مافین موز کتو – از کربوهیدرات ها فاصله بگیرید


این مافین های موز کتو پسند با طعم های موز، وانیل و دارچین بسته بندی شده اند. و اصلا بدون موز درست شده! ایده آل برای یک صبحانه آماده یا یک غذای شیرین سالم.

مافین موز کم کربوهیدراتمافین موز کم کربوهیدرات

خوب، من می دانم که شما به چه فکر می کنید … موز هستند نه کتو دوستانه اما به من گوش کن این کلوچه‌های آسان، بدون موز واقعی، تمام طعم موزی را که هوس کرده‌اید ارائه می‌کنند. (با تشکر از موز مفید استخراج کردن!)

این مافین های بدون احساس گناه که با طعم های آرامش بخش موز، گردو و دارچین بسته بندی شده اند، نه تنها خوشمزه هستند، بلکه دارای کربوهیدرات کم و کتو نیز هستند. و آنها فقط در 30 دقیقه آماده خوردن هستند!

مافین موز کم کربوهیدراتمافین موز کم کربوهیدرات

این مافین های موز کتو عبارتند از:

  • مرطوب و خوش طعم.
  • سرشار از طعم موز، بدون موز واقعی!
  • کمی مغزدار، به لطف گردو.
  • به راحتی در 30 دقیقه درست می شود.
  • کتو دوستانه!

آنها برای یک صبحانه سریع، یک میان وعده راحت، یا یک خوراکی شیرین در پایان روز عالی هستند.

مافین موز کم کربوهیدراتمافین موز کم کربوهیدرات

مواد تشکیل دهنده و جایگزین های کلیدی

آرد بادام و نارگیل: این آردهای بدون گلوتن کربوهیدرات کمی دارند و فیبر بالایی دارند و برای پخت کتو عالی هستند. (من از طرفداران این آرد بادام و این آرد نارگیل هستم.)

شیرین کننده کم کربوهیدرات: هر شیرینی گرانوله دوستدار کتو را که ترجیح می دهید، مانند اریتریتول یا شیرین کننده میوه راهب انتخاب کنید تا این کلوچه ها بدون قند باقی بمانند. من از این شیرین کننده مونک فروت استفاده کردم.

عصاره موز: این کار بدون افزودن شکر و کربوهیدرات موجود در موز واقعی به مافین ها طعم موزی می دهد. هیچ جایگزین واقعی در اینجا وجود ندارد – این چیزی است که این مافین ها را متمایز می کند! (از اینجا می توانید آنلاین سفارش دهید.)

گردو: اینها یک بافت ترد و مقداری چربی سالم اضافه می کنند. در صورت تمایل می توانید آن را با اسپند جایگزین کنید یا آجیل را کاملاً کنار بگذارید.

مافین موز کم کربوهیدراتمافین موز کم کربوهیدرات

نکات مفید

از مواد با دمای اتاق استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که تخم مرغ و شیر بادام شما در دمای اتاق هستند تا اطمینان حاصل شود که خمیر به خوبی با هم مخلوط می شود.

بیش از حد مخلوط نکنید! خمیر را مخلوط کنید تا فقط ترکیب شده برای جلوگیری از کلوچه متراکم.

زمان پخت را تماشا کنید. دمای فر می تواند متفاوت باشد، بنابراین برای جلوگیری از پخت بیش از حد مافین ها را از 18 دقیقه بررسی کنید.

نگهداری کلوچه ها: مافین های موز به مدت 3-5 روز در دمای اتاق تازه می مانند. همچنین می توانید آنها را به مدت 2-3 ماه منجمد کنید. برای سرو مجدد کافی است تا دمای اتاق را یخ زدایی کنید.

مافین موز کم کربوهیدراتمافین موز کم کربوهیدرات

تغییرات

مافین موز کتو چیپس شکلاتی: به جای گردو، شکلات چیپسی های بدون شکر را داخل آن بریزید تا شکلاتی به دست بیاید.

کلوچه موز کتو بلوبری: یک مشت زغال اخته تازه یا یخ زده را به خمیر اضافه کنید تا لطیف شود.

مافین موز کتو بدون آجیل: برای نسخه بدون آجیل، گردو را حذف کنید و آرد بادام را جایگزین آرد نارگیل اضافی کنید. برای کمی ترد کردن، دانه هایی مانند آفتابگردان یا کدو تنبل اضافه کنید.

مافین موز مرکباتی: کمی پوست لیمو را اضافه کنید تا طعم بیشتری به آن اضافه شود.

مافین موز کم کربوهیدراتمافین موز کم کربوهیدرات

ایده های کم کربوهیدرات بیشتر

اگر عاشق این مافین های موز کتو هستید، این دستور العمل های خوشمزه دیگر را حتما ببینید:

مافین موز کم کربوهیدراتمافین موز کم کربوهیدرات
مافین موز کم کربوهیدراتمافین موز کم کربوهیدرات

عناصر

  • آرد بادام ۲ پیمانه

  • ½ فنجان شیرین کننده گرانول انتخابی، مانند شیرین کننده مونک فروت

  • ⅓ فنجان آرد نارگیل

  • 1 قاشق چایخوری دارچین

  • 1 قاشق چایخوری بیکینگ پودر

  • ½ قاشق چایخوری نمک

  • ½ فنجان کره ذوب شده و خنک شده

  • 3 تخم مرغ بزرگ، دمای اتاق

  • ½ فنجان شیر بادام، دمای اتاق

  • 2 قاشق چایخوری عصاره موز

  • 1 قاشق چایخوری عصاره وانیل

  • ½ فنجان گردو، به علاوه بیشتر برای پاشیدن در صورت تمایل

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید، قالب مافین 12 عددی را با آستر کاغذی بپوشانید و کنار بگذارید.
  2. در یک کاسه بزرگ، آرد بادام، شیرین کننده گرانول، آرد نارگیل، دارچین، بکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط کنید. کنار گذاشتنمافین موز کم کربوهیدراتمافین موز کم کربوهیدرات
  3. در یک کاسه جداگانه، کره، تخم مرغ، شیر بادام، عصاره موز و عصاره وانیل را با هم مخلوط کنید.مافین موز کم کربوهیدراتمافین موز کم کربوهیدرات
  4. مواد خیس را داخل خشک بریزید.مافین موز کم کربوهیدراتمافین موز کم کربوهیدرات
  5. گردوها را داخل آن بریزیدمافین موز کم کربوهیدراتمافین موز کم کربوهیدرات
  6. خمیر را به طور مساوی بین 12 حفره مافین تقسیم کنید، در صورت تمایل با گردوی اضافی بپاشید و به مدت 18 تا 20 دقیقه در فر از قبل گرم شده بپزید، یا تا زمانی که یک خلال دندان در مرکز فرو کرده اید تمیز بیرون بیاید.مافین موز کم کربوهیدراتمافین موز کم کربوهیدرات
  7. قبل از انتقال به توری سیمی به مدت 10 دقیقه در تابه را خنک کنید تا کاملا خنک شود.مافین موز کم کربوهیدراتمافین موز کم کربوهیدرات

اطلاعات تغذیه

بازده 12

اندازه خدمت 1

مقدار در هر خدمت

کالری 244چربی کل 22 گرمچربی های اشباع شده 7 گرمچربی ترانس 0 گرمچربی غیر اشباع 14 گرمکلسترول 67 میلی گرمسدیم 214 میلی گرمکربوهیدرات ها 9 گرمفیبر 4 گرمقند 3 گرمپروتئین 7 گرم

اطلاعات تغذیه ای برای این دستور تهیه شده است و بهترین تقریب من است. من نمی توانم اطلاعات کاملا دقیق را به دلیل تفاوت در مواد تشکیل دهنده و روش های پخت تضمین کنم. کربوهیدرات های حاصل از الکل های قندی در شمارش خالص کربوهیدرات ها لحاظ نمی شوند زیرا نشان داده شده است که بر قند خون تأثیر نمی گذارند. کربوهیدرات خالص کل کربوهیدرات منهای فیبر است.



Source link