بهترین گزینه ها برای امتحان کردن!


برادران هلندی دارد طیف گسترده ای از نوشیدنی ها از قهوه سرد گرفته تا چای و نوشیدنی های لجن مانند انرژی زا. این یک مفصل مشابه Starbucks یا Dunkin Donuts، با این تفاوت که آنها واقعاً هیچ غذایی ندارند – در عوض، تمرکز اصلی آنها قهوه است.

قهوه برادران هلندی

در مورد گزینه های کتو برادران هلندی چطور؟ آیا نوشیدنی کتو بدون قند وجود دارد که بتوانید در حال حرکت از آن لذت ببرید؟ در حالی که آنها منوی نوشیدنی کتو ندارند، چندین گزینه وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و یا نسخه بدون شکر را بخواهید یا آن را به سلیقه خود سفارشی کنید.

کمی در مورد برادران هلندی

داچ برادرز یک زنجیره آمریکایی است که در حدود سال 1992 تأسیس شد. در حالی که می توانم مدتی را در مورد تاریخ آنها صحبت کنم، بیایید به تعقیب آن بپردازیم – چه چیزی آنها را خاص می کند؟ خوب، قهوه برادران هلندی از a ترکیب منحصر به فرد سه لوبیا از برزیل، کلمبیا و السالوادور.

منوی داچ برادران نیز به راحتی قابل درک است، جایی که می‌توانید همان چیزی را که می‌خواهید به دست بیاورید بدون اینکه فکر کنید venti به معنای متوسط ​​یا بزرگ است (صادقانه بگویم، بزرگ‌ترین حیوان خانگی من وقتی صحبت از استارباکس می‌شود).

طبق نوشیدنی‌های کتو، نمی‌توانید همه چیز را از منوی آن‌ها سفارش دهید – بله، موکای شکلاتی دوتایی فوق‌العاده به نظر می‌رسد، اما به هیچ وجه بدون قند، کم کربوهیدرات یا کتوپسند نیست.

برای آسان‌تر کردن بازدید برادران هلندی، در اینجا بهترین گزینه‌های ما برای رژیم کتوژنیک وجود دارد:

کتو آمریکانو (گرم یا سرد)

برادران هلندی کتو آمریکایی

احتمالا بهترین منگنه کتو در هر مفصلی که وجود دارد. Americano یک نوشیدنی سیاه رنگ بر پایه اسپرسو است که منشا آن ایتالیاست. با ترکیب یک یا دو عکس از آن ساخته می شود اسپرسو با آب داغr این قهوه بدون قند است، اما همچنان طعم کلاسیک قهوه را ارائه می دهد که برای همه در سراسر جهان آشناست.

اگر می‌خواهید آن را خامه‌ای کنید (و به لطف محتوای چربی بیشتر، کتوپسندتر شوید)، از باریستای خود بخواهید که خامه فرم گرفته، نصف و نیمه، یا شیر نارگیل را اضافه کند، اگر لبنیات ندارید. همچنین می توانید آن را با ترویا شیرین کنید – نگران نباشید، این ترکیب همچنان نزدیک به صفر کربوهیدرات است و در رژیم غذایی کم کربوهیدرات تایید شده است.

کتو کلد دم (برشته شده یا سرد)

هلندی برادران دم سرد

این نوع قهوه ده ها سال است که وجود داشته است، اما اخیراً به ویژه در آمریکا محبوبیت پیدا کرده است. این قهوه است با استفاده از آب سرد دم کردهاز بین بردن تلخی و اسیدیته مرتبط با قهوه دم کرده داغ و در نتیجه یک قهوه لطیف تر و غلیظ تر می شود.

دم نوش سرد نیز به طور کامل از تفاله قهوه و آب تهیه می شود. از آنجایی که رژیم کتو دارید، می توانید با اضافه کردن خامه غلیظ میزان چربی را افزایش دهید و با افزودن یک شربت بدون شکر آن را به دلخواه شخصی سازی کنید.

مختصر

آیا تا به حال نام این نوشیدنی را در کافی شاپ های محلی خود شنیده اید؟ گزینه های کتو برادران هلندی شامل breve است که به سادگی یک است نوشیدنی مبتنی بر اسپرسو که با نصف و نیم ساخته شده است به جای شیر این اساسا یک نسخه بسیار آمریکایی از لاته سنتی است.

در قسمت پایین، یک یا دو شات اسپرسو، نصف و نیم بخارپز شده در وسط و یک لایه کف‌دار از نصف و نیم فوم در بالا دریافت می‌کنید. شربت بدون شکر یا ترویا را اضافه کنید تا بدون تمام کربوهیدرات شیرین و خوش طعم شود.

Blue Rebel (بدون قند)

در Dutch Bros، نوشیدنی‌های دوستدار کتو لازم نیست فقط به معنای قهوه باشند. این گزینه Blue Rebel آن را در لیست نوشیدنی های بدون قند قرار می دهد و همینطور است از نظر طعم با ردبول قابل مقایسه است. این یک نوشیدنی یخ زده مخلوط با کافئین قوی است.

هلو شورشی (بدون قند)

شورشی هلو

همانند نوشیدنی خواهرش در بالا، هلو Rebel یک نوشیدنی بدون قند است تهیه شده با طعم دهنده هلو. اگر می‌خواهید درباره دیدگاه من در مورد نوشیدنی‌های بدون قند در داچ‌بروس بیشتر بخوانید، به انتهای مقاله بروید تا ببینید آیا این نوشیدنی برای شما مناسب است یا نه.

چای پاریس

چای برادران پاریس هلندی

شما می توانید یک چای پاریس را در Dutch Bros تهیه کنید – این است ساخته شده با هلو، میوه شور، پرتقال و موز. این یک چای سیاه میوه ای بدون تمام کافئین موجود در قهوه سیاه است. همچنین، نگران کربوهیدرات‌ها نباشید – وقتی کتو را شروع کردم، این دستورالعمل‌های دیوانه‌کننده را خواندم که می‌گفتند باید چای‌های میوه‌ای را محدود کنید.

چای ارلگری

این یکی از مواد اصلی است! ارل گری دارای طعمی متمایز است که از افزودن روغن ترنج به دست می آید که به آن رایحه مشخص و طعمی نیروبخش می دهد. زمانی که بدون شکر باشد عالی است به هیچ شیرین کننده اضافی نیاز ندارد. وقتی صحبت از رژیم کتو به میان می آید، این یک انتخاب محبوب در میان کسانی است که رژیم غذایی کم کربوهیدرات دارند.

چای سبز

چای سبز برادران هلندی

بهترین چای کتو هلندی Bros. در حقیقت، چای سبز بهترین چای موجود است به نظر من. چای سبز فواید زیادی برای سلامتی دارد که شمارش همه آنها دشوار است. از بهبود عملکرد مغز و کمک به پیشگیری از دیابت و بیماری های قلبی عروقی گرفته تا خواص چربی سوزی، این نوشیدنی دوستدار کتو همه چیز را دارد.

در کنار هر قهوه کتو برادر هلندی، چای سبز ممکن است انتخاب بهتری برای افراد مبتلا به اضطراب و بی خوابی باشد زیرا به شما آن «جلوگیری های» ناراحت کننده را نمی دهد.

چای ادویه دار دارچین داغ

چای ادویه دارچین داغ برادران هلندی

آیا نیاز به یک جرعه برای رفع هوس شیرین خود دارید و در عین حال آن را بدون قند نگه دارید؟ این پانچ خوش طعم از ترکیب ادویه های معطر و خود دارچین به دست می آید. برادران داچ این پیشنهاد را به شما نمی دهند، بنابراین من – مقداری خامه غلیظ اضافه کنید تا آن را به یکی از نوشیدنی های پرچرب و کتو مورد علاقه خود تبدیل کنید.

چای سیلان بدون کافئین

آیا می دانستید این نوع چای منبع فوق العاده آنتی اکسیدان است؟ اگر چیزی گرم (یا یخی)، اما خوشمزه بخواهید، چه؟ این یک گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند از طعم چای لذت ببرند بدون تقویت کافئین.

حتی اگر مجبور باشیم آن را بدون قند نگه داریم، همیشه می‌توانید ترویا را اضافه کنید تا آن را به طور همزمان شیرین و کتو دوست داشته باشید.

آیا برادران داچ شربت بدون قند دارد؟

آره! اگر می‌خواهید نوشیدنی‌تان را طعم‌دار کنید، باید از باریستا شربت‌های بدون قند بخواهید. در حال حاضر، برادران هلندی چندین گزینه برای انتخاب دارد:

  • کرم ایرلندی
  • ماکادمیا شکلاتی
  • وانیل
  • نارگیل
  • فندق
  • نعناع تند
  • توت فرنگی
  • تمشک

در حالی که خوشحالم که نوشیدنی‌های کتو برادران هلندی را می‌توان به روش‌های زیادی سفارشی کرد، مهم است به یاد داشته باشید که این نوشیدنی‌ها شربت های بدون قند به هیچ وجه مغذی نیستند یا سالم البته این بحث دو طرف دارد، بنابراین من آن را برای شما تجزیه می کنم و اجازه می دهم خودتان تصمیم بگیرید.

یک وعده حاوی تنها 1 گرم کربوهیدرات، کمی سدیم و اساساً بدون شکر است. اگر مشکلی با سطح گلوکز خون ندارید و نگران افزایش انسولین نیستید، هیچ چیز مانع از طعم دار کردن دمنوش سرد (یا هر چیز دیگری) نمی شود.

از سوی دیگر، هر کدام از این شربت‌های بدون قند حاوی مواد مصنوعی، رنگ‌های تقلبی و سوکرالوز هستند. من می دانم که این شیرین کننده که به طور فزاینده ای محبوب شده است، حاوی کالری نیست، اما مطالعاتی وجود دارد که مصرف آن را پیشنهاد می کند ممکن است منجر به یک عارضه جانبی غیرمنتظره شود – افزایش قند خون.

هنگام سفارش نوشیدنی های بدون قند این نکته را در نظر داشته باشید. رژیم کتو می‌تواند بخشنده باشد، اما شما نمی‌خواهید از پنج دقیقه چشایی به قیمت سطوح قند خون خود لذت ببرید.

آیا برادران هلندی شیرین کننده های کتو در دسترس دارند؟

همچنین سه شیرین کننده مختلف بدون قند در داچ برادران وجود دارد:

  • پیدا کردن
  • Sweet’n’low
  • اسپلندا

همانطور که در مورد شربت های بدون قند صحبت کردم، Truvia بهترین گزینه شما در اینجا بدون افزایش سطح انسولین است. با این حال، اگر به اندازه کافی از کتو استفاده کرده اید، احتمالاً به نوشیدنی های قهوه بدون شکر یا هر گونه شیرین کننده عادت کرده اید.

قهوه کتو برادران هلندی

آیا برادران هلندی جایگزین های بدون لبنیات دارد؟

بله، آنها انجام می دهند! فقط از باریستای خود یک جایگزین گیاهی و کتو پسند بخواهید. شیر بادام و نارگیل دارند روی عرشه، به علاوه شیر جو دوسر نیز دارند، اما این نوع کتو نیست، بنابراین بهتر است از آن صرف نظر کنید.

به یاد داشته باشید، اگر نمی توانید از محصولات مبتنی بر شیر استفاده کنید، همیشه می توانید قهوه آمریکاییو یا چای بدون قند را انتخاب کنید.

نظر نهایی ما

چندین نوشیدنی کتو برادران هلندی وجود دارد که می‌توانید بدون اینکه از کتوزیس خارج شوید از آن لذت ببرید. اگرچه منوی آنها مملو از نوشیدنی هایی است که حتی به کم کربوهیدرات بودنشان هم نزدیک نمی شود، حداقل ده گزینه مناسب کتو برای انتخاب وجود دارد.

تنها چیزی که باید از آن مطمئن باشید این است که وقتی وارد آنجا می شوید وسوسه نمی شوید که نوشیدنی کتو نیست!

به دنبال گزینه های بیشتری هستید؟ راهنمای ما را در مورد چگونگی حفظ کتو و کربوهیدرات کم در Starbucks، Dunkin Donuts، Dairy Queen، Culvers، و بسیاری دیگر بررسی کنید!

دیدگاهتان را بنویسید