دستور العمل های سوپ کلم کم کربوهیدرات و کتو – آشپزخانه کالین


در ماه مارس هوا هنوز سرد است و کلم به فروش می رسد، بنابراین از آن کلم ارزان قیمت برای تهیه سوپ کلم کم کربوهیدرات و کتو استفاده کنید. در اینجا 15 دستور العمل مختلف برای انواع سوپ کلم کتو از آشپزخانه Kalyn و سایر وبلاگ ها در سراسر وب وجود دارد!

دستور العمل های سوپ کلم کم کربوهیدرات و کتو را پین کنید تا بعداً آن را امتحان کنید!

کلاژ سوپ کلم کم کربوهیدرات و کتو که دستور العمل های ویژه را نشان می دهد.کلاژ سوپ کلم کم کربوهیدرات و کتو که دستور العمل های ویژه را نشان می دهد.

در طول ماه مارس، من همیشه در مورد دستور العمل های کلم کمی دیوانه می شوم، و در صفحه فیس بوک Kalyn’s Kitchen ایده های زیادی برای استفاده از این سبزی سالم اضافی به اشتراک گذاشته ام. و هوای ماه مارس هنوز در بیشتر مکان‌ها بسیار سرد است، بنابراین امروز دستور العمل‌هایی را برای آن‌ها معرفی می‌کنم سوپ کلم کم کربوهیدرات و کتو!

البته من ممکن است تعصب داشته باشم زیرا من از طرفداران کلم هستم، اما فکر می کنم کلم یک ماده عالی برای اضافه کردن به سوپ است، زمانی که نمی خواهید از برنج یا رشته فرنگی استفاده کنید. امیدوارم از بررسی گزینه های خود برای سوپ با کلم لذت ببرید!

این گردآپ سوپ های مورد علاقه من با کلم از آشپزخانه کالین، به علاوه برخی دستور العمل های سوپ کلم خوشمزه از سایر وبلاگ های کم کربوهیدرات را دارد، و من واقعاً امیدوارم تا زمانی که در فروش است، سعی کنید سوپ با کلم درست کنید! و البته، سوپ برای تهیه غذای آخر هفته عالی است!

حتی دستور العمل های کلم بیشتری می خواهید؟

اگر شما هم مثل من از طرفداران کلم هستید، باید دستور العمل های کلم کم کربوهیدرات و کتو و سالادهای کلم کم کربوهیدرات و کتو را بررسی کنید!

چگونه دستور پخت کامل را دریافت می کنید؟

فقط روی هر عنوان دستور غذا کلیک کنید تا دستور پخت کامل را در سایتی که آن را ارسال کرده است ببینید!

سوپ برنج بوقلمون قابلمه فوری با سوپ تمام شده کلم در کاسه های سروسوپ برنج بوقلمون قابلمه فوری با سوپ تمام شده کلم در کاسه های سرو

این سوپ برنج بوقلمون قابلمه فوری با کلم سوپ خوشمزه ای است که با بوقلمون آسیاب شده درست می شود و برای نسخه کم کربوهیدرات از برنج گل کلم استفاده می کند. یا اگر به کربوهیدرات‌ها اهمیتی نمی‌دهید، دستورالعمل‌هایی برای تهیه آن با برنج وحشی پخته یا برنج سفید پخته وجود دارد. و همچنین دستور تهیه این با باقی مانده بوقلمون وجود دارد!

سوپ گوشت چرخ کرده و کلم ترش سوپ تمام شده در دو کاسه سروسوپ گوشت چرخ کرده و کلم ترش سوپ تمام شده در دو کاسه سرو

حتی اگر تا به حال با کلم ترش پخته نشده اید، در مورد امتحان کردن این کم کربوهیدرات ذهنی باز داشته باشید. سوپ گوشت چرخ کرده و کلم ترش! این سوپ مورد علاقه چند نفر از دوستان من است و کلم ترش وقتی در سوپ پخته می شود شیرین و خوشمزه می شود.

قابلمه فوری ژامبون کم کربوهیدرات و سوپ کلم از آشپزخانه کالینقابلمه فوری ژامبون کم کربوهیدرات و سوپ کلم از آشپزخانه کالین

ژامبون فوری و سوپ کلم قابلمه ممکن است محبوب ترین سوپ با کلم در وبلاگ باشد، و متوجه شدم بعد از تعطیلات مانند کریسمس و عید پاک، بسیاری از مردم این سوپ را با ژامبون باقی مانده خود درست می کنند!

سوپ سوسیس و کلم در کاسه با قاشق، با پارمزان و نمک فلفل‌دان نشان داده شده است.سوپ سوسیس و کلم در کاسه با قاشق، با پارمزان و نمک فلفل‌دان نشان داده شده است.

این شگفت انگیز است سوپ سوسیس و کلم نسخه به روز شده دستور پخت سوپ است که دارای عدس است و سوپ جدید کم کربوهیدرات به همان اندازه خوشمزه است!

سوپ آهسته پز ژامبون و سوپ کلم سوپ تمام شده در کاسه با قاشقسوپ آهسته پز ژامبون و سوپ کلم سوپ تمام شده در کاسه با قاشق

اگر طرفدار Instant Pot نیستید، فقط از دستور پخت استفاده کنید سوپ کلم آرام پز با ژامبون، که دستور تهیه این سوپ خوش طعم را نیز در اجاق گاز دارد.

سوپ گوشت چرخ کرده آهسته پز با عکس کلم از نمای نزدیکسوپ گوشت چرخ کرده آهسته پز با عکس کلم از نمای نزدیک

سوپ گوشت چرخکرده آهسته پز با کلم یک سوپ خوشمزه دیگر با کلم است که در آرام پز درست می شود، یا برای تهیه این سوپ خوشمزه روی اجاق گاز، سوپ سبزیجات چرخ کرده را ببینید.

سوپ گولش در ظرف سرو با پس زمینه خامه ترشسوپ گولش در ظرف سرو با پس زمینه خامه ترش

این خوشمزه سوپ گولش گوشت چرخ کرده، گوجه فرنگی، فلفل قرمز بوداده و کلم دارد! همه کسانی که مانند من عاشق طعم های تند مجارستانی هستند، از این سوپ لذت خواهند برد.

سوپ کلم آرام پز با سوپ آماده سوسیس در دو کاسه سروسوپ کلم آرام پز با سوپ آماده سوسیس در دو کاسه سرو

سوپ کلم آرام پز با سوسیس یک سوپ خوشمزه کم کربوهیدرات است که به راحتی درست می شود. خانه شما بوی بسیار خوبی خواهد داشت در حالی که این در تمام روز پخته می شود، و به خصوص با پنیر پارمزان خوب است!

سوپ سوپ کورند گاو سوپ تمام شده در دو کاسه سروسوپ سوپ کورند گاو سوپ تمام شده در دو کاسه سرو

و کلم در این به شکل کلم ترش است سوپ گوشت ذرت باقیماندهو این سوپ مملو از طعم های عالی است!

سوپ کلم کتو از وبلاگ های دیگر:

تصویر Pinterest از دستور العمل های سوپ کلم کم کربوهیدرات و کتو

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.



Source link