سوپ پای مرغ قابلمه فوری – آشپزخانه کالین


این دستور العمل شگفت انگیز برای سوپ پای مرغ قابلمه ای فوری، کم کربوهیدرات و بدون گلوتن است و در یک روز سرد گرم و آرامش بخش است. و هرکسی که پای قابلمه مرغ را دوست دارد این سوپ را می بلعد. اگر قابلمه فوری ندارید، دستورالعمل ساخت آن را روی اجاق گاز ببینید.

پین سوپ پای مرغ قابلمه فوری تا بعداً آن را امتحان کنید!

سوپ پای مرغ قابلمه فوری در دو کاسه سرو با قابلمه فوری در پشت نشان داده شده است.سوپ پای مرغ قابلمه فوری در دو کاسه سرو با قابلمه فوری در پشت نشان داده شده است.

وقتی من و دستیار خارق‌العاده‌ام و خواهرزاده‌ام کارا تصمیم گرفتیم یک نسخه کم کربوهیدرات از سوپ پای مرغ قابلمه فوری درست کنیم، قبل از اینکه احساس کنیم دستور غذا را کامل کرده‌ایم، آن را چند بار درست کردیم. و هر بار که آن را درست می‌کردیم، سوپ را با خانواده و دوستان به اشتراک می‌گذاشتیم، و همه کسانی که آن را امتحان کردند، فکر کردند که سوپ پای مرغ کاملاً خوشمزه است.

در واقع، تیم، شوهر کارا به او گفت: “طعم آن درست شبیه پای قابلمه مرغ است!” البته این همان چیزی است که ما به آن امیدوار بودیم. و من و کارا و دوست خوبم سو کاملاً آن را دوست داشتیم.

در نهایت ما از کوچکترین مقدار نشاسته ذرت در سوپ نسخه نهایی استفاده کردیم تا کره به سمت بالا شناور نشود و سوپ کمی غلیظ شود، اما این دستور هنوز هم کربوهیدرات کمی دارد. اگر خانواده شما پای قابلمه مرغ را دوست دارند، امیدوارم این دستور پخت سوپ پای مرغ را به زودی امتحان کنید!

به چه موادی نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

آیا می توانید سوپ پای مرغ را بدون قابلمه فوری درست کنید؟

کارا و من عاشق این بودیم که چقدر این سوپ آسان بود وقتی آن را در دیگ فوری درست کردیم. اما اگر دیگ فوری ندارید یا ترجیح می‌دهید سوپ روی اجاق درست کنید، بخش یادداشت‌ها را در دستورالعمل طرز تهیه آن روی اجاق گاز ببینید.

این سوپ پای مرغ چقدر کم کربوهیدرات است؟

این سوپ خوشمزه تنها حدود 12 کربوهیدرات خالص در هر وعده دارد!

آیا می توانید سیب زمینی را به سوپ پای مرغ اضافه کنید؟

من و کارا هر دو عاشق سوپ پای مرغ کم کربوهیدرات بودیم و سیب زمینی را از دست ندادیم. اما وقتی باقیمانده غذا را با شوهرش تقسیم کرد، یک سیب‌زمینی را در مایکروویو پخت، آن را ریز خرد کرد و به سهم او اضافه کرد. اگر می خواهید سیب زمینی را به کل قابلمه سوپ اضافه کنید، من هنوز هم تا حدودی سیب زمینی را از قبل می پزم و وقتی مرغ و نخود را اضافه می کنید، آن را اضافه می کنم.

اگر هشت وعده سوپ پای مرغ را نخواهید چه؟

سوپ با خامه غلیظ مانند این خوب یخ نمی‌زند، اما تا چند روز در یخچال می‌ماند. اما اگر هشت وعده سوپ نمی‌خواهید، ما این دستور را طراحی کرده‌ایم، بنابراین نصف کردن آن نسبتاً آسان است. زمان پخت و پز در دیگ فوری یکسان خواهد بود (با زمان کمی کمتر برای فشار آوردن). در اجاق گاز، اگر نصف آن را درست کنید، زمان پخت کمی کمتر می شود.

عکس کولاژ سوپ پای مرغ قابلمه فوری که مراحل دستور پخت را نشان می دهد.عکس کولاژ سوپ پای مرغ قابلمه فوری که مراحل دستور پخت را نشان می دهد.

طرز تهیه سوپ پای مرغ قابلمه فوری (یا اجاق گاز):

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. کرفس، پیاز و هویج را خرد کنید.
  2. نخود فرنگی یخ زده را اندازه بگیرید و بگذارید شروع به آب شدن کند.
  3. چربی های قابل مشاهده و قسمت های نامطلوب سینه های مرغ بدون استخوان و بدون پوست را جدا کنید و سینه های مرغ را به صورت نوارهای طولی برش دهید.
  4. آب مرغ یا آب مرغ و پایه مرغ بهتر از بویلون را آماده کنید.
  5. پنیر خامه ای را از یخچال خارج کرده و به تکه های کوچک برش دهید و بگذارید نرم شود.
  6. قابلمه فوری را روی حالت SAUTE، با حرارت زیاد قرار دهید و کره را آب کنید. سپس پیاز، کرفس و هویج را اضافه کنید و حدود 3 دقیقه تفت دهید.
  7. سیر خرد شده، ادویه مرغ، آویشن ساییده شده، جعفری خشک و ادویه سنبله را اضافه کنید و حدود 2 تا 3 دقیقه دیگر تفت دهید.
  8. نوارهای سینه مرغ، آب مرغ یا آب مرغ، پایه طعم دهنده مرغ و برگ بو را به ظرف فوری اضافه کنید. درب را قفل کنید و مطمئن شوید که شیر بسته است، سپس دیگ فوری را روی دستی، فشار بالا، 6 دقیقه تنظیم کنید.
  9. وقتی زمان به پایان رسید، بگذارید Instant Pot به مدت 10 دقیقه آزاد شود، سپس بقیه فشار را آزاد کنید.
  10. نوارهای مرغ را از قابلمه فوری خارج کنید. (برگ های بو را بردارید.) مرغ را بشکنید یا به قطعات لقمه ای برش دهید.
  11. مرغ و پنیر خامه ای نرم شده را به قابلمه فوری اضافه کنید و روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. حدود 5 دقیقه بپزید تا پنیر خامه ای آب شود.
  12. نشاسته ذرت را با آب مخلوط کنید. مخلوط نشاسته ذرت و نخود فرنگی را به قابلمه فوری اضافه کنید و 3 تا 5 دقیقه دیگر بپزید یا تا زمانی که نخودها داغ شده و مخلوط کمی غلیظ شود.
  13. خامه غلیظ را اضافه کنید و حرارت دهید تا سوپ داغ شود اما نگذارید بجوشد.
  14. با فلفل سیاه تازه آسیاب شده مزه دار کنید. اگر از Spike Seasoning استفاده نمی کنید، ممکن است کمی نمک بخواهید.
  15. گرم سرو کنید و لذت ببرید.
  16. اگر می‌خواهید دستورالعمل‌های اجاق گاز را برای این دستور تهیه کنید، بخش یادداشت‌ها را در دستور کامل زیر بررسی کنید.

سوپ مرغ بیشتر در قابلمه فوری:

سوپ پای مرغ قابلمه فوری در دو کاسه با پس زمینه قابلمه فوری.سوپ پای مرغ قابلمه فوری در دو کاسه با پس زمینه قابلمه فوری.

آن را به یک وعده غذایی کم کربوهیدرات تبدیل کنید:

اگر می‌خواهید سوپ پای مرغ را به یک وعده غذایی مقوی‌تر تبدیل کنید که هنوز کربوهیدرات‌های کمی دارد، آن را با بیسکویت‌های باترمیلک کتو از Joy Filled Eats سرو کنید، و واقعا طعم آن را شبیه پای مرغ می‌کند!

عناصر

  • 2 تن کره

  • 1 عدد پیاز متوسط، خرد شده

  • 2 فنجان کرفس خرد شده

  • 5 عدد هویج کوچک، ورقه شده

  • 4 عدد سینه مرغ بدون استخوان و بدون پوست

  • 1 تی سیر ریز شده

  • 1 1/2 قاشق چایخوری چاشنی مرغ

  • 1/2 قاشق چایخوری آویشن آسیاب شده

  • 1 تی جعفری خشک

  • 2 قاشق چایخوری چاشنی سنبله (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • آب مرغ یا آب مرغ 4 فنجان

  • پایه طعم مرغ 2 تنی بهتر از بویلون

  • 2 برگ بو

  • 8 اونس پنیر خامه ای، نرم شده

  • 1 فنجان نخود فرنگی منجمد

  • 2 تن نشاسته ذرت با کمی آب مخلوط شده است

  • 1 فنجان خامه غلیظ

  • فلفل سیاه تازه آسیاب شده به مزه

دستورالعمل ها

  1. کرفس، پیاز و هویج را خرد کنید. کرفس و پیاز را خلالی خرد کرده و هویج ها را در جایی که هویج غلیظ تر بود خلال یا نیم ورقه می کنیم.
  2. یک فنجان نخودفرنگی یخ زده را اندازه کنید و بگذارید روی پیشخوان شروع به آب شدن کند.
  3. چربی های قابل مشاهده و قسمت های نامطلوب را از 4 سینه مرغ بدون استخوان و بدون پوست جدا کنید. سپس سینه های مرغ را به صورت نوارهای طولی برش دهید. (این کار به مرغ کمک می کند که در هنگام پخت به تکه تکه شود نه اینکه خرد شود.)
  4. آب مرغ یا آب مرغ و پایه مرغ بهتر از بویلون را آماده کنید. (من عاشق استاک مرغ Kirkland با نام تجاری Costco هستم، اما اگر در نزدیکی Costco زندگی نمی کنید، می توانید از مارک دیگری استفاده کنید یا از آب مرغ کنسرو شده استفاده کنید.)
  5. پنیر خامه ای را از یخچال خارج کرده و به تکه های کوچک برش دهید. بگذارید روی پیشخوان نرم شود.
  6. قابلمه فوری را روی حالت SAUTE، با حرارت زیاد قرار دهید و کره را آب کنید. سپس پیاز و کرفس و هویج خلال شده را اضافه کنید و حدود 3 دقیقه تفت دهید.
  7. سیر خرد شده، ادویه مرغ، آویشن ساییده شده، جعفری خشک و چاشنی سنبله (یا مخلوط چاشنی همه منظوره دیگر) را اضافه کنید و حدود 2 تا 3 دقیقه دیگر تفت دهید.
  8. نوارهای برش خورده سینه مرغ، آب مرغ یا آب مرغ، پایه طعم دهنده مرغ و برگ بو را به ظرف فوری اضافه کنید. درب را قفل کنید و مطمئن شوید که شیر برای به دام انداختن فشار تنظیم شده است، سپس دیگ فوری را روی دستی، فشار بالا، 6 دقیقه تنظیم کنید.
  9. وقتی زمان تمام شد اجازه دهید ظرف فوری به مدت 10 دقیقه آزاد شود، سپس بقیه فشار را آزاد کنید.
  10. نوارهای مرغ را از قابلمه فوری خارج کنید. مرغ را به اندازه لقمه بشکنید یا برش دهید. (برگ بو را بردارید و دور بریزید.)
  11. مرغ و پنیر خامه ای نرم شده را به قابلمه فوری اضافه کنید و روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. حدود 5 دقیقه بپزید و چند بار هم بزنید تا پنیر خامه ای آب شود.
  12. نشاسته ذرت را با حدود 3 قاشق غذاخوری آب مخلوط کنید. مخلوط نشاسته ذرت و نخود فرنگی را به قابلمه فوری اضافه کنید و 3 تا 5 دقیقه دیگر بپزید یا تا زمانی که نخودها داغ شده و مخلوط کمی غلیظ شود. (اگر به نظر غلیظ نشد، حرارت را برای چند دقیقه روی حرارت قرار دهید.)
  13. خامه غلیظ را اضافه کنید و حرارت دهید تا سوپ داغ شود اما بعد از اضافه کردن خامه نگذارید بجوشد.
  14. با فلفل سیاه تازه آسیاب شده مزه دار کنید. ما به نمک نیاز نداشتیم، اما اگر از Spike Seasoning استفاده نمی کنید، ممکن است کمی نمک بخواهید.
  15. گرم سرو کنید و لذت ببرید.
  16. برای دستورالعمل های اجاق گاز، بخش یادداشت های زیر را بررسی کنید.

یادداشت

اگر چاشنی اسپایک ندارید از هر ترکیب چاشنی همه منظوره ای که با مرغ خوب است استفاده کنید.

برخی از کارشناسان فکر می‌کنند که پایه طعم بهتر از Bouillon بدون گلوتن نیست، بنابراین اگر به سختی بدون گلوتن نیاز دارید، ممکن است بخواهید از مارک دیگری استفاده کنید.

دستورالعمل اجاق گاز:

  1. مراحل 1-5 دستور غذا را برای تهیه مواد مانند بالا دنبال کنید. برای پخت و پز روی اجاق گاز به یک فنجان آب اضافی نیاز دارید
  2. کره را در یک قابلمه بزرگ سوپ خوری روی حرارت متوسط ​​رو به بالا ذوب کنید
  3. پیاز، کرفس و هویج را اضافه کنید و حدود 3 دقیقه تفت دهید
  4. سپس سیر خرد شده، ادویه مرغ، آویشن ساییده شده، جعفری خشک و چاشنی سنبله (یا مخلوط چاشنی همه منظوره دیگر) را اضافه کنید و حدود 2 تا 3 دقیقه دیگر تفت دهید.
  5. نوارهای برش خورده سینه مرغ، آب مرغ یا آب مرغ، پایه طعم دهنده مرغ، 1 فنجان آب و برگ بو را به قابلمه سوپ اضافه کنید، حرارت را روی ملایم قرار دهید و 20 تا 30 دقیقه بدون درب بجوشانید تا مرغ کاملا پخته شود.
  6. مرغ را روی تخته برش ببرید و به قطعاتی به اندازه لقمه برش دهید یا بشکنید. (برگ بو را بردارید و دور بریزید.
  7. مرغ و پنیر خامه ای نرم شده را به قابلمه اضافه کنید و حدود 5 دقیقه دیگر بجوشانید تا پنیر خامه ای کاملا آب شود.
  8. نشاسته ذرت را با ۲ تا ۳ قاشق غذاخوری آب مخلوط کنید. مخلوط نشاسته ذرت و نخود را به قابلمه سوپ اضافه کنید و حدود 3-5 دقیقه دیگر تفت دهید تا نخود داغ شده و مخلوط کمی غلیظ شود. (حرارت را کمی زیاد کنید تا در صورت نیاز سوپ غلیظ شود.
  9. خامه غلیظ را اضافه کنید و حرارت دهید تا سوپ داغ شود اما بعد از اضافه کردن خامه نگذارید بجوشد
  10. با فلفل سیاه تازه آسیاب شده مزه دار کنید. ما به نمک نیاز نداشتیم، اما اگر از Spike Seasoning استفاده نمی کنید، ممکن است کمی نمک بخواهید.
  11. گرم سرو کنید و لذت ببرید.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

8

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 420چربی کل: 28 گرمچربی های اشباع شده: 16 گرمچربی ترانس: 0 گرمچربی غیر اشباع: 10 گرمکلسترول: 134 میلی گرمسدیم: 1471 میلی گرمکربوهیدرات ها: 15 گرمفیبر: 3 گرمقند: 6 گرمپروتئین: 27 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی برای سوپ پای مرغ قابلمه فوری در دو کاسه سرو با قابلمه فوری در پشت.تصویر مربعی برای سوپ پای مرغ قابلمه فوری در دو کاسه سرو با قابلمه فوری در پشت.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
این سوپ برای رژیم‌های کم کربوهیدرات عالی است، اما ممکن است برای کتو سخت‌گیرانه، کربوهیدرات‌های زیادی داشته باشد. این سوپ برای رژیم غذایی اصلی ساحل جنوبی پرچرب است، اما اگر می‌خواهید آن را با رژیم غذایی ساحل جنوبی سازگارتر کنید، می‌توانید آن را با پنیر خامه‌ای کم‌چرب، شیر و کره کمتر درست کنید.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از دستور العمل های قابلمه فوری یا سوپ و خورش برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

تصویر Pinterest برای سوپ پای مرغ قابلمه فوری در دو کاسه با قابلمه فوری در پشت نشان داده شده است.

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link