گل کلم کتو پخته شده آسان پنیری (ویدئو) – آشپزخانه کالین


همه کسانی که گل کلم دوست دارند و عاشق پنیر هستند، از این گل کلم کتو پخته شده آسان پنیری لذت خواهند برد! و اگر این مواد را دوست دارید، شرط می بندم که این گل کلم پنیری پخته شده دستوری است که اغلب آن را درست می کنید!

گل کلم پنیری پخته شده را پین کنید تا بعداً آن را امتحان کنید!

غذای آماده کتو گل کلم پخته شده آسانغذای آماده کتو گل کلم پخته شده آسان

برای انتخاب مورد علاقه جمعه های این هفته، این دستور غذا را به شما یادآوری می کنم گل کلم کتو پنیری پخته شده آسان و اگر در این ژانویه به شدت مراقب کربوهیدرات های خود هستید، این گل کلم پنیری پخته واقعاً لذت بخش خواهد بود. این دستور العملی است که سالها پیش در یکی از دفترهای قدیمی پیدا کردم و قبل از اینکه وبلاگ نویس باشم، دستور العمل ها را یادداشت می کردم. برایم جالب بود که چقدر آسان بود، و وقتی دستور پخت را آزمایش کردیم، کاملاً آن را دوست داشتیم!

و راستش را بخواهید، نمی‌دانستم که آیا این وبلاگ به دستور العمل دیگری برای گل کلم پخته شده نیاز دارد، زیرا گل کلم دوبار پخته، گراتن گل کلم، و کلم گل کلم پنیری پخته شده بسیار محبوب هستند.

اما سهولت مطلق این دستور غذا، همراه با روش استفاده از مواد معمولی، من را متقاعد کرد که بسیاری از شما آن را دوست خواهید داشت. بنابراین یک سر گل کلم، مقداری کره، پارمزان، چدار تیز و مخلوط پنیر بردارید و این غذای جانبی خوشمزه را امتحان کنید. و اگر می خواهید آن را یک کاسرول بنامید و آن را به عنوان غذای اصلی بدون گوشت میل کنید، فکر می کنم یک شام خوب نیز باشد.

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  • گل كلم
  • نمک کوشر (پیوند وابسته) یا نمک، برای آبی که برای جوشاندن گل کلم استفاده می کنید
  • کره
  • پنیر پارمزان درشت رنده شده
  • پنیر چدار تیز رنده شده
  • مخلوط سه پنیر رنده شده
  • فلفل سیاه درشت آسیاب شده برای طعم دادن

چقدر پنیر برای گل کلم پخته شده پنیری نیاز دارید؟

قبل از اینکه دستور پخت را به شما بدهم می خواهم یک چیز دیگر را بگویم. این دستور از پنیر زیادی استفاده می کند! اگر برای شما پنیر زیاد به نظر می رسد، از مقداری که ترجیح می دهید استفاده کنید. (راستش، من نمی توانم از طریق رایانه ببینم که چگونه یک دستور غذا را با ذائقه شخصی خود تطبیق می دهید.) و شما هیچ اجباری برای تهیه دستور غذا ندارید فقط به این دلیل که من آن را در اینجا به اشتراک می گذارم، بنابراین امیدوارم پلیس پنیر بتواند از این کار خودداری کند. انتقاد کردن!

دستور العمل های بیشتر گل کلم کتو می خواهید؟

25 دستور پخت گل کلم بوداده را بررسی کنید تا بسیاری از غذاهای ساده تر از گل کلم را از آشپزخانه کالین و در سراسر وب ببینید! یا می توانید از دستور العمل های گل کلم برای دیدن همه دستور العمل های موجود در سایت من که از گل کلم استفاده می کنند استفاده کنید یا از غذاهای جانبی استفاده کنید تا ایده های بیشتری را با استفاده از این سبزیجات کم کربوهیدرات همه کاره در یک ظرف جانبی بیابید!

آماده سازی غذای آخر هفته:

این گل کلم پنیری پخته شده به ویژه خوب گرم می شود، بنابراین اگر از طرفداران پر و پا قرص پنیر + گل کلم هستید، ممکن است بخواهید دستور غذا را دو برابر کنید و آن را به عنوان دستور غذای آخر هفته درست کنید تا چندین بار به عنوان غذای جانبی از آن لذت ببرید.

گل کلم کتو پخته شده آسان پنیری در KalynsKitchen.com یافت می شودگل کلم کتو پخته شده آسان پنیری در KalynsKitchen.com یافت می شود

طرز تهیه آسان گل کلم کتو پنیری پخته شده:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. ابتدا یک سر گل کلم را به قطعاتی به اندازه لقمه برش دهید و آن را دقیقاً به مدت 5 دقیقه در آب نمک در حال جوش بپزید.
  2. گل کلم را خیلی خوب آبکش کنید.
  3. در حالی که این کار را انجام می دهید فر را با دمای 375 درجه فارنهایت/190 درجه سانتی گراد گرم کنید.
  4. سپس گل کلم را که به خوبی آبکش شده است را در یک کاسه بریزید (یا اگر می خواهید از کثیف شدن ظرف دیگری صرفه جویی کنید، آن را در ماهیتابه ای که در آن جوشانیدید برگردانید!)
  5. کره را به گل کلم داغ اضافه کنید و هم بزنید تا گل کلم با کره آغشته شود.
  6. سپس پارمزان و چدار تیز را با هم مخلوط کنید.
  7. گل کلم را در یک ظرف پخت بریزید و روی آن مخلوط سه پنیر یا هر پنیری که خوب آب شود روی آن قرار دهید.
  8. به مدت 20 تا 25 دقیقه یا تا زمانی که گل کلم پخته شود و پنیر آب شده و به خوبی قهوه ای شود، بپزید.
  9. گرم سرو کنید و لذت ببرید!

گل کلم کتو پخته شده آسان پنیری در KalynsKitchen.com یافت می شودگل کلم کتو پخته شده آسان پنیری در KalynsKitchen.com یافت می شود

آن را به یک وعده غذایی کم کربوهیدرات تبدیل کنید:

این گل کلم پنیری پخته شده یک غذای جانبی کم کربوهیدرات عالی برای چیزهای ساده ای مانند سیر و میگو لیمویی کم کربوهیدرات، پیکاتای مرغ با کیپر سرخ شده یا گوشت گاو و سوسیس گوشت ایتالیایی است.

دستور العمل های بیشتر برای دوست داشتن گل کلم کم کربوهیدرات:

عناصر

  • 1 گل کلم سر بزرگ، به قطعات به اندازه لقمه بریده شده است

  • 1 قاشق چایخوری. نمک کوشر (برای آب که برای جوشاندن گل کلم استفاده می کنید)

  • 2 تن کره

  • 1/2 فنجان پارمزان درشت رنده شده

  • 1 1/2 فنجان چدار تیز رنده شده (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1/2 فنجان مخلوط سه پنیر رنده شده

  • فلفل سیاه درشت آسیاب شده برای طعم دادن

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای 375 فارنهایت/190 درجه سانتیگراد گرم کنید.
  2. ما از یک ظرف پخت 8.5 “X 11” برای این دستور استفاده کردیم. ظرف پخت را با روغن زیتون یا اسپری نچسب اسپری کنید.
  3. در قابلمه ای که به اندازه کافی بزرگ باشد، آب را به جوش بیاورید تا کل گل کلم را در خود جای دهد.
  4. در حالی که آب به جوش می‌آید، گل کلم را برش دهید، هسته و برگ‌های آن را جدا کرده و دور بریزید و گل‌های گل کلم را به قطعات لقمه‌ای برش دهید.
  5. وقتی آب به جوش آمد نمک و گل کلم خرد شده را اضافه کنید و حرارت را ملایم کنید تا به جوش بیاید و گل کلم را 5 دقیقه بپزید.
  6. گل کلم را در آبکشی که در سینک قرار داده اید به خوبی آبکش کنید.
  7. وقتی گل کلم به خوبی آبکش شد، آن را در یک کاسه (یا دوباره داخل ماهیتابه ای که قبلاً در آن پخته بودید) بریزید و کره را اضافه کنید. هم بزنید تا کره ذوب شود و گل کلم را بپوشانید.
  8. سپس پارمزان درشت رنده شده، چدار تیز و در صورت تمایل کمی فلفل سیاه اضافه کنید.
  9. مخلوط را در ظرف پخت بریزید و مخلوط سه پنیر را روی آن قرار دهید.
  10. 20-25 دقیقه یا تا زمانی که گل کلم پخته شود و پنیر ذوب شده و کمی قهوه ای شود بپزید. گرم سرو کنید.
  11. چند روز در یخچال می ماند و خوب گرم می شود.

یادداشت

برای این دستور از چدار تیز زرد یا سفید استفاده کنید.

من این دستور غذا را در یک دفترچه یادداشت قدیمی بدون ذکر منبع دوباره کشف کردم، اما با کمک از اقتباس شده است. جیک و کارا.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

6

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 535چربی کل: 42 گرمچربی های اشباع شده: 24 گرمچربی غیر اشباع: 13 گرمکلسترول: 127 میلی گرمسدیم: 1144 میلی گرمکربوهیدرات ها: 9 گرمفیبر: 3 گرمقند: 4 گرمپروتئین: 32 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی از گل کلم کتو پخته شده Easy Cheesy در ظرف پخت روی دستمال و تخته برش نشان داده شده است.تصویر مربعی از گل کلم کتو پخته شده Easy Cheesy در ظرف پخت روی دستمال و تخته برش نشان داده شده است.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
گل کلم کتو پخته شده آسان پنیری یک غذای جانبی خوب برای هر رژیم کم کربوهیدرات یا رژیم کتو است، اما احتمالاً برای رژیم اصلی ساحل جنوبی، چربی زیادی دارد. با این حال، می توانید یک نسخه خوشمزه با پنیر کمتر درست کنید و از پنیر کم چرب برای ساحل جنوبی استفاده کنید.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از غذاهای جانبی برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این دستور پخت گل کلم پنیری برای اولین بار در سال 2019 ارسال شد. این دستور آخرین بار با اطلاعات بیشتر به روز شد و در لیست علاقه مندی های جمعه در سال 2024 قرار گرفت.

تصویر پینترست از گل کلم کتو پخته آسان پنیری

این را به اشتراک بگذارید:

ما یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link