به گفته یک متخصص تغذیه ، سالم ترین غذاها

به گفته یک متخصص تغذیه ، سالم ترین غذاها


حتی منظم ترین فرد نیز به وانت های گاه و بیگاه متکی است. بین برنامه های شلوغ و خستگی ، اکثر ما می توانیم نجات دهنده در مورد آشپزی باشیم. با این حال ، همه گزینه های برداشت یکسان ایجاد نمی شوند! رژیم غذایی سالم می تواند بخشی از رژیم متعادل باشد ، اما ممکن است گزینه های سالم کمتری وجود داشته باشد. اثر مخالفبه

تحقیق نشان میدهد که پخت مکرر شام در خانه با استفاده از رژیم غذایی سالم تر از غذاهای خانگی همراه استبه بنابراین ، سفارش چندین بار در هفته می تواند عوارض جانبی ناخوشایندی را به دنبال داشته باشد. بردارمش؟ درباره همه اینها چی شما در حال غذا خوردن

بنابراین ، اگر عاشق هستید ، بدانید که همه امیدها از بین نمی روند (اگر عاقلانه انتخاب کنید!) و ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین انتخاب را برای سلامت خود (همچنان انتخاب شیرین) معده خود انجام دهید).

برخی نکات متخصصان تغذیه را بخوانید تا به شما کمک کند از رژیم غذایی سالم با کمی تلاش لذت ببرید.

6 نکته برای سفارش غذای سالم

# 1 نیاز به سس یا لباس در کنار

این به شما امکان می دهد تعداد ادویه جات ترشی جات را به غذای خود اضافه کنید! تعویض های سالم مانند آب لیمو ، روغن زیتون و حتی آووکادو ، سس یا سس را درخواست کنید.

شماره 2 بارگیری سبزیجات

هنگام بازگشت به خانه ، سبزیجات اضافی بخواهید یا سبزیجات بیشتری را به بشقاب اضافه کنید.

شماره 3 مبادلات سالم ساده انجام دهید

سفارش یک مبادله سالم می تواند به سادگی حفظ برخی مبادله های ساده باشد. چاشنی های سرخ شده را با گزینه های سالم تری مانند سالاد ، سیب زمینی پخته و سبزیجات خام یا پخته جایگزین کنید. به جای سرخ کردن گوشت بخواهید آن را کباب کرده یا بپزد. مبادله های گیاهی ، بدون شیر یا بدون گلوتن درخواست کنید. و سعی کنید روغن های پخته شده مانند کلزا یا روغن گیاهی را با جایگزین های سالم تری مانند آووکادو یا روغن زیتون جایگزین کنید.

شماره 4 از دست دادن داروهای اضافی

مکمل های رایگان (و قندی) مانند دسرها یا نوشیدنی های شیرین را در بر بگیرید. بله ، حتی اگر در خانه باشند!

# 5 بشقاب خود را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری اهمیت دارد ، به شما کمک می کند تا به اهداف تناسب اندام خود برسید. بخش بزرگی را با کسی به اشتراک بگذارید یا نیمی از وعده غذایی خود را برای وعده بعدی ذخیره کنید.

شماره 6 دریابید که در غذای شما چیست!

معمولاً فهرست همه حقایق تغذیه ای حاوی مواد تشکیل دهنده را فهرست می کند. و اگر نمی دانید ، بپرسید! هیچ سوالی سوال بدی نیست. این امر مانع از ورود مواد ظریف به بشقاب شما می شود و به شما این امکان را می دهد که سالم ترین (و هوشمندترین انتخاب) را برای سفارش انتخاب کنید.

غذای سالم برای هر میل

اگر شام نام شما را صدا می زند ، می توانید کاملاً تسلیم خواسته های خود شوید. برای حمایت از سلامت و تناسب بشقاب خود ، در اینجا چند غذای آسان ، بهتر و کاملاً خوشمزه برای شما انتخاب شده است.

سفارش آشپزخانه سالم ایتالیایی بسیار آسانتر از آن است که فکر می کنید!

غذاهای ایتالیایی

ماکارونی

به جای یک غذای سنگین مانند فتوچین آلفردو ، غذای مغذی مانند Chicken Cacciatore را انتخاب کنید. مرغداری سرشار از پروتئین و سبزیجات با کیفیت است. معمولاً کالری و چربی کمی دارد زیرا به جای سرخ کردن در روغن زیتون پخته می شود.

سالاد

سالادی که با روغن زیتون و سرکه کلاسیک پوشانده شود ، کاملاً رضایت بخش و سرشار از مواد مغذی است. برای پرورش پروتئین ، یک طرف مرغ کبابی یا ماهی قزل آلا بخواهید! چیز سرگرم کننده تری می خواهید؟ سالاد کاپرس را امتحان کنید!

کالاماری

ماهی مرکب کبابی می تواند یک گزینه کم کالری و سرشار از پروتئین باشد. فقط مطمئن شوید که سرخ نشده است!

مبادلات سالم زیرا شما هوس پیتزا می کنید

پوسته

یک پیتزای پوسته نازک با مواد گیاهی می تواند راهی برای حل بدترین هوس پیتزا بدون افراط در مصرف آن با چربی های اشباع و کربوهیدرات ها باشد. همچنین می توانید ببینید آیا آنها مبادله سالم مانند پوست گل کلم یا پنیر بدون شیر را ارائه می دهند!

مکمل های پروتئینی سالم را انتخاب کنید

برای صرفه جویی در کالری ، پپرونی و سوسیس را کنار بگذارید. اگر می خواهید پروتئین اضافه کنید ، مرغ چرخ کرده بخواهید.

دسترسی شدید به میوه و سبزیجات

پیتزای خود را با سبزیجات اضافی مانند بروکلی ، کنگر فرنگی یا اسفناج تکمیل کنید.

اندازه قسمت

از یک تکه لذت ببرید نه پای پیتزا!

غذاهای چینی

آیا دلتان برای چین تنگ شده است اما می خواهید به اهداف خود برسید؟ هنگام سفارش از منو ، سعی کنید از همه مواد تشکیل دهنده مانند سدیم و MSG که معمولاً در غذاهای چینی یافت می شود اجتناب کنید. هنگامی که شک دارید ، به جای سرخ کردن ، سبزیجات را بخار کنید و روی آن بریزید!

در اینجا مفیدترین غذاهای چینی برای سفارش آورده شده است.

تنظیمات گیاهی

پر کردن توفو بخارپز با سبزیجات روی برنج قهوه ای می تواند یک غذای خوشمزه باشد. در صورت شک ، سبزیجات بخارپز و برنج (بخارپز) بخواهید هیچ چیزی، در واقع) ، و سس و نمک را نگه دارید.

گزینه هایی برای یک سس سالم

آیا سس کلاسیک چینی را دوست دارید؟ آن را از طرف دیگر بخواهید و فقط آنچه را که واقعاً برای پایین نگه داشتن سطح سدیم نیاز دارید ، اضافه کنید. وقتی صحبت از سدیم کم می شود ، سس سویا کم سدیم بخواهید یا ببینید آیا گزینه های سالمی مانند آمینو نارگیل یا آمینو مایع دارند یا خیر.

گزینه های کم کربوهیدرات

سوپ وانتون یک سوپ مبتنی بر سوپ کم کالری است. سالاد مرغ یک گزینه کم کربوهیدرات است که سبزیجات و پروتئین های مفید را افزایش می دهد. برای سالم ماندن ، سس را با یک طرف آووکادو جایگزین کرده و سبزیجات اضافی اضافه کنید!

غذاهای هندی

در حالی که هر منو اقلام مختلفی را ارائه می دهد ، بیشتر این غذاهای سالم را می توان در غذاهای هندی یافت!

تندوری

Tandoor یک انتخاب خوشمزه و سالم برای لذت بردن از غذاهای هندی است. این غذا که با ماست و ادویه جات ترشی جات تهیه می شود ، بدون غنی بودن از مواد چرب ، رضایت بخش است.

از جایی که

پر از سبزیجات و بیشتر عدس ، این یک گزینه غنی از آنتی اکسیدان و گیاهی است.

کباب

کباب ها اغلب حاوی سبزیجات کم کالری و مفید برای قلب هستند. علاوه بر این ، قسمتهایی از پروتئین کنترل می شود ، بنابراین بیش از حد غذا نخورید.

غذاهای مکزیکی

بله ، شما خوشحال خواهید شد که بدانید ما یک نکته سفارش سالم را به حاشیه های گوآک و تلخ اضافه کرده ایم!

گوآکاموله

Guacamole یک گزینه مغذی است که حاوی چربی های سالم است و اغلب حاوی ادویه جات و سبزیجات است. اما فراموش نکنید که برای چه چیزی او را خفه می کنید! انتخاب سبزیجات ترد به جای چیپس سرخ شده ، به برنامه شما مواد مغذی زیادی می دهد و به شما کمک می کند کالری های خالی را حذف کنید.

سالاد

سالاد مکزیکی اگر به درستی سفارش داده شود می تواند یک وعده غذایی رضایت بخش باشد. اگر مقدار زیادی پوسته سرخ شده را از دست می دهید و آن را با مواد چرب مانند خامه ترش پر نمی کنید ، لذت بردن از سالاد یک انتخاب عالی است.

فجیتاس

فجیتاها یک غذای دلپذیر است که معمولاً سرخ نمی شود و با پروتئین و سبزیجات متعادل می شود. سبزیجات اضافی بخواهید و از مکمل های کالری خودداری کنید تا بتوانید این غذای خوشمزه را بخورید و احساس خوبی داشته باشید.

مارگاریتا سالم

مارگاریتا میخوای؟ در حالی که توصیه نمی کنیم آن را به هر روال مصرفی اضافه کنید ، نوشیدن می تواند یک شیوه زندگی سالم باشد! برای مارگاریتا روی سنگها ، به مارگاریتا از قبل مخلوط (و پر از شکر) تغییر دهید. شربت معمولی را با آب لیمو جایگزین کنید و برای افزایش طعم بدون کالری ، جالاپنو یا کاین تند به آن اضافه کنید!

مرتبط است: آیا در تلاش برای کاهش وزن مشروب خوردن مشکلی ندارد؟

گزینه ها را بگیرید و بروید

آیا در راه در یک پمپ بنزین یا کافه توقف می کنید؟ حتی اگر احساس می کنید برای یافتن یک وعده غذایی کامل تلاش می کنید ، برخی از میان وعده های سالم وجود دارد که می تواند به سوزاندن و سیری بدن شما تا وعده بعدی کمک کند.

  • میوه تازه
  • ماست کم قند (ماست غیر لبنی یا یونانی)
  • کیک پنیر و برنج
  • کراکر غلات کامل یا گردو و روغن گردو
  • گرانولای کم قند ، پروتئین یا میله های انرژی زا (ساخته شده از مواد سالم مانند آجیل ، دانه ها و میوه ها)
  • تخم مرغ آب پز سخت
  • هوموس یا گوآکامول با چوب سبزیجات برای غسل تعمید
  • آجیل بدون نمک و میوه های خشک بدون شیرینی

از این که با کمی تلاش برای شلاق چه اتفاقی می افتد شگفت زده خواهید شد! بنابراین وقتی بیرون هستید ، وقتی گرسنه هستید و آماده رفتن هستید ، استراحت کنید و نفس بکشید! قبل از تصمیم گیری در مورد فست فود ، ما آماده ایم که باور کنیم استارباکس به روشهای سالم زیادی در این نزدیکی پنهان شده است.

و به یاد داشته باشید: همیشه برچسب غذای خود را بررسی کنید! تا حد امکان از مواد فرآوری شده و مصنوعی و غذاهایی که حاوی سدیم و قند هستند خودداری کنید. در عوض ، گزینه های تهیه شده از غذاهای کامل و حداقل مواد تشکیل دهنده را انتخاب کنید!

مرتبط: سالم ترین چیزهایی که می توانید از استارباکس سفارش دهید

غذاخوری می تواند بخشی از زندگی سالم باشد

اگر سعی می کنید سبک زندگی سالمی داشته باشید ، بدانید که نیازی به برنامه ریزی برای پخت تمام وعده های غذایی از ابتدا ندارید. اگر گزینه های سالمی را انتخاب می کنید که فاقد چربی های اشباع ، قندها و مواد مفید کمتری باشد ، می توانید چند روز در هفته را از آشپزخانه صرف نظر کنید و همچنان از وعده های غذایی سالم و رضایت بخش لذت ببرید. نوش جان!

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *