دستور العمل های ایرلندی با الهام از کربوهیدرات کم و کتو برای روز سنت پاتریک – آشپزخانه کالین


این گردآپ همه دستور العمل‌های مورد علاقه من با الهام از کربوهیدرات کم و کتو برای روز سنت پاتریک را دارد. امیدوارم از امتحان برخی از آنها لذت ببرید!

روی دستور العمل های الهام گرفته از ایرلندی با کربوهیدرات کم کلیک کنید تا بعداً برخی از آنها را امتحان کنید!

دستور العمل های کم کربوهیدرات و کتو با الهام از ایرلندی ها برای روز سنت پاتریک کلاژ از دستور العمل های ویژه

حتی اگر ذره‌ای از خون ایرلندی را نداشته باشید، احتمالاً می‌دانید که روز سنت پاتریک به زودی فرا می‌رسد، بنابراین من به اشتراک می‌گذارم دستور العمل های کم کربوهیدرات و کتو با الهام از ایرلندی برای روز سنت پاتریک برای الهام بخشیدن به شما برای شروع برنامه ریزی برای پختن چیزی خاص برای آن روز!

یادم نمی‌آید که مادرم برای روز سنت پاتریک غذای خاصی پخته باشد، اما سال‌ها دوست داشتم برای پدر ایرلندی‌ام، که همه آن غذاها را دوست داشت، گوشت ذرت، کلم و نان قهوه‌ای سودا ایرلندی درست کنم.

با این حال، از زمانی که من یک وبلاگ نویس مواد غذایی بودم، آموختم که بسیاری از غذاهای آمریکایی که برای این تعطیلات طبخ می کنند، واقعاً ایرلندی نیستند. و قطعاً من ادعا نمی کنم که موارد مورد علاقه من در این پست، دستور العمل های معتبر ایرلندی هستند، اما هنوز هم آنها یک راه سرگرم کننده برای جشن گرفتن این روز هستند.

همچنین در اینجا ایده های خوشمزه ای برای استفاده از گوشت ذرت باقی مانده وجود دارد، اما اگر به اندازه کافی خوش شانس نیستید که مقداری از آن را بخورید، فقط گوشت ذرت را در اغذیه فروشی بخرید تا برخی از این غذاها را درست کنید.

عکس از نمای نزدیک گوشت ذرت شده قابلمه فوری با سس ترب خامه ای

روش مورد علاقه من برای پختن گوشت گاو این خوشمزه است گوشت ذرت شده قابلمه فوری با سس ترب خامه ای. و حتی اگر گوشت ذرت مانند این بیشتر ایرلندی-آمریکایی است تا اصیل ایرلندی، من آن را هر سال برای روز سنت پاتریک درست می کنم!

عکس کورند بیف آهسته پز از نمای نزدیک از ذرت گاو در بشقاب با سبزیجات

اگر طرفدار Instant Pot نیستید، نمی توانید با من اشتباه کنید گوشت گاو کورند آهسته پز. من از سیب زمینی صرف نظر می کنم تا رژیم غذایی مناسبی داشته باشد، و اگر مراقب کربوهیدرات های خود باشید، هویج را هم راحت تر می کنم.

کلم سوخاری با لیمو کلم پخته شده روی تابه

این کلم سوخاری با لیمو غذایی است که من با خوشحالی در هر زمانی از سال می‌خورم، و اگر در حال پختن گوشت ذرت در ظرف فوری یا آهسته‌پز هستید، غذای جانبی عالی است! لطفاً از لیمو کم نگذارید. این چیزی است که این را بسیار شگفت انگیز می کند. (یا امتحان کنید کلم پخته تند اگر برای روز سنت پاتریک از خوردن غذای فیوژن ناراحت نیستید!)

عکس کلوزآپ شلغم گراتن با بیکن که در ظرف پخت نشان داده شده است

آیا می دانستید شلغم و بیکن هر دو غذاهای سنتی ایرلندی هستند و من در این شکی ندارم شلغم گراتن با بیکن طعم فوق العاده ای خواهد داشت که با گوشت گاو ذرت سرو می شود!

شلغم برشته شده روی ورقه پخت

یا اگر می خواهید روش ساده تری برای سرو شلغم برای غذای کورن شده بیف داشته باشید، فکر می کنم این ساده است. شلغم برشته شده همچنین واقعا خوشمزه خواهد بود!

عکس از نمای نزدیک فنجان های ساندویچ روبن کلم کم کربوهیدرات

مطمئناً این ایده ای است که برای باقی مانده گوشت ذرت گاو فکر می کنید و شاید بتوان آن را ایرلندی نامید، اما اینها فنجان های ساندویچ کلم روبن روشی بسیار خوشمزه برای استفاده از گوشت گاو ذرت!

در KalynsKitchen.com غذای ورقه ای کلم لیمو و سوسیس برشته شده کم کربوهیدرات یافت شد

سوسیس یک غذای محبوب در ایرلند است، بنابراین من فکر می کنم که ما می توانیم با این نامگذاری کنار بیاییم غذای تابه ای ورق کلم و سوسیس یک غذای ایرلندی

ظرف آماده کلم و سوسیس فوری در ظرف سرو

این دستور غذا برای کلم و سوسیس قابلمه فوری درست کردن سریع و آسان است و هر دوی این مواد در ایرلند سنتی هستند!

کلم سرخ شده کم کربوهیدرات با بیکن موجود در KalynsKitchen.com

کلم سرخ شده با بیکن آسان و خوشمزه است و آیا می دانستید که بیکن و کلم یک غذای سنتی ایرلندی است؟ اگرچه آنچه در ایرلند بیکن می نامند، نسخه ضخیم تری از چیزی است که ما در ایالات متحده آن را بیکن کانادایی می نامیم.

عکس از نمای نزدیک باقیمانده گوشت ذرت گوشت روبن با کربوهیدرات کم

اگر گوشت ذرت را نمی پزید، می توانید از گوشت ذرت از اغذیه فروشی ها برای درست کردن این غذای شگفت انگیز استفاده کنید. کیک روبن کم کربوهیدرات. ساندویچ روبن از ایرلند نیامده است، اما بیشتر این مواد چیزهایی هستند که در غذاهای ایرلندی استفاده می شوند.

دستور غذای Colcannon کم کربوهیدرات با بیکن نشان داده شده در کاسه سرو با کمی ذوب کره

این دستور برای دستور العمل Colcannon کم کربوهیدرات با بیکن به‌تازگی به‌روزرسانی دریافت کردم، و نسخه من از Colcannon دارای گل کلم، کلم، پیاز سبز، بیکن، کره و مقداری نمک و فلفل است.

کلم سرخ شده کم کربوهیدرات با گوشت گاو ذرت شده در KalynsKitchen.com یافت می شود

و هر زمان که گوشت ذرت گاو باقی مانده باشد، نمی توانید با این آسان و آسان اشتباه کنید کلم سرخ شده با گوشت گاو ذرت! برای درست کردن این غذا می توانید گوشت ذرت را در اغذیه فروشی بخرید!

غذاهای بیشتر در روز سنت پاتریک:

آیا برای روز سنت پاتریک چیز خاصی درست می کنید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید که خانواده شما چگونه دوست دارند جشن بگیرند!

تصویر Pinterest از دستور العمل های ایرلندی با الهام از کربوهیدرات کم و کتو برای روز سنت پاتریک

این را به اشتراک بگذارید:

ما یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.