فنجان های ساندویچ کلم روبن – آشپزخانه کالین


هر زمان که به اندازه کافی خوش شانس بودید که مقداری گوشت ذرت شده باقی مانده داشته باشید، این فنجان های ساندویچ کلم روبن یک راه خلاقانه برای استفاده از آن است! یا فقط مقداری گوشت ذرت برش شده ضخیم را از اغذیه فروشی بخرید تا این تنوع کم کربوهیدرات را روی ساندویچ روبن درست کنید!

فنجان های ساندویچ کلم روبن را پین کنید تا بعداً آنها را امتحان کنید!

عکس از نمای نزدیک فنجان های ساندویچ روبن کلم کم کربوهیدراتعکس از نمای نزدیک فنجان های ساندویچ روبن کلم کم کربوهیدرات

این آخر هفته روز سنت پاتریک است و بسیاری از مردم برای جشن گرفتن گوشت گاو ذرت می پزند، بنابراین برای این هفته انتخاب های مورد علاقه جمعه، من این خوشمزه ها را به شما یادآوری می کنم. فنجان های ساندویچ کلم روبن وقتی کلم و گوشت ذرت باقی مانده دارید، این ایده بسیار سرگرم کننده است!

البته، اگر شما از خوانندگان همیشگی وبلاگ من هستید، می دانید که چگونه من از طرفداران گوشت ذرت و کلم هستم، و هر ماه مارس از نحوه فروش این مواد خوشحالم. و من عاشق ساختن چیزی خلاقانه با گوشت ذرت باقی مانده ام هستم. و افرادی که مانند من گوشت گاو ذرت را دوست دارند، احتمالاً از طرفداران ساندویچ کلاسیک روبن نیز هستند، احتمالاً یکی از شناخته شده ترین غذاهای تهیه شده با گوشت گاو ذرت.

اگر از طرفداران ساندویچ روبن هستید اما کربوهیدرات نمی خواهید، این فنجان های ساندویچ کلم روبن بسیار خوشمزه و سرگرم کننده هستند! ما ترش برگ های کلم خام همراه با مواد ساندویچ کلاسیک روبن از کلم ترش و سس هزار جزیره را دوست داشتیم، اما اگر کلم خام برای شما برنده نیست، توصیه می کنم به طور خلاصه برگ های کلم را در آب جوش سفید کرده، با حوله کاغذی خشک کنید و سپس مونتاژ

در هر صورت، امیدوارم از جشن گرفتن روز سنت پاتریک لذت ببرید و روز بعد از این گزینه کم کربوهیدرات برای یک روبن لذت ببرید!

چه موادی نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  • گوشت ذرت پخته شده
  • کلم ترش بطری شده
  • پیاز
  • روغن زیتون (لینک وابسته)
  • کلم
  • پانسمان هزار جزیره (به دنبال کمترین قندی باشید که می توانید پیدا کنید)

آیا برای درست کردن فنجان های کلم ساندویچ روبن، گوشت ذرت باقی مانده ندارید؟

من و کارا مدت‌ها قبل از اینکه گوشت گاو ذرت در فروشگاه‌ها ظاهر شود روی این دستور غذا کار کردیم، بنابراین برای تهیه فنجان‌های ساندویچ روبن که در این عکس‌ها می‌بینید، از گوشت ذرت برش‌شده از اغذیه استفاده کردیم.

ساندویچ روبن چیست؟

ساندویچ روبن یک غذای کلاسیک است که در اغذیه فروشی ها در سراسر ایالات متحده یافت می شود.

ایده هایی برای پختن گوشت گاو ذرت:

کورند بیف به راحتی در قابلمه فوری یا آهسته پز پخته می شود و من سال ها آن را برای روز سنت پاتریک می پزم. و اگر گزینه‌های بیشتری می‌خواهید، دستور العمل‌های غذای گوساله آهسته پز یا دستور العمل‌های فوری گوشت گاو کورند قابلمه را در سایت آهسته پز یا زودپز من بررسی کنید.

ایده های خوشمزه بیشتر برای کلم:

برای گزینه های خوشمزه تر با کربوهیدرات کم با کلم، دستور العمل های کم کربوهیدرات و کتو کلم را بررسی کنید.

فنجان های ساندویچ کلم روبن کم کربوهیدرات کلاژ شات ها را پردازش می کنندفنجان های ساندویچ کلم روبن کم کربوهیدرات کلاژ شات ها را پردازش می کنند

طرز تهیه فنجان های ساندویچ کلم روبن:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. کلم ترش را در یک شیشه بریزید و بگذارید آبکش شود.
  2. هسته آن را جدا کرده و سر کلم را در فنجان ها جدا کنید.
  3. یک پوند گوشت ذرت را به قطعات کوچک خرد کنید.
  4. پیاز را خرد کنید. روغن زیتون را گرم کنید و پیاز را چند دقیقه تفت دهید تا قهوه ای شود.
  5. گوشت ذرت را اضافه کنید و بپزید و چندین بار بچرخانید تا داغ شود و شروع به قهوه ای شدن کند.
  6. هر فنجان کلم را با مقداری از گوشت ذرت داغ شده پر کنید. (لبه های فنجان های کلم را با قیچی آشپزخانه (لینک وابسته) کوتاه کردیم، کاملا اختیاری است.)
  7. کلم ترش خوب آبکش شده را روی گوشت ذرت بریزید.
  8. سپس با حدود 2 قاشق غذاخوری سس هزار جزیره یا هر مقداری که ترجیح می دهید، روی آن را اضافه کنید. (حتما به دنبال یکی با کمترین میزان ممکن قند بگردید. من از سس Litehouse Thousand Island استفاده کردم که کربوهیدرات بسیار کمی دارد، اما برخی از مارک ها بسیار بالاتر هستند. اگر شما می توانید سس هزار جزیره کم کربوهیدرات خود را نیز تهیه کنید. حتی کربوهیدرات کمتری می خواهید
  9. با چاشنی هزار جزیره اضافی سرو کنید تا سر میز اضافه کنید و لذت ببرید!

فنجان های ساندویچ کلم روبن در ظرف سرو با سس هزار جزیره نشان داده شده استفنجان های ساندویچ کلم روبن در ظرف سرو با سس هزار جزیره نشان داده شده است

روش های خوشمزه تر برای استفاده از گوشت گاو ذرت:

عناصر

  • 1 پوند گوشت ذرت پخته شده، به برش های ضخیم برش داده و سپس به مکعب های کوچک خرد کنید

  • یک 16 اونس بطری کلم ترش، به خوبی زهکشی شده است

  • 1 پیاز کوچک، خرد شده

  • روغن زیتون 1 تن

  • 1 عدد کلم سر کوچک

  • 3/4 فنجان پانسمان Thousand Island (به یادداشت ها مراجعه کنید)

دستورالعمل ها

  1. کلم ترش بطری شده را در یک شیشه بریزید و اجازه دهید تا زمانی که مواد دیگر را آماده می کنید، خوب آب شود.
  2. هسته کلم را جدا کرده و کلم را در فنجان ها جدا کنید. (اگر فنجان های کوچکتر می خواهید، می توانید کلم را نصف کنید، اما ما آنها را کامل نگه داشتیم و بعد از اینکه داخل فیلینگ گذاشتیم، لبه های آن را کوتاه کردیم.
  3. یک پوند گوشت ذرت شده یا گوشت گاو را به قطعات کوچک خرد کنید.
  4. یک پیاز کوچک را خرد کنید. روغن زیتون را در ماهیتابه نچسب روی حرارت متوسط= زیاد گرم کنید و پیاز را چند دقیقه تفت دهید تا قهوه ای شود.
  5. تکه های کوچک گوشت ذرت را اضافه کنید و چند بار بپزید تا داغ شود و شروع به قهوه ای شدن کند.
  6. هر فنجان کلم را با مقداری از گوشت ذرت داغ شده پر کنید. (لبه‌های فنجان‌های کلم را با قیچی آشپزخانه (پیوند وابسته) کوتاه کردیم تا اندازه قابل کنترل‌تری داشته باشند، اما این کاملا اختیاری است.
  7. چند اونس کلم ترش خوب آبکش شده را روی گوشت ذرت بریزید.
  8. سپس با حدود 2 قاشق غذاخوری سس هزار جزیره یا هر مقداری که ترجیح می دهید، روی آن را اضافه کنید.
  9. با چاشنی هزار جزیره اضافی سرو کنید تا سر میز اضافه کنید و لذت ببرید!

اطلاعات تغذیه:

بازده:

6

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 354چربی کل: 30 گرمچربی های اشباع شده: 6.1 گرمچربی غیر اشباع: 23 گرمکلسترول: 84 میلی گرمسدیم: 1468 میلی گرمکربوهیدرات ها: 9 گرمفیبر: 2.8 گرمقند: 4.5 گرمپروتئین: 15 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی برای فنجان های ساندویچ کلم روبن در ظرف سرو با سس هزار جزیره در پشت نشان داده شده است.تصویر مربعی برای فنجان های ساندویچ کلم روبن در ظرف سرو با سس هزار جزیره در پشت نشان داده شده است.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
تا زمانی که در انتخاب سس هزار جزیره با کمترین کربوهیدرات ممکن دقت کنید، فنجان‌های ساندویچ کلم روبن یک غذای عالی برای برنامه‌های رژیم کم کربوهیدرات یا کتو هستند. کورند بیف به دلیل محتوای چربی بالا برای رژیم اصلی ساحل جنوبی توصیه نمی شود، اما شخصاً این را برای یک خوراکی گاه به گاه می خورم!

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این، از کاهو روپ استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در Pinterest دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم مشاهده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این دستور پخت فنجان کلم پر از مواد تشکیل دهنده ساندویچ روبن برای اولین بار در سال 2020 ارسال شد. این دستور آخرین بار با اطلاعات بیشتر در سال 2024 به روز شد.

تصویر Pinterest از فنجان های ساندویچ کلم روبن

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link