نکاتی برای تمرین وقتی که وقت ندارید – تناسب اندام کندی


اگر در کلاس ZUMBA® در South Jersey شرکت کرده اید ، می دانید که آموزش چقدر سرگرم کننده است. شما در حالی که عرق را می شکنید و عضلات خود را مانند چند تمرین می کنید از حضور همه لذت می برید ، اما اگر همیشه برای کلاس ZUMBA® وقت ندارید چه؟

همه در مواقعی مشغول هستند و به نظر می رسد جهان روز به روز بیشتر هیجان زده می شود ، اما به تعویق انداختن این تمرین به این معنا نیست که در آینده به شما خدمت می کند. در واقع ، به تعویق انداختن تمرینات می تواند بهره وری شما را کاهش داده ، خلق و خوی شما را پایین بیاورد و حتی بعداً به مشکلات سلامتی شما کمک کند.

شما زمان زیادی برای ورزش نیاز ندارید. در اینجا چند روش عالی برای تمرین زمانی که احساس می کنید وقت ندارید آورده شده است.

ورزش را در زندگی خود بگنجانید

ورزش خوب م becauseثر است زیرا بستگی به میزان تلاش شما دارد ، نه به وسایلی که استفاده می کنید.

کمی سریعتر پیاده روی یا حتی دویدن تا مقصد می تواند راهی عالی برای سوزاندن کالری بیشتر و نزدیک شدن به اهداف تناسب اندام باشد. اگر دویدن را دوست ندارید ، می توانید دوچرخه سواری کنید یا حتی گوساله بلند کنید در حالی که منتظر قطار هستید. اگر سوار ماشین می شوید ، محکم نگه داشتن شکم تا حد امکان به شما کمک می کند تا کالری بیشتری برای رسیدن به اهداف تناسب اندام خود بسوزانید.

برای تمرین خود برنامه ریزی کنید

زندگی گاهی اوقات مملو از چیزهای غیرممکن است و برای شما وقت آزاد برای بلند کردن وزنه یا دویدن باقی می گذارد. با این حال ، تمایز بین این شرایط و مواردی که زمان تمرین شما مملو از موقعیت های خالی غیر ضروری است ، بسیار مهم است.

برنامه خود را برای چند هفته بررسی کنید و ببینید آیا می توانید چند بار در هفته 30 دقیقه ورزش را برای شروع اختصاص دهید. حتی اگر 30 دقیقه تمرین کنید ، می توانید عادتی را ایجاد کنید که سلامت و رفاه کلی شما را بهبود بخشد.

یک میکرو تمرین کنید

اگر فکر می کنید وقت ندارید یا علاقه مند به آموزش کراس کانتری در South Jersey هستید ، همین حالا با ما تماس بگیرید!



ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *