کوفته آسیایی روی برنج گوشتخوار


من عاشق کوفته هستم! بنابراین وقتی به کافه گود فود که یک رستوران کتو در مدیسون ویسکانسین بود رفتم، کوفته های آسیایی آنها را سفارش دادم. به صاحبش گفتم، کوری (که می توانید مصاحبه من با او را اینجا ببینید) “اینها بهترین کوفته ها هستند!” خندید و گفت “شما باید، آنها دستور غذای شما هستند!”
https://www.youtube.com/watch?v=8OXC2VM5C3oرا

دستور پخت من برای کوفته آسیایی ماه های زیادی پیش نوشته شده است و در اولین کتاب آشپزی منتشر شده ام موجود است. خیلی خوشمزه است، من مجبور شدم دستور غذا را با همه شما به اشتراک بگذارم!

لعاب کوفته آسیایی

هنگام درست کردن لعاب خوش طعم برای این کوفته ها، به شما پیشنهاد می کنم از آبگوشت استخوان خانگی استفاده کنید. آبگوشتی که در فروشگاه خریداری می شود کار می کند اما لعاب غلیظ نخواهد بود، اگرچه افزودن مقدار کمی ژلاتین می تواند به غلیظ شدن آن کمک کند اما وقتی خنک شد بسیار ژلاتینی می شود. قبل از سرو غذای باقی مانده حتما لعاب را دوباره گرم کنید.

طرز تهیه کوفته آسیایی روی برنج گوشتخوار

برای درست کردن برنج گوشتخوار و لعاب کوفته آسیایی، از ژلاتین Further Food استفاده کردم!

علاوه بر این، ژلاتین مواد غذایی و پپتیدهای کلاژن هر دو منابع عالی کلاژن هستند. کلاژن و ژلاتین هر دو آنها از باکیفیت ترین کلاژن گاوی، علف خوار، پرورش یافته در مراتع، بدون هورمون و آنتی بیوتیک تهیه می شوند.

فواید کلاژن و ژلاتین خیره کننده است! فقط خوردن برنج گوشتخوار خوشمزه من به الاستیسیته و هیدراتاسیون پوست، موها و ناخن های بلندتر، استخوان ها و مفاصل قوی تر، ریکاوری سریع تر بین تمرینات، افزایش انعطاف پذیری، بهبود هضم کمک می کند و حتی باعث می شود برای مدت طولانی تری احساس سیری و سیری داشته باشید!

پپتیدهای کلاژن بیشتر مواد غذایی فوراً در هر دستور غذایی حل می شوند و پودر ژلاتین به طور طبیعی دستور العمل هایی مانند سس کوفته را غلیظ می کند!

استفاده از کد MARIAMINDBODY برای 18٪ تخفیف است!

کوفته آسیایی روی برنج گوشتخوار

زمان آماده سازی 20 دقایق

زمان پخت 15 دقایق

دوره گوشتخوار، بدون لبنیات، دوره اصلی

غذا آسیایی، گوشتخوار

خدمات 8 وعده های غذایی

کالری 352.4

  • برای درست کردن برنج گوشتخوار، تخم مرغ ها را در یک تابه چرب شده بریزید و ژلاتین و نمک را با همزن بزنید. قبل از روشن کردن حرارت، اجازه دهید ژلاتین به مدت 3 دقیقه حل شود.

  • تخم مرغ ها را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید و هم بزنید تا کاملا بپزند. از روی حرارت بردارید و کاملا خنک کنید. پس از خنک شدن، آن را در غذاساز بریزید تا تکه های کوچک برنج را در آن بریزید (یا از برنج استفاده کنید و سفیده های تخم مرغ پخته شده را داخل برنج قرار دهید تا تکه های برنج درست شود). در حین درست کردن کوفته ها را کنار بگذارید.

  • توجه: برنج گوشتخوار را می توان 4 روز قبل درست کرد و در ظرف دربسته در یخچال نگهداری کرد تا آماده سرو شود. برای گرم کردن مجدد، در ماهیتابه کمی چرب شده قرار دهید و روی حرارت متوسط ​​به مدت 2 دقیقه یا تا زمانی که داغ شود تفت دهید.

  • فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • در یک کاسه بزرگ، گوشت چرخ کرده، تخم مرغ، قارچ، پیاز سبز، آمینو نارگیل، زنجبیل و سیر را با هم مخلوط کنید. مخلوط کنید تا خوب ترکیب شوند. به شکل کوفته های 1.5 اینچی (من از یک اسکوپ بستنی استفاده می کنم تا مطمئن شوم کوفته ها هم اندازه هستند) و روی یک ورقه فر فر قرار دهید.

  • به مدت 15-20 دقیقه یا تا زمانی که قهوه ای شده و کاملا پخته شود، بپزید.

  • در همین حین سس را درست کنید: در یک قابلمه کوچک آب گوشت، روغن نارگیل، تاماری، شیرین کننده، پیاز سبز، زنجبیل و سیر را با هم مخلوط کنید. ژلاتین را با همزن بزنید و اجازه دهید 3 دقیقه یا تا زمانی که ژلاتین حل شود بماند. روی حرارت متوسط ​​رو به بالا حرارت دهید تا حباب بزند، خوب هم بزنید تا ترکیب شوند. در حالی که کوفته ها پخته می شوند، به مدت 10 دقیقه روی متوسط ​​بجوشانید. از روی حرارت بردارید. نکته: این سس را می توان 4 روز قبل درست کرد و در یخچال نگهداری کرد.

  • کوفته ها را از فر خارج کرده و در سینی سرو قرار دهید و با سس سرو کنید. با پیاز سبز خلال شده تزئین کنید.

  • مواد اضافی را تا 6 روز در ظروف بدون هوا در یخچال نگهداری کنید. برای گرم کردن مجدد، کوفته ها را روی یک ورقه فر لبه دار قرار دهید و در فر 325 درجه فارنهایت به مدت 5 دقیقه یا تا زمانی که کاملا گرم شود بپزید.

کالری: 352.4 | چربی: 21.2g | پروتئین: 36.1g | کربوهیدرات ها: 2.6g | فیبر: 0.3g | نسبت P:E: 1.5

نمی کند طولانی نگاه شگفت انگیز؟ او 270 پوند از دست داد و داروها را قطع کرد! او را در کانال یوتیوب ما در اینجا تماشا کنید!

من در بیشتر دوران کودکی‌ام با اضافه وزن مبارزه کرده‌ام و در بیشتر دوران بزرگسالی‌ام با چاق شدن بیمارگونه مبارزه کرده‌ام. من از 8 سالگی رژیم گرفتن را شروع کردم. هر رژیمی را که در آنجا وجود داشت، از جمله همه رژیم های محبوب، حتی شیک های سریع Opti را از طریق یک برنامه بیمارستانی و قرص های کاهش وزن متعدد انجام دادم. می توانستم وزن کم کنم اما به سرعت همه چیز را به دست آوردم. دو بار با WW بیش از 100 پوند وزن کم کردم. و من حتی توت های گندم خودم را آسیاب می کردم و 8-10 میوه و سبزیجات در روز می خوردم! من تمام وعده های غذایی خود را پختم و به همان اندازه که می دانستم سالم غذا می خوردم. دیابت، مقاومت به انسولین، PCOS، تیروئید، التهاب، افسردگی، آرتریت، فشار خون بالا مزمن و کلسترول بالا بیشتر از کنترل خارج می‌شدند در حالی که دکترها به من داروی بیشتری می‌دادند.

سپس رژیم کتو را از طریق PA خود پیدا کردم. چه چیزی را از دست دادم؟! بنابراین من شروع کردم. من در ابتدا پروتئین کافی نمی خوردم و بله وزنم را کم کردم اما عضله را هم از دست دادم.

ماریا امریش را 9 ماه پس از شروع پیدا کردم و دانش کریگ و ماریا برای درک من از نحوه عملکرد بدن بسیار مهم بود. پروتئینم را افزایش دادم، شروع به تمرین با وزنه کردم و هرگز فکر نمی‌کردم که به اینجا برسم. من 270 پوند وزن کم کردم، از سایز 6 برابر به سایز 12 رسیدم و تمام داروها را از دست دادم به جز اینکه هنوز دوز پایینی از تیروئید مصرف می کنم. تمام مشکلات سلامتی ام را برعکس کردم!

من تقریبا 1/2 سال است که کاهش وزن را حفظ کرده ام. من همچنان از Emmerichs یاد می‌گیرم و به دیگرانی که در تلاش هستند کمک می‌کنم. من داستانم را به اشتراک نمی گذارم تا بگویم “هی به من نگاه کن” آن را به اشتراک می گذارم تا به دیگران نشان دهم هر چیزی ممکن است! و برای تشویق، دیگران را به دانشی که برای کمک به موفقیت و سالم‌تر شدن نیاز دارند، راهنمایی کنید.» طولانی

اکثر افرادی که با آنها مشورت می کنم، کتو را کاملاً اشتباه انجام می دهند. با مدرسه کتو شگفت انگیز من نتایج سریع بگیرید!

برای بررسی برنامه های مکمل من اینجا را کلیک کنید!





Source link