مارچوبه قابلمه فوری (با 10 ایده برای افزودن طعم) – آشپزخانه Kalyn’s Kitchen


این دستور جدید مارچوبه قابلمه فوری ممکن است ساده ترین روشی باشد که تا به حال برای پختن مارچوبه دیده اید! و این پست 10 ایده برای اضافه کردن طعم به مارچوبه تمام شده پس از پختن دارد. اگر دیگ فوری ندارید، یادداشت‌هایی را در پست برای پخت این غذا ببینید.

دستور العمل مارچوبه قابلمه فوری را پین کنید تا بعداً آن را امتحان کنید!

مارچوبه قابلمه فوری با مارچوبه با کره قهوه ای و پارمزان روی بشقاب و قابلمه فوری در پشت نشان داده شده است.مارچوبه قابلمه فوری با مارچوبه با کره قهوه ای و پارمزان روی بشقاب و قابلمه فوری در پشت نشان داده شده است.

همه کسانی که عاشق مارچوبه هستند و عاشق دستور العمل های آسان هستند، این ایده جدید را دوست خواهند داشت مارچوبه قابلمه فوریو این قطعاً برای من و کارا شگفت انگیز بود وقتی دستور پخت را آزمایش کردیم. و اگرچه سایت من دستور العمل های شگفت انگیز مارچوبه فراوانی دارد، من فکر می کنم این روش بسیار آسان برای پختن مارچوبه چیزی است که برای شما مفید خواهد بود.

این دستور پخت مارچوبه است که می‌خواهید وقتی شامی را با چندین غذای مختلف درست می‌کنید و می‌خواهید یک غذای جانبی سریع و آسان سرو کنید، استفاده کنید. و 10 ایده برای اضافه کردن طعم می تواند به شما کمک کند تا مارچوبه ساده را بپوشانید تا برای مهمانان به اندازه کافی شیک باشد. قول می دهم این روشی برای پخت مارچوبه است که بارها و بارها از آن استفاده خواهید کرد!

این مارچوبه قابلمه فوری با هر یک از 10 ایده برای افزودن طعم، کتو، کم کربوهیدرات، بدون گلوتن و گیاهی خواهد بود، و اگرچه من این پست را بدون لبنیات یا برای رژیم اصلی ساحل جنوبی برچسب گذاری نمی کنم، بسیاری از پیشنهادات سرو برای آن رژیم ها نیز خوب خواهد بود.

چه موادی نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  • مارچوبه خرد شده
  • اب
  • نمک و فلفل تازه آسیاب شده به دلخواه
  • اگر از یکی از 10 ایده برای اضافه کردن طعم استفاده می کنید، دستور العمل ها را برای مواد اضافی بررسی کنید

چرا مارچوبه را در قابلمه فوری بپزید؟

  • این روش باعث تولید مارچوبه کاملا پخته می شود.
  • استفاده از قابلمه فوری برای پختن مارچوبه روشی را در اختیار شما قرار می دهد که واقعاً نیازی به تماشای آن نیست، (البته اگر دوست دارید مارچوبه شما کمی ترد بماند، ممکن است بخواهید بعد از 5 دقیقه فشار را کاهش دهید).
  • از آنجایی که دیگ فوری را به مدت 0 دقیقه روی MANUAL, HIGH PRESSURE قرار می دهید، این روش برای پخت مارچوبه بسیار سریع است. (بله، ZERO MINUTES اشتباه تایپی نیست! مارچوبه در زمانی که دیگ فوری تحت فشار قرار می گیرد و رها می شود، کاملا پخته می شود.)

آیا باید از تکه های ضخیم یا نازک مارچوبه برای مارچوبه قابلمه فوری استفاده کرد؟

این روش با تکه های ضخیم مارچوبه ای که ما داشتیم (از شرکت Costco) کاملاً کار می کرد. اگر قطعات واقعاً نازکی از مارچوبه دارید، توصیه می کنم فشار را به صورت دستی رها کنید تا از آزاد شدن طبیعی خودداری کنید، در غیر این صورت فکر می کنم قطعات نازک ممکن است نرم تر از شما شوند. ترجیح می دهند.

از چه سایز Instant Pot استفاده کردم؟

من از یک دیگ فوری 6 کوارت (پیوند وابسته) برای همه دستور العمل های قابلمه فوری استفاده می کنم. تمام دستور العمل های قابلمه فوری من را بررسی کنید! می توانید دستور العمل های بیشتر قابلمه/آهسته پز فوری را در سایت آهسته پز یا زودپز من بیابید.

اگر گلدان فوری نداشته باشید چه؟

مارچوبه قابلمه فوری بخارپز می شود. استفاده از Instant Pot فقط آن را سریع‌تر می‌کند و باعث می‌شود که نیازی به زمان‌بندی یا تماشای دستی نباشد. اما اگر قابلمه فوری ندارید، فقط از دستورالعمل‌های دستور پخت مارچوبه با ریحان وینگرت برای بخارپز کردن مارچوبه استفاده کنید. سپس از یکی از ایده های زیر برای آرایش آن استفاده کنید.

10 ایده برای افزودن طعم به مارچوبه قابلمه فوری:

  1. برای مارچوبه هایی که در این پست نشان داده شده است، حدود 1/2 یک مکعب (2 اونس) کره را آب کردیم. (می‌توانید چند دقیقه دیگر آن را بپزید و اگر وقت داشتید کره قهوه‌ای درست کنید.) مارچوبه‌های پخته شده را در ظرف سرو بریزید، کره ذوب شده را روی آن بپاشید و مقدار زیادی پارمزان ریش‌شده را روی آن قرار دهید.
  2. روی مارچوبه پخته شده را با لیمو و پارمزان پر کنید.
  3. مارچوبه پخته شده را با گورگونزولا و آجیل کاج پر کنید.
  4. روی مارچوبه پخته شده را با آب لیمو و پوست لیمو پر کنید.
  5. روی مارچوبه پخته شده را با پستو ریحان تزیین کنید.
  6. مارچوبه پخته شده را با وینگرت خردل لیمویی بریزید.
  7. مارچوبه پخته شده را با لعاب سویا و کنجد بریزید.
  8. مارچوبه پخته شده را با وینگرت ریحان بریزید.
  9. مارچوبه پخته شده را با سس سبزی تازه گرمولاتا بپاشید.
  10. مارچوبه پخته شده را با سس غوطه ور تاهینی و بادام زمینی سرو کنید.

کلاژ مارچوبه قابلمه فوری نمایش مراحل دستور غذاکلاژ مارچوبه قابلمه فوری نمایش مراحل دستور غذا

طرز تهیه مارچوبه گلدانی فوری:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. انتهای چوبی مارچوبه را کوتاه کنید و هر تکه بریده شده را از وسط نصف کنید.
  2. از Trivet (پیوند وابسته) استفاده کنید که در Instant Pot قرار می گیرد.
  3. Trivet را داخل آن بریزید و یک فنجان آب اضافه کنید.
  4. مارچوبه را روی مارچوبه قرار دهید.
  5. درب را قفل کنید، مطمئن شوید که شیر بسته است و روی دستی، فشار بالا، صفر دقیقه تنظیم کنید.
  6. هنگامی که دیگ فوری به فشار رسید، بگذارید 5 دقیقه به طور طبیعی آزاد شود، سپس فشار باقی مانده را به صورت دستی رها کنید. (اگر هیچ تردی در مارچوبه خود را دوست ندارید، می توانید اجازه دهید که در تمام مدت طبیعی آزاد شود.)
  7. مارچوبه را بردارید و با نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده مزه دار کنید.
  8. مارچوبه قابلمه فوری را با یکی از 10 ایده برای اضافه کردن طعم (بالا) در صورت تمایل، داغ سرو کنید.

مارچوبه قابلمه فوری با مارچوبه با کره قهوه ای و پارمزان و قابلمه فوری در پشت.مارچوبه قابلمه فوری با مارچوبه با کره قهوه ای و پارمزان و قابلمه فوری در پشت.

شام های خوشمزه تر با مارچوبه:

عناصر

  • 1 پوند مارچوبه خرد شده (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1 لیوان آب

  • نمک و فلفل تازه آسیاب شده به دلخواه

دستورالعمل ها

  1. انتهای چوبی مارچوبه را کوتاه کنید. (برای اینکه ببینید کجا باید کوتاه کنید، یک تکه را در دو دست بگیرید و خم شوید تا شکسته شود. از هر قطعه تقریباً به همان اندازه برش دهید.)
  2. سپس هر تکه خرد شده مارچوبه را از وسط نصف کنید.
  3. Trivet را در قابلمه فوری بریزید و یک فنجان آب اضافه کنید
  4. تکه های مارچوبه را روی تریوت قرار دهید.
  5. درب را قفل کنید، مطمئن شوید که شیر فشار بسته است و Instant Pot را روی MANUAL, HIGH PRESSURE, ZERO MINUTES تنظیم کنید.
  6. هنگامی که دیگ فوری به فشار رسید، اجازه دهید به مدت 5 دقیقه به صورت دستی آزاد شود، سپس فشار باقی مانده را آزاد کنید.
  7. اگر تردی در مارچوبه خود را دوست ندارید، می توانید اجازه دهید تا تمام مدت به طور طبیعی آزاد شود. برای مارچوبه هایی که کاملا ترد هستند، می توانید به طور طبیعی زودتر از 5 دقیقه آن را آزاد کنید.
  8. مارچوبه های پخته شده را از قابلمه فوری خارج کرده و با نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده مزه دار کنید.
  9. مارچوبه فوری قابلمه را با یکی از 10 ایده برای اضافه کردن طعم (در یادداشت های زیر) در صورت تمایل، داغ سرو کنید.

یادداشت

ما یک بسته بزرگ مارچوبه از Costco داشتیم، بنابراین به اندازه کافی مارچوبه استفاده کردیم که پس از پیرایش یک پوند وزن کنیم. با این حال، حتی اگر یک بسته یک پوندی بخرید و سپس آن را برش دهید، باز هم چهار وعده می شود.

اطلاعات تغذیه ای فقط برای مارچوبه است.

10 ایده برای افزودن طعم به مارچوبه قابلمه فوری:

  1. برای مارچوبه هایی که در این پست نشان داده شده است، حدود 1/2 یک مکعب (2 اونس) کره را آب کردیم. (می توانید آن را چند دقیقه بپزید و اگر وقت دارید کره قهوه ای درست کنید.) مارچوبه های پخته شده را در ظرف سرو بریزید، کره ذوب شده را روی آن بریزید و مقدار زیادی پارمزان ریش ریش شده روی آن بمالید.
  2. روی مارچوبه پخته شده را با لیمو و پارمزان پر کنید.
  3. مارچوبه پخته شده را با گورگونزولا و آجیل کاج پر کنید.
  4. روی مارچوبه پخته شده را با آب لیمو و پوست لیمو پر کنید.
  5. روی مارچوبه پخته شده را با پستو ریحان تزیین کنید.
  6. مارچوبه پخته شده را با وینگرت خردل لیمویی بریزید.
  7. مارچوبه پخته شده را با لعاب سویا و کنجد بریزید.
  8. مارچوبه پخته شده را با وینگرت ریحان بریزید.
  9. مارچوبه پخته شده را با سس سبزی تازه گرمولاتا بپاشید.
  10. مارچوبه پخته شده را با سس غوطه ور تاهینی و بادام زمینی سرو کنید.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

4

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 26چربی کل: 0 گرمچربی های اشباع شده: 0 گرمچربی ترانس: 0 گرمچربی غیر اشباع: 0 گرمکلسترول: 0 میلی گرمسدیم: 164 میلی گرمکربوهیدرات ها: 5 گرمفیبر: 2 گرمقند: 1 گرمپروتئین: 3 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربع برای مارچوبه قابلمه فوری روی بشقاب با پارمزان و کره قهوه ای و قابلمه فوری در پشت.تصویر مربع برای مارچوبه قابلمه فوری روی بشقاب با پارمزان و کره قهوه ای و قابلمه فوری در پشت.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
این دستور غذا (شامل همه پیشنهادات برای 10 ایده برای اضافه کردن طعم به مارچوبه) برای برنامه های غذایی کم کربوهیدرات یا کتو مناسب است. مارچوبه همچنین یک انتخاب عالی برای تمام مراحل رژیم اصلی ساحل جنوبی است، اگرچه برخی از ایده‌های طعم‌دهنده ممکن است چربی زیادی داشته باشند و کاملاً SBD مناسب باشند.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از دستور العمل های مارچوبه برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

تصویر Pinterest برای مارچوبه قابلمه فوری (و 10 ایده برای افزودن طعم)

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link