آیا شیر بادام کتو است؟ جایگزین های شیر در رژیم کتو


شیر کامل حاوی 12 گرم کربوهیدرات در هر فنجان است، بنابراین مطمئناً کتو ممنوع است.

کتو شیر بادام است

اگر به نوشیدن شیر بادام روی کتو به عنوان جایگزین فکر می کنید، این راهنما برای شما مناسب است.

در زیر، همه چیزهایی را که باید قبل از نوشیدن شیر بادام روی کتو بدانید، توضیح خواهم داد. این شامل خطرات احتمالی، اطلاعات تغذیه ای و روشی آسان برای تهیه شیر بادام خانگی است.

بیا شروع کنیم!

آیا شیر بادام برای رژیم کتو مفید است؟

خبر خوب این است که به طور کلی، شیر بادام کتو دوست است! یک فنجان شیر بادام فقط 1.4 گرم کربوهیدرات خالص دارد، بنابراین می توانید هر چقدر که می خواهید از کتو لذت ببرید. به راحتی آن را به قهوه، دسرها و سس های سالاد خود اضافه کنید.

اما این تصویر کامل نیست. همه شیر بادام یکسان تولید نمی شود و نوع مصرفی شما به طرق مختلف بر توانایی شما برای ماندن در کتوز تاثیر می گذارد.

انواع مختلف شیر بادام در رژیم غذایی کم کربوهیدرات

دو نوع وجود دارد شیر بادام: شیرین و غیر شیرین.

ارزش غذایی شیر بادام از برندی به برند دیگر متفاوت است. یک فنجان شیر بادام شیرین نشده به طور متوسط ​​1.4 گرم کربوهیدرات و کمتر از یک گرم قند دارد، بنابراین می توانید با خیال راحت چندین فنجان در روز بنوشید.

با این حال، همانطور که از نام آن پیداست، شیر بادام شیرین حاوی یک تن شکر است. در حالی که مقدار دقیق آن متفاوت است، معمولا بیش از 16 گرم کربوهیدرات و 15 گرم شکر دارد. صرف نوشیدن یک فنجان بسته به آنچه در طول روز می خورید می تواند شما را از کتوز خارج کند.

کتو شیر بادام است

آیا شیر بادام شیرین نشده کتو دوستانه است؟

شیر بادام شیرین نشده تنها 1.4 گرم کربوهیدرات در هر لیوان دارد، بنابراین می توانید چندین لیوان را در رژیم کتوژنیک بدون تداخل با کتوز بنوشید.

شیر بادام شیرین نشده همچنین سرشار از مواد مغذی، یعنی ویتامین E، کلسیم و ویتامین D است که به شما کمک می‌کند تا میزان توصیه‌شده غذایی خود را برآورده کنید.

اما به خاطر داشته باشید که حتی شیر بادام ارگانیک و شیرین نشده نیز حاوی مواد غلیظی مانند صمغ گوار است. ایرادی ندارد، اما اگر به آن حساسیت دارید، می تواند باعث بثورات پوستی، نفخ و مشکلات گوارشی شود.

اگر این علائم را بعد از نوشیدن شیر بادام تجربه کردید، شیر شاهدانه، نارگیل یا سویا را انتخاب کنید. همه اینها کربوهیدرات کمی دارند و می توانند به راحتی با درشت مغذی های کتو شما سازگار شوند.

نحوه انتخاب شیر بادام شیرین نشده برای کتو

اگر شیر بادام شیرین نشده روی کتو می‌خرید، این مارک‌ها را در نظر بگیرید:

  • ابریشم
  • سه درخت ارگانیک
  • شیر
  • خوب و جمع

من همیشه هنگام درست کردن قهوه صبح از آنها استفاده می کنم و هرگز سطح گلوکز خون را افزایش نمی دهد یا با کتوزیس تداخل نمی کند.

برای اطمینان از کیفیت، شیر بادام را در خانه درست کنید

اگرچه شیر بادام شیرین نشده خریداری شده در فروشگاه، کتوپسند است، شرکت ها گاهی اوقات از مواد افزودنی و پرکننده برای غلیظ شدن شیر و طعم بهتر آن استفاده می کنند.

بنابراین بهترین راه برای اطمینان از کیفیت، تهیه شیر بادام در خانه است. شما می توانید آنچه را که در شیر بادام شما می رود کنترل کنید و با دانستن اینکه به طور بالقوه مواد مضر مصرف نمی کنید، خیالتان راحت باشد. حتی می توانید شکر کتو مانند اریتریتول را اضافه کنید تا با شیرینی شیر خود بازی کنید.

بهترین بخش این است که تهیه شیر بادام آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست. برای شروع، مواد زیر را بگیرید:

  • یک فنجان بادام خام
  • اب
  • یک پیمانه نمک دریا
  • مورد علاقه شما شیرین کننده کتو
  • عصاره وانیل (اختیاری)

ابتدا یک فنجان بادام خام را یک شب در آب خیس کنید. صبح روز بعد، متوجه خواهید شد که آب ظاهری کدر دارد. این آب را بیرون بریزید و بادام خود را به خوبی بشویید.

بادام های خود را با چهار فنجان آب و مقداری نمک دریا در مخلوط کن بریزید. اگر شیر بادام شیرین را ترجیح می دهید، چند قاشق چایخوری از شیرین کننده کتو مورد علاقه خود را اضافه کنید. من اریتریتول را دوست دارم، اما استویا، زایلیتول و بدون قند شربت افرا نیز کار خواهد کرد.

پس از مخلوط کردن این مخلوط به مدت یک دقیقه، از یک کیسه شیر خشک یا چند لایه پارچه پنیر استفاده کنید تا مخلوط خود را صاف کنید.

شیر بادام را به آرامی از کیسه بیرون بیاورید و داخل یک کاسه بزرگ بریزید و فقط تفاله بادام برایتان باقی بماند. می توانید این تفاله را دور بریزید یا از آن برای دستور العمل های بادام بعدی استفاده کنید.

آخرین مرحله این است که شیر بادام خود را از کاسه بزرگ خود در یک ظرف شیشه ای بریزید و در زمانی که از آن استفاده می کنید آن را در یخچال نگهداری کنید.

چه تعداد کربوهیدرات در شیر بادام وجود دارد؟ ارزش غذایی

کتو شیر بادام است

یک فنجان شیر بادام شیرین نشده حاوی 1.4 گرم کربوهیدرات خالص و همچنین مواد مغذی درشت و ریز مغذی زیر است:

  • 1.5 گرم پروتئین
  • 3 گرم چربی
  • 37 کالری
  • 37 درصد کلسیم مورد نیاز شما
  • 12 درصد از نیاز شما به ویتامین D
  • 46 درصد از ویتامین E مورد نیاز شما

اما اگر شیر بادام شیرین می نوشید که من آن را توصیه نمی کنم، می توانید انتظار داشته باشید که تعداد کربوهیدرات ها تا 16 گرم باشد.

سایر جایگزین های شیر برای کتو

وقتی کتو را شروع کردم، شیر لبنیات را حذف کردم و جایگزین های مختلفی را آزمایش کردم.

شخصاً فکر می‌کنم شیر بادام بهترین طعم را دارد، اما شیر نارگیل، شیر ماکادمیا، شیر کتان، شیر سویا، شیر بادام هندی و شیر نخود نیز گزینه‌های عالی کم کربوهیدرات هستند.

اگر طعم این جایگزین های شیر را دوست ندارید، توصیه می کنم مقداری خامه غلیظ به همراه اریتریتول اضافه کنید تا کمی شیرین شود.

با این حال، مراقب شیر جو دوسر، شیر برنج، شیر تغلیظ شده و شیر بز باشید، زیرا کربوهیدرات‌هایی که مانع کتوز می‌شوند.

آیا شیر بادام وانیلی کتو دوست دارد؟

شیر بادام وانیلی گزینه خوبی برای کتو نیست زیرا شرکت ها به آن اضافه می کنند شربت ها و شکر برای تقلید از طعم وانیل. این می تواند منجر به تعداد کربوهیدرات بیش از 16 گرم در هر فنجان شود و شما را از کتوز خارج کند.

به جای آن، توصیه می کنم شیر بادام را در خانه درست کنید و از چند قطره عصاره وانیل استفاده کنید تا طعم وانیلی به شیر شما بدهد.

سوالات متداول درباره آیا شیر بادام کتو است؟

آیا شیر بادام برای کتو مفید است؟

شیر بادام یک نوشیدنی خوب برای کتو است زیرا یک فنجان 1.4 گرم کربوهیدرات دارد. اما به یاد داشته باشید که دریافت شیر ​​بادام شیرین نشده ضروری است زیرا شیر بادام شیرین حاوی بیش از 16 گرم کربوهیدرات در هر فنجان است.

در رژیم غذایی کم کربوهیدرات چه مقدار شیر بادام می توانید بنوشید؟

از آنجایی که یک فنجان شیر بادام فقط 1.4 گرم کربوهیدرات دارد، بنابراین نیازی به استرس زیاد در مورد مصرف بیش از حد آن ندارید. قبل از اینکه بر کتوز تأثیر بگذارد، باید چندین کارتن بنوشید.

با این حال، اگر به شدت از کتو استفاده می کنید و همه چیز را دنبال می کنید، یک حد مجاز روزانه هفت لیوان (تقریبا 10 گرم کربوهیدرات) خواهد بود. این به این دلیل است که شما می خواهید مصرف کربوهیدرات خود را به 20 تا 50 گرم در روز در کتو محدود کنید.

آیا شیر بادام خانگی کتو است؟

اگر می‌خواهید سالم‌ترین گزینه را داشته باشید، درست کردن شیر بادام در خانه بهترین گزینه است، زیرا نگران قندهای پنهان، افزودنی‌ها و مواد نگهدارنده نخواهید بود.

ساختن شیر بادام خود به شما این امکان را می دهد که بسته به طعمی که می خواهید مواد کمتر یا بیشتری اضافه کنید. به عنوان مثال، من از نسبت بادام به آب بالاتر استفاده می کنم زیرا طعم آجیلی و بافت خامه ای را دوست دارم.

اما اگر به عنوان مثال شیر بادام شیرین را ترجیح می دهید، می توانید اریتریتول، زایلیتول یا شربت بدون قند اضافه کنید.

چه شیری کتو دوست دارد؟

یک فنجان شیر کامل حاوی 12 گرم کربوهیدرات است که همه آن شکر است. این بدان معنی است که شیر کامل انتخاب خوبی برای کتو نیست. در عوض، گزینه های کم کربوهیدرات مانند شیر بادام، شیر نارگیل، شیر سویا و شیر نخود را انتخاب کنید.

کدام شیر کمترین کربوهیدرات را دارد؟

اگرچه محتوای کربوهیدرات بسته به برندی که می‌خرید متفاوت است، شیر بادام کمترین تعداد کربوهیدرات را در بین شیرها دارد. یک فنجان به طور متوسط ​​1.4 گرم کربوهیدرات دارد، بنابراین می توانید چندین فنجان بدون نگرانی از کتوز بنوشید. دیگر گزینه های خوب کم کربوهیدرات عبارتند از نارگیل شیر، شیر سویا و شیر بادام هندی.

شیر در استارباکس کتو چیست؟

شیر بادام و خامه غلیظ تنها گزینه های کتوپسند هستند استارباکس منو. بنابراین با خیال راحت یک لاته وانیلی شیر بادام گرم یا سرد سفارش دهید، شربت وانیل را با شربت وانیل بدون شکر جایگزین کنید و از Starbucks در کتو لذت ببرید.

چگونه از شیر بادام برای کتو استفاده می کنید؟

هنگام خوردن غلات کتو و نوشیدن می توانید از شیر بادام استفاده کنید قهوه ضد گلوله یا درست کردن دسرهای کم کربوهیدرات

آیا شیر بادام ابریشم کتو دوست است؟

شیر بادام ابریشم یکی از بهترین جایگزین های شیر گاو در کتو است. یک فنجان کمتر از یک گرم کربوهیدرات در هر وعده دارد. همچنین، سیلک از افزودنی‌های مضر و نگهدارنده‌ها استفاده نمی‌کند، بنابراین نگران افزایش التهاب نخواهید بود.

آیا در رژیم کتو می توانم در قهوه خود شیر بادام داشته باشم؟

بله، با رژیم کتو می توانید از شیر بادام در قهوه صبح خود لذت ببرید. یک فنجان شیر بادام حدود 1.4 گرم کربوهیدرات دارد و از آنجایی که شما فقط یک قطره به قهوه خود اضافه می کنید، مقدار کربوهیدراتی که مصرف می کنید کمتر از یک گرم است.

آیا شیر بادام ابریشم برای رژیم کتو مفید است؟

من از زمان شروع رژیم کتو از شیر بادام ابریشم استفاده کرده ام و آن را به شدت توصیه می کنم. ابریشم کمتر از یک گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد، بنابراین لازم نیست مصرف خود را محدود کنید. به راحتی آن را به قهوه، دسرها، سس های سالاد خود اضافه کنید اسموتی ها.

نظرات نهایی در مورد کربوهیدرات های موجود در شیر بادام

کتو شیر بادام است

شیر بادام 1.4 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد، به این معنی که می توانید با خیال راحت از آن با کتو لذت ببرید.

اما به شیر بادام شیرین نشده بچسبید. شیر بادام شیرین بیش از 16 گرم خالص دارد قندو این می تواند کتوز و افزایش التهاب و گلوکز خون را مختل کند.

من به شدت پیشنهاد می کنم شیر بادام را خودتان درست کنید زیرا تهیه آن بسیار آسان است. شما فقط به چند ماده نیاز دارید و می توانید مقدار بادام و شیرین کننده کتو را بسته به اینکه می خواهید شیرتان خامه ای و شیرین باشد، تنظیم کنید. حتی می توانید از عصاره وانیل استفاده کنید تا طعم وانیلی به آن بدهید.

و اگر به فکر تغییر کار هستید، شیر سویا، شیر نارگیل و شیر بادام هندی همگی گزینه‌های کم کربوهیدرات هستند. اگر طعم آن خیلی تلخ است، از یک یا دو قاشق چایخوری اریتریتول، استویا یا بدون قند استفاده کنید. شربت افرا.