دستور العمل آسان میگو Ceviche (ویدئو) – آشپزخانه Kalyn


این دستور غذای میگوی آسان سِویچ یک سینچ برای درست کردن است و کربوهیدرات بسیار کمی دارد، و این ممکن است بهترین دستور العملی باشد که من با میگو درست کرده ام! سرویچ را برای یک ناهار تابستانی یا برای یک پیش غذای شگفت انگیز در هر زمان از سال سرو کنید!

دستور العمل میگو Ceviche را پین کنید تا بعداً آن را امتحان کنید!

دستور غذای میگوی آسان Ceviche در ظرف سرو با چنگال سرو نشان داده شده است

ما کاملاً این را دوست داشتیم دستور العمل آسان میگو Ceviche وقتی ما آن را آزمایش کردیم، و نسخه من از این کلاسیک نیز کربوهیدرات بسیار کمی دارد! و هنگامی که در محل زندگی شما گرم و بخار است، میگو Ceviche در مورد با طراوت ترین و خوشمزه ترین چیزی است که می توانید درست کنید، اما همچنین برای خوردن به عنوان پیش غذا در هر زمان از سال عالی است. و اگر عاشق میگو هستید، فکر می‌کنم باید تمام تابستان میگو را درست کنید، بنابراین من این دستور غذای آسان را برای انتخاب جمعه مورد علاقه‌ام در این هفته به شما یادآوری می‌کنم.

اگر با Ceviche آشنا نیستید، ممکن است به دستور پخت میگو با لیموترش و آب لیمو مشکوک باشید، اما به من اعتماد کنید! Ceviche یک خوراکی است که در سراسر مکزیک و آمریکای لاتین خورده می شود و در ایالات متحده نیز به طور گسترده در دسترس است.

و ترکیب طعم با میگو، لیموترش، لیمو، پیاز، سیر، نمک، سس تند، فلفل دلمه ای قرمز، خیار و گشنیز بسیار با طراوت و خوشمزه است. لطفاً آن را امتحان کنید، حتی اگر قبلاً Ceviche را نخورده‌اید. من قول می دهم که اگر این طعم ها را دوست دارید، این دستور غذا را دوست خواهید داشت!

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  • میگوی پوست کنده و منجمد شده
  • آب لیموی تازه فشرده (من از آب لیموی تازه منجمد استفاده کردم)
  • آب لیموترش تازه فشرده (من از آب لیموترش تازه منجمد استفاده کردم)
  • سیر تازه ریز خرد شده
  • نمک کوشر (لینک وابسته)
  • سس سبز تاباسکو (لینک وابسته)، یا سس تند دیگری که انتخاب می کنید
  • پیاز قرمز ریز خرد شده
  • فلفل دلمه ای قرمز
  • خیار ایرانی کوچک
  • گشنیز ریز خرد شده (یا اگر طرفدار گشنیز نیستید از پیاز سبز نازک خلال شده استفاده کنید)

سیویچه چیست؟

Ceviche یک غذای آمریکای لاتین است که در آن غذاهای دریایی خام با مرینیت کردن در آب مرکبات “پخته” می شوند، که ماهی یا میگو را سفت می کند و همچنین طعم آن را اضافه می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد Ceviche اینجا را بخوانید.

چگونه مطمئن شوید که میگو Ceviche شما برای خوردن ایمن است:

یکی از نکات مهم در مورد ایمن کردن سیویچ برای مصرف این است که مطمئن شوید میگو را در طول زمان ذوب، مرینیت کردن و آماده سازی و در زمان سرو میگو به خوبی سرد نگه دارید. ما با میگوی منجمد شروع کردیم، آن را به طور کامل در یخچال ذوب کردیم، چند ساعتی که آب لیمو و لیمو در حال پختن میگو بود، آن را در یخچال قرار دادیم و بعد از تمام شدن آن را بلافاصله خوردیم.

چه چیزی من را ترغیب کرد تا سِویچ میگو درست کنم؟

ساخت سیویچه برای من تجربه ای تلخ و شیرین بود، زیرا اولین بار سال ها پیش زمانی که توسط دوست بولیویایی ام مری مک بریر ساخته شد، طعم آن را چشیدم. مری خیلی جوان در یک تصادف رانندگی کشته شد، و از آن رویداد غم انگیز من اغلب دلتنگ او شدم و به سوئیچ شگفت انگیزی که او برای مناسبت های خاص ساخته بود فکر کردم.

سپس کریسمس گذشته، زمانی که در مسیر اواکساکا به پورتو والارتا رفتم، رستورانی در استراحتگاه وجود داشت که تخصص آن در Ceviche بود. بارها و بارها آن را سفارش دادم، تمام انواع آن را امتحان کردم و فکر کردم درست کردن آن در خانه نمی تواند خیلی سخت باشد! و من مطمئنم خوشحالم که آن را امتحان کردم، من عاشق این نسخه از ceviche هستم.

چگونه میگو Ceviche را یک غذای کم کربوهیدرات درست کردم؟

من تحقیقات زیادی را در مورد مقایسه دستور العمل های آنلاین انجام دادم تا به نسخه خودم از میگو Ceviche برسم، و به این نتیجه رسیدم که دلیلی برای اضافه کردن کربوهیدرات با آب پرتقال این همه دستور العمل استفاده شده وجود ندارد. و وقتی دستور پخت را آزمایش کردیم، طعم مرکبات ترش را دوست داشتیم. اگر می‌خواهید کمی شیرینی بیشتری داشته باشید، می‌توانید یک یا دو پیمانه شیرین‌کننده به سیویچه تمام شده اضافه کنید، اما ما فکر نمی‌کردیم به آن نیاز داشته باشد. ما همچنین کرانچ خیار و فلفل دلمه‌ای قرمز را دوست داشتیم، که میگوی ما را رنگارنگ‌تر و کمی مقرون به صرفه‌تر کرد.

شام کم کربوهیدرات بیشتری با میگو می خواهید؟

شام میگوی کم کربوهیدرات و کتو را بررسی کنید تا ایده های خوشمزه بیشتری را با میگو ببینید.

کلاژ عکس های پردازش برای دستور العمل Ceviche میگوی آسان

طرز تهیه این دستور ساده میگوی سیویچ:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. میگوها را به طور کامل در یخچال ذوب کنید، سپس سریع آبکش کنید و خشک کنید. دم ها را بکشید و در صورت نیاز مطمئن شوید که رگ ها برداشته شده اند. به سرعت میگو را به قطعاتی به اندازه لقمه برش دهید.
  2. در حین تخلیه میگو، پیاز قرمز را ریز خرد کنید و آب لیموترش تازه، آب لیموترش تازه، پوره سیر، نمک و سس سبز تاباسکو (پیوند وابسته) یا سس تند مورد علاقه خود را با هم مخلوط کنید. (ما از لیموترش تازه منجمد و آب لیمو استفاده کردیم.)
  3. میگوهای خرد شده، پیاز قرمز خرد شده و مخلوط لیمو و لیموترش را در ظرفی با درب محکم مخلوط کرده و به مدت ۲ تا ۳ ساعت در یخچال قرار دهید. (میگوی ما احتمالاً در دو ساعت آماده شد، اما ما آن را 3 ساعت گذاشتیم، که حتی ممکن است طعم آن را تشدید کند.)
  4. وقتی میگوی مرینیت کننده کاملا سفت شد و ظاهر میگوی پخته شد، آن را در یخچال نگه دارید اما شروع به خرد کردن فلفل دلمه ای قرمز، خیار و گشنیز کنید (یا اگر طرفدار گشنیز نیستید از پیاز سبز نازک ورقه شده استفاده کنید).
  5. با میگوی خنک شده ترکیب کنید، بچشید تا ببینید آیا کمی نمک بیشتر، سس سبز تاباسکو بیشتری (لینک وابسته) یا چند قنادی شیرین کننده می خواهید، و بلافاصله سرو کنید.
  6. این می تواند یک پیش غذا یا یک وعده غذایی سبک باشد. در مکزیک و آمریکای جنوبی این غذا اغلب با چیپس تورتیلا سرو می شود، اما فکر می کنم به عنوان یک غذای سبک که در داخل بسته بندی کاهو سرو می شود، خوشمزه باشد.

دستور غذای میگوی آسان سیویچ در ظرف سرو روی دستمال سبز با چنگال نشان داده شده است

سرویچه میگو را یک وعده غذایی کم کربوهیدرات درست کنید:

این می تواند در داخل بسته بندی کاهو یا روی تخت کاهو برای یک وعده غذایی سبک که کربوهیدرات کم دارد سرو شود. اگر می خواهید چیز دیگری اضافه کنید، با سالاد گوجه فرنگی آووکادو، سالاد خیار شیرین و ترش، سالاد مکزیکی تند، سالاد جیکاما لورل یا بادمجان کبابی تند طعم خوبی دارد.

دستور العمل های شگفت انگیز میگوی کم کربوهیدرات:

عناصر

  • 1 پوند میگو پوست کنده و منجمد شده، که یک شب در یخچال ذوب شده است (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1/3 فنجان آب لیموی تازه فشرده (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1/3 فنجان آب لیموترش تازه فشرده (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1 قاشق چایخوری. پوره سیر یا سیر تازه ریز خرد شده

  • 1 قاشق چایخوری. نمک کوشر

  • 1 قاشق چایخوری. سس سبز تاباسکو (یا سس تند دیگر دلخواه شما)

  • 1/3 فنجان پیاز قرمز ریز خرد شده

  • 1 فلفل دلمه ای قرمز بزرگ، به ضخامت حدود 1/2 اینچ مربع بریده شده است

  • 4 عدد خیار ایرانی کوچک، به قطعات کمی بزرگتر از فلفل قرمز بریده شده است

  • 1/4 فنجان گشنیز ریز خرد شده (یا اگر طرفدار گشنیز نیستید از پیاز سبز نازک ورقه شده استفاده کنید)

دستورالعمل ها

  1. میگو را یک شب در یخچال ذوب کنید.
  2. میگوها را به سرعت تخلیه کنید، دم آن ها را بردارید و هر جاهایی را که برخی از رگ ها هنوز ظاهر می شوند تمیز کنید.
  3. میگو را به قطعات کوچکی که طول آن بیشتر از یک اینچ نباشد خرد کنید.
  4. میگوها را در ظرفی با درب سمت راست بریزید و در حالی که پیاز قرمز را خرد کرده اید دوباره در یخچال قرار دهید و آب لیمو، آب لیموترش، سیر، نمک و سس سبز تاباسکو را مخلوط کنید (لینک وابسته).
  5. مخلوط پیاز قرمز خرد شده و لیمو و لیموترش را به میگو اضافه کنید و هم بزنید و دوباره در یخچال قرار دهید.
  6. اجازه دهید این مارینت شود و میگو را برای 2-3 ساعت “پخت” کند. بعد از 2 ساعت شروع به بررسی کنید. زمانی انجام می شود که میگو کاملا سفت شده و ظاهری شبیه میگوی پخته داشته باشد.
  7. میگوهای “پخته” را در حالی که فلفل دلمه ای قرمز، خیار و گشنیز (یا پیاز سبز) را خرد می کنید، در یخچال نگهداری کنید. سپس میگو را از یخچال خارج کرده و آن مواد را اضافه کنید. بچشید تا ببینید آیا ممکن است کمی نمک بیشتر یا سس تند بخواهید. اگر می خواهید کمی شیرین تر شود، یک یا دو پیمانه شیرین کننده اضافه کنید
  8. یا فورا سرو کنید یا تا زمانی که آماده سرو شوید به خنک شدن ادامه دهید.
  9. باقیمانده سیویچ یک شب در یخچال نگهداری می شود و روز بعد یک خوراکی خوشمزه درست می کند! من آن را بیشتر از یک روز نگه نمی دارم.

یادداشت

ما از میگو سایز 31-40 استفاده کردیم، اما میگوی بزرگتر بهتر است. ما برای این دستور از آب لیموترش تازه منجمد و آب لیمو استفاده کردیم و عالی بود. اگر خیار ایرانی کوچک ندارید از 2-3 خیار متوسط ​​استفاده کنید.

دستور تهیه شده توسط Kalyn با الهام از بسیاری از دستور العمل های آنلاین و میگو Ceviche شگفت انگیز ساخته شده توسط دوست من مری، و همچنین بسیاری از میگو Ceviche که در Puerto Vallarta برای کریسمس 2017 خورده شده است.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

6

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 126چربی کل: 2 گرمچربی های اشباع شده: 0 گرمچربی غیر اشباع: 1 گرمکلسترول: 160 میلی گرمسدیم: 1131 میلی گرمکربوهیدرات ها: 8.8 گرمفیبر: 1 گرمقند: 4 گرمپروتئین: 19 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی دستور آسان میگو سویچ در ظرف سرو

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
این سیویچ میگوی آسان یک دستور العمل عالی برای رژیم غذایی کم گلیسمی یا کم کربوهیدرات از جمله کتو است و برای هر مرحله از رژیم اصلی ساحل جنوبی عالی است. بیشترین کربوهیدرات در اینجا آب مرکبات است، بنابراین اگر می خواهید تا حد امکان کم کربوهیدرات باشد، فقط تمام آب آن را نخورید.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از دستور العمل های غذاهای دریایی برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی برای دستور غذا:
این دستور غذا برای اولین بار در سال 2018 ارسال شد. آخرین بار با اطلاعات بیشتر در سال 2023 به روز شد.

تصویر Pinterest از دستور غذای میگوی آسان Ceviche

این را به اشتراک بگذارید:

ما یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.