سالاد مارچوبه با گوجه فرنگی، زیتون و فتا – آشپزخانه کالین


این سالاد مارچوبه رنگارنگ با گوجه فرنگی، زیتون و فتا برای یک سالاد بهاری یا تابستانی سریع و خوشمزه است. و این نیز یک سالاد عالی برای تهیه یک شام خاص است و همه کسانی که مارچوبه و طعم های یونانی را دوست دارند این دستور غذا را دوست خواهند داشت.

سالاد مارچوبه را پین کنید تا بعدا درست شود!

سالاد مارچوبه با گوجه گیلاسی، زیتون کالاماتا و فتا در KalynsKitchen.com یافت می شود.سالاد مارچوبه با گوجه گیلاسی، زیتون کالاماتا و فتا در KalynsKitchen.com یافت می شود.

اگر به دنبال یک غذای جانبی بهاری یا عید پاک هستید که خانواده و دوستان شما را شگفت زده کند، این غذای فوق العاده خوشمزه را دوست خواهید داشت. سالاد مارچوبه با گوجه فرنگی، زیتون و فتا! و در حال حاضر فصل اول مارچوبه است، و همه کسانی که مارچوبه دوست دارند، از دستور تهیه سالاد مارچوبه غمگین خواهند شد، بنابراین من آن را برای انتخاب جمعه مورد علاقه خود در این هفته توصیه می کنم!

در این دستور غذا از مارچوبه به سختی پخته شده استفاده می شود، بنابراین گزینه خوبی برای افرادی است که ترد مارچوبه خام را دوست ندارند. و البته استفاده از گوجه فرنگی، زیتون، پنیر فتا و لیمو طعم یونانی به این سالاد مارچوبه می دهد، و من از چاشنی یونانی در سس ساده استفاده کردم تا کمی بیشتر تاکید کنم.

من همه چیز این سالاد را دوست دارم، و وقتی فصل مارچوبه است، می توانم این سالاد را بارها و بارها بخورم و هرگز از آن خسته نمی شوم. اگر شما هم از طرفداران طعم های اینجا هستید، امیدوارم از امتحان آن لذت ببرید.

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

آیا می توانید این سالاد را با باقی مانده مارچوبه درست کنید؟

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که با مقداری از مارچوبه باقی مانده می توانید این سالاد را درست کنید، اما اگر باقی مانده مارچوبه برای شما رویای پیپ است، کافی است به سرعت مقداری مارچوبه را در روغن زیتون بپزید و سپس آن را به این سالاد خوشمزه تبدیل کنید.

آیا می توانید از زیتون سیاه معمولی در سالاد مارچوبه استفاده کنید؟

زیتون کالاماتا بیشتر به طعم یونانی که این سالاد را بسیار خوب می کند صادق است، اما می دانم که برای همه نیست! اگر طرفدار آن نیستید، حتما می توانید از زیتون سیاه معمولی در این سالاد خوش طعم استفاده کنید.

آیا می توانید این دستور سالاد مارچوبه را با گوجه فرنگی خرد شده بزرگتر درست کنید؟

من عاشق گوجه گیلاسی برای چنین سالادهایی هستم، اما اگر گوجه فرنگی تازه باغی بزرگتری دارید، حتما از آنها برای این سالاد استفاده کنید. اگر گوجه‌فرنگی‌های بزرگ شما کاملا آبدار هستند، ممکن است بخواهید آنها را خرد کنید و قبل از اینکه به سالاد اضافه کنید، آنها را در آبکش بریزید.

دستور العمل های بیشتری برای فصل مارچوبه می خواهید؟

اگر از طرفداران مارچوبه هستید، ممکن است بخواهید دستور العمل های مارچوبه کم کربوهیدرات و کتو یا وعده های غذایی ورقه ای کم کربوهیدرات با مارچوبه را بررسی کنید. یا می توانید از دستور العمل های مارچوبه استفاده کنید تا تمام دستور العمل های استفاده از مارچوبه را در سایت من مشاهده کنید.

سالاد مارچوبه با گوجه گیلاسی، زیتون کالاماتا و کولاژ شات های فرآیند فتاسالاد مارچوبه با گوجه گیلاسی، زیتون کالاماتا و کولاژ شات های فرآیند فتا

طرز تهیه سالاد مارچوبه با گوجه فرنگی، زیتون و فتا:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. مارچوبه را به قطعات کوتاه برش دهید، سپس 2 قاشق چایخوری را گرم کنید. روغن زیتون را در یک ماهیتابه بزرگ قرار دهید و مارچوبه ها را 4 تا 5 دقیقه بپزید یا تا زمانی که به اندازه دلخواه ترد و لطیف شوند.
  2. در حین پختن مارچوبه، زیتون، گوجه گیلاسی و فتا را خرد کنید.
  3. برای تهیه سس، آب لیموترش تازه، چاشنی یونانی (لینک وابسته) و روغن زیتون را با هم مخلوط کنید.
  4. مارچوبه داغ را در ظرفی بریزید و بگذارید چند دقیقه خنک شود. وقتی مارچوبه حدود 10 دقیقه خنک شد، نیمی از سس را با آن بریزید.
  5. گوجه گیلاسی و زیتون کالاماتا و بقیه سس را اضافه کنید و دوباره هم بزنید.
  6. مکعب های فتا را به آرامی مخلوط کرده و با کمی نمک و مقداری فلفل سیاه تازه آسیاب شده مزه دار کرده و سرو کنید.

سالاد مارچوبه با گوجه گیلاسی، زیتون کالاماتا و فتا در ظرف بزرگ سرو با قاشق غذاخوری بزرگسالاد مارچوبه با گوجه گیلاسی، زیتون کالاماتا و فتا در ظرف بزرگ سرو با قاشق غذاخوری بزرگ

سالادهای خوشمزه بیشتر با مارچوبه:

عناصر

عناصر:

  • 1 پوند مارچوبه تازه، به قطعات مورب کوتاه بریده شده است

  • 2 فنجان گوجه فرنگی گیلاسی، از طول به دو نیم شده

  • 3/4 فنجان زیتون کالاماتا، از طول نصف شده (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1/2 فنجان پنیر فتا، به مکعب های کوچک بریده شده است

مواد تشکیل دهنده سس:

  • 2 تن آب لیموی تازه فشرده (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1 قاشق چایخوری. چاشنی یونانی (ادویه یونانی دارای نمک، پونه کوهی، سیر، لیمو، فلفل سیاه و مرزنجوش است. اگر چاشنی یونانی ندارید، می‌توانید مقداری از آن را جایگزین کنید.)

  • 1/4 فنجان روغن زیتون فوق بکر

دستورالعمل ها

  1. مارچوبه را به قطعات مورب کوتاه برش دهید، سپس 2 قاشق چایخوری را گرم کنید. روغن زیتون را در یک ماهیتابه بزرگ قرار دهید و مارچوبه ها را 4 تا 5 دقیقه بپزید یا تا زمانی که به اندازه دلخواه ترد و لطیف شوند.
  2. در حین پختن مارچوبه، زیتون کالاماتا و گوجه گیلاسی را از وسط نصف کرده و فتا را به مکعب های کوچک برش دهید.
  3. برای تهیه سس، آب لیموترش تازه، چاشنی یونانی (لینک وابسته) و روغن زیتون را با هم مخلوط کنید.
  4. وقتی به دلخواه شما تمام شد، مارچوبه داغ را در ظرفی بریزید و بگذارید چند دقیقه خنک شود. وقتی مارچوبه حدود 10 دقیقه خنک شد، تقریباً نیمی از سس را با آن بریزید.
  5. گوجه گیلاسی و زیتون کالاماتا و بقیه سس (یا به مقدار دلخواه) را اضافه کنید و دوباره هم بزنید.
  6. مکعب های فتا را به آرامی مخلوط کرده و با کمی نمک و مقداری فلفل سیاه تازه آسیاب شده مزه دار کرده و سرو کنید.

یادداشت

من برای این دستور از آب لیموی تازه منجمد استفاده کردم. از زیتون کم و بیش برای طعم دادن استفاده کنید. زیتون سیاه معمولی نیز برای این سالاد مناسب است.

این دستور پخت توسط Kalyn ساخته شده است.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

6

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 175چربی کل: 16 گرمچربی های اشباع شده: 4 گرمچربی ترانس: 0 گرمچربی غیر اشباع: 11 گرمکلسترول: 11 میلی گرمسدیم: 485 میلی گرمکربوهیدرات ها: 7 گرمفیبر: 3 گرمقند: 3 گرمپروتئین: 4 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی از سالاد مارچوبه با گوجه فرنگی، زیتون و فتا در ظرف سرو روی دستمال رنگارنگ.تصویر مربعی از سالاد مارچوبه با گوجه فرنگی، زیتون و فتا در ظرف سرو روی دستمال رنگارنگ.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
این سالاد برای هر رژیم غذایی کم کربوهیدرات، از جمله کتو، یک سالاد غذای جانبی عالی خواهد بود و همچنین برای هر مرحله از رژیم اصلی ساحل جنوبی مناسب است.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از دستور العمل های سالاد برای یافتن سالادهای بیشتری مانند این استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های بیشتر مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این سالاد خوشمزه با طعم یونانی و مارچوبه اولین بار در سال 2009 ارسال شد. آخرین بار با اطلاعات بیشتر در سال 2024 به روز شد.

تصویر Pinterest از سالاد مارچوبه با گوجه فرنگی، زیتون و فتا

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link