستند، فلفل بوقلمون یک دستور غذای بدون گلوتن خواهد بود. و اگر از خامه ترش و پنیر اختیاری برای سرو صرف نظر کنید، این دستور غذا نیز بدون لبنیات است.

ایده های بیشتری برای چیلی خوشمزه بدون کربوهیدرات می خواهید؟

20 دستور العمل شگفت انگیز کم کربوهیدرات و کتو چیلی را برای ایده های خوشمزه برای فلفل قرمز بدون لوبیا از سراسر وب بررسی کنید. یا اگر آنقدر به کربوهیدرات ها اهمیت نمی دهید، می توانید دستور العمل های خوشمزه تری فلفل قرمز را در مجموعه من از دستور العمل های سالم فلفل قرمز که خانواده شما دوست خواهند داشت پیدا کنید!

کلاژ چیلی سیب زمینی شیرین ترکیه از مراحل دستور پخت.کلاژ چیلی سیب زمینی شیرین ترکیه از مراحل دستور پخت.

طرز تهیه فلفل دلمه ای سیب زمینی شیرین ترکیه:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. بوقلمون را سرخ کرده و در قابلمه سوپ بریزید.
  2. سپس فلفل سبز خرد شده، پیاز خرد شده و ادویه ها را در همان تابه بپزید.
  3. این مخلوط را همراه با گوجه‌فرنگی‌های ریز خرد شده، سس گوجه‌فرنگی، آب گوشت گاو، کنسرو چیلی سبز و تاباسکو سبز در قابلمه سوپ بریزید.
  4. در حالی که سیب زمینی شیرین را خرد می کنید شروع به جوشیدن فلفل کنید.
  5. سیب زمینی شیرین را به چیلی اضافه کنید و به مدت یک ساعت با حرارت ملایم بجوشانید و اگر خیلی غلیظ شد کمی آب به آن اضافه کنید.
  6. فلفل دلمه ای سیب زمینی شیرین بوقلمون را با سس سبز تاباسکو (پیوند وابسته)، نمک و فلفل طعم دار کنید. سپس گرم سرو کنید، با خامه ترش و پنیر اختیاری که در صورت تمایل سر میز اضافه کنید!
  7. این فلفل دلمه ای سیب زمینی شیرین ترکیه حداقل 4 تا 5 روز در یخچال نگهداری می شود و همچنین به خوبی یخ می زند.

فلفل دلمه ای سیب زمینی شیرین بوقلمون که فلفل بوقلمون را در کاسه ای با قاشق و پنیر و خامه ترش در پشت نشان می دهد.فلفل دلمه ای سیب زمینی شیرین بوقلمون که فلفل بوقلمون را در کاسه ای با قاشق و پنیر و خامه ترش در پشت نشان می دهد.

آن را به یک وعده غذایی کم کربوهیدرات تبدیل کنید:

من احتمالا فقط یک کاسه از این فلفل قرمز سیب زمینی شیرین ترکیه را می خورم و آن را یک وعده غذایی می نامم! اما اگر می خواهید چیز دیگری اضافه کنید، با نان زیتون سوخاری یا نان آرد بادام مرزه خوشمزه می شود. و اگر یک سالاد در کنار آن می خواستید، من این را با سالاد مکزیکی تند سرو می کنم.

آماده سازی غذای آخر هفته:

این دستور غذای چیلی سیب زمینی شیرین به دسته ای به نام آماده سازی غذای آخر هفته اضافه شده است تا به شما کمک کند دستور العمل هایی را پیدا کنید که می توانید در آخر هفته تهیه کنید یا بپزید و در طول هفته بخورید!

عناصر

  • 2 T روغن زیتون تقسیم شده

  • 1 1/2 پوند. بوقلمون بدون چربی

  • 2 فلفل سبز، دانه ها و ساقه را برداشته و خرد می کنیم

  • 1 پیاز کوچک، خرد شده

  • 1 تی سیر ریز شده

  • چاشنی 1 T Spike (اختیاری، اما توصیه می شود؛ به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • پودر فلفل قرمز 1 تن

  • 1 قاشق چایخوری. آنچو چیل آسیاب شده (یا اگر آنچو ندارید از پودر فلفل قرمز معمولی تر استفاده کنید)

  • 1 تن زیره آسیاب شده

  • دو 4 اونس قوطی چیلی سبز خرد شده (چیلس آناهیم، ​​نه جالاپنو)

  • یک 14.5 اونس. می توانید گوجه فرنگی ریز خرد شده

  • یک 8 اونس قوطی سس گوجه فرنگی

  • دو قوطی 14 اونس آبگوشت گاو (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1 سیب زمینی شیرین بزرگ، مکعبی خرد شده (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1 تن سس سبز تاباسکو (یا بیشتر، به مزه)

  • نمک و فلفل تازه آسیاب شده به دلخواه

دستورالعمل ها

  1. روغن زیتون را در یک ماهیتابه سنگین گرم کنید، بوقلمون آسیاب شده را اضافه کنید و روی حرارت متوسط ​​رو به بالا بپزید تا بوقلمون خوب سرخ شود و تمام مایعات تبخیر شود. (من دوست دارم در حین پختن گوشت، آن را با یک دستگاه سیب زمینی قدیمی (پیوند وابسته) از هم جدا کنم.)
  2. بوقلمون قهوه ای شده را در یک قابلمه سوپ با اندازه متوسط ​​بریزید.
  3. T دیگر روغن زیتون را به ماهیتابه اضافه کنید، فلفل سبز خرد شده و پیاز خرد شده را اضافه کنید و حدود 3 تا 4 دقیقه روی حرارت متوسط ​​تفت دهید.
  4. سیر خرد شده، چاشنی سنبله (لینک وابسته) در صورت استفاده، پودر چیلی، پودر آنچو چیلی و زیره آسیاب شده را اضافه کنید و 1-2 دقیقه تفت دهید.
  5. مخلوط فلفل-پیاز-ادویه را به قابلمه سوپ اضافه کنید.
  6. سپس فلفل‌های سبز خرد شده را با آب، گوجه‌فرنگی‌های ریز خرد شده، سس گوجه‌فرنگی و آب گوشت گاو را به قابلمه اضافه کنید و شروع به تفت دادن فلفل‌ها کنید.
  7. در حالی که فلفل دلمه ای می جوشد، سیب زمینی های شیرین را پوست بگیرید و به اندازه 3/4 تا 1 اینچ مربع خرد کنید.
  8. سیب زمینی شیرین را به چیلی اضافه کنید و حدود یک ساعت بجوشانید و اگر خیلی غلیظ شد کمی آب اضافه کنید.
  9. برای چاشنی مزه کنید و سس سبز تاباسکو (پیوند وابسته)، نمک و فلفل تازه آسیاب شده را به مزه اضافه کنید.
  10. گرم سرو کنید، با خامه ترش و پنیر اختیاری که در صورت تمایل روی میز اضافه کنید.
  11. حداقل 4-5 روز در یخچال نگهداری می شود یا می توان آن را منجمد کرد.

یادداشت

اگر چاشنی Spike (پیوند وابسته) ندارید، هر نوع چاشنی همه منظوره را جایگزین کنید.

اگر گوشت گاو خانگی دارید، در این دستور غذا عالی خواهد بود.

شما به حدود 1 پوند مکعب های سیب زمینی شیرین خرد شده نیاز دارید.

دستور تهیه شده توسط Kalyn و Kara.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

8

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 282چربی کل: 14 گرمچربی های اشباع شده: 3 گرمچربی ترانس: 0 گرمچربی غیر اشباع: 10 گرمکلسترول: 88 میلی گرمسدیم: 1312 میلی گرمکربوهیدرات ها: 14 گرمفیبر: 4 گرمقند: 6 گرمپروتئین: 27 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی چیلی سیب زمینی شیرین ترکیه با کاسه چیلی، قاشق، خامه ترش و پنیر روی دستمال سفره.تصویر مربعی چیلی سیب زمینی شیرین ترکیه با کاسه چیلی، قاشق، خامه ترش و پنیر روی دستمال سفره.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
این چیلی سیب زمینی شیرین بوقلمون دارای مقدار زیادی بوقلمون آسیاب شده و فلفل سبز و بدون لوبیا است، بنابراین برای دستور پخت فلفل قرمز با سیب زمینی شیرین، کربوهیدرات آن بسیار کم است، اما ممکن است کربوهیدرات آن برای کتو بسیار زیاد باشد. اطلاعات تغذیه ای را بررسی کنید اگر با بوقلمون بدون چربی درست شده باشد، این دستور غذای فلفل قرمز برای فاز 2 یا 3 رژیم غذایی اصلی ساحل جنوبی تایید می شود.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از دستور العمل های چیلی برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این دستور غذای چیلی سیب زمینی شیرین برای اولین بار در سال 2015 ارسال شد. آخرین بار با عکس های جدید و تغییرات جزئی برای کاهش کربوهیدرات در سال 2024 به روز شد.

تصویر Pinterest برای چیلی سیب زمینی شیرین ترکیه

این را به اشتراک بگذارید:

ما یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link