سوپ کتو زوپا توسکانا – هی کتو ماما


این سوپ کتو زوپا توسکانا بسیار خوش طعم و دلچسب است! این غذا با سوسیس، کلم پیچ و گل کلم ایتالیایی درست می شود که در یک آبگوشت خامه ای ترکیب می شوند. این غذا برای یک وعده غذایی پاییزی یا زمستانی و پر از عطر و طعم بسیار عالی است.

نمای نزدیک از کتو زوپا توسکانا در یک کاسه سفید با قاشق.

هوا دارد خنک می شود و سوپ گرم می شود. اگر مدتی در آنجا بوده اید، احتمالاً می دانید که پاییز فصل مورد علاقه من است. وقت آن است که ژاکت های دنج، چکمه های شیک و غذاهای همیشه مهم کتو راحت را انتخاب کنید.

همین الان، بگذارید فقط بگویم: این سوپ ممکن است کربوهیدرات بیشتری از آنچه انتظار داشتید داشته باشد. به این دلیل که سبزیجات، خامه غلیظ و حتی چاشنی ها حاوی کربوهیدرات هستند. با این حال، من فکر می کنم آن ها هستند کربوهیدرات خوب و ارزش کمی بیشتر دارند زیرا مغذی نیز هستند.

اگر در سفری متفاوت هستید و به کمترین میزان ممکن سفر می کنید، می توانید با کاهش سبزیجات یا لذت بردن از سوپ کمتر، دستور غذا را تغییر دهید.

این دستور تهیه کپی باغ زیتون برای زوپا توسکانا درون شما را گرم می کند و شکم شما را سیر می کند. آیا به دستور العمل های دنج سوپ دوستدار کتو علاقه مند هستید؟ برخی از دیگر غذاهای راحت کتو مورد علاقه ما عبارتند از سوپ چدار کتو بروکلی، فلفل قرمز مرغ سفید کتو و سوپ پوپر کتو ژالاپنو.

سوپ کتو توسکانی چیست؟

زوپا توسکانا به معنای سوپ توسکانی یک غذای سنتی ایتالیایی است. اما نسخه محبوبی که ممکن است در Olive Garden داشته باشید، کمی با نحوه ساخت اولیه آن متفاوت است.

زوپا توسکانا به طور سنتی با لوبیا و کدو سبز درست می شود، اما بسیاری از دستور العمل ها این مواد را حذف می کنند و در سبزیجاتی مانند کلم پیچ و سیب زمینی قرار می گیرند.

یک کاسه سیاه سوپ زوپا توسکانا کم کربوهیدرات، یک کاسه سفید از همان و یک کاسه سفید کلم پیچ تازه.

چرا این دستور العمل کار می کند

این دستور پخت کتو زوپا توسکانا کاملاً خامه ای است و هر قاشق آن طعم لذیذی دارد.

  • سوسیس ایتالیایی طعم بسیار لذیذ و غیر قابل مقاومتی به سوپ می دهد. همچنین چربی را به دستور غذا اضافه می کند تا این غذا را سیر تر کند.
  • این دستور العمل مقرون به صرفه است. با افزایش قیمت مواد غذایی، پیمایش دستور العمل های کتو با مواد اولیه با قیمت بالا می تواند چالش برانگیز باشد. این دستور غذا را با موادی که ممکن است از قبل در دسترس داشته باشید، ساده نگه می دارد.

عناصر

مواد تشکیل دهنده شامل آب مرغ، سوسیس ایتالیایی، سیر، روغن زیتون، خامه غلیظ، گل کلم، بیکن، کلم پیچ و پیاز.

کلم پیچ– سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین A و K. به علاوه، به این سوپ خامه ای رنگ می بخشد.

گل كلم– جایگزینی کلاسیک کتو سیب زمینی. نکته مهم در مورد گل کلم این است که طعم را جذب می کند و به حجیم شدن سوپ کمک می کند تا بافتی به آن بدهد.

سوسیس ایتالیایی– یک پروتئین خوشمزه که همه نوع طعم را اضافه می کند. اگر طرفدار آن نیستید، می توانید با سوسیس صبحانه یا ران مرغ خرد شده جایگزین کنید.

سوپ مرغ– من خیلی به آب گوشت گاو اهمیت نمی دهم، بنابراین در این دستور از آب مرغ استفاده کردم. طعم آب مرغ سبک تر است که با طعمی که من برای این سوپ می خواستم مطابقت دارد. اگر مرغ مورد علاقه شما نیست از آب استخوان، آب گوشت گاو یا پایه سوپ مورد علاقه خود استفاده کنید.

خامه فرم دهنده سنگین– یکی دیگر از مواد اصلی کتو و کم کربوهیدرات. این برای خامه ای شدن سوپ شما ضروری است.

پیاز زرد– در حالی که پیاز به طور خاص کربوهیدرات کمی ندارد، افزودنی عالی به سوپ است. حتی نصف پیاز هم زمانی که به چند وعده تقسیم شود حداقل مقدار است. به من اعتماد کن؛ ارزش یک یا دو کربوهیدرات اضافی را دارد که پیاز ممکن است به هر وعده اضافه کند.

بیکن– همه چیز با بیکن بهتر است. همچنین شوری را به سوپ می‌افزاید، که به برجسته‌تر شدن همه طعم‌های دیگر کمک می‌کند.

چاشنی ها– در این دستور غذا از نمک، فلفل، فلفل قرمز خرد شده و سیر استفاده می شود. اگر طرفدار آن‌ها نیستید یا به مقادیر حساس هستید، به راحتی اندازه‌گیری کنید.

این وعده غذایی شماست. به سادگی از این دستور به عنوان یک راهنما استفاده کنید.

طرز تهیه سوپ زوپا توسکانای کم کربوهیدرات

1. اولین قدم برای تهیه این سوپ خوشمزه کم کربوهیدرات، سرخ کردن پیاز است. در یک قابلمه بزرگ روی حرارت متوسط، روغن زیتون، پیاز و بیکن را اضافه کنید.

آنقدر تفت دهید تا پیاز قهوه ای شود و بوی معطر بگیرد و بیکن ترد شود. این حدود 3-4 دقیقه طول می کشد.

روغن زیتون، پیاز خرد شده و بیکن خرد شده در یک قابلمه بزرگ.

2. بعد سوسیس ایتالیایی را در همان قابلمه سرخ می کنید. 7-10 دقیقه طول می کشد. گوشت را خرد کرده و قهوه ای کنید تا رنگ صورتی باقی نماند.

سوسیس ایتالیایی قهوه ای و خرد شده در یک قابلمه بزرگ.

3. سپس، گل کلم و گل کلم را اضافه کنید. من دوست دارم اینها را خرد کنم، بنابراین قطعات خوبی هستند.

اگر طعم کلم پیچ را دوست ندارید، آن را با اسفناج یا هر چیزی که برگ سبز مورد علاقه شما ممکن است عوض کنید.

گل کلم خرد شده و کلم پیچ خرد شده روی سوسیس ایتالیایی در یک قابلمه بزرگ.

4. آب گوشت را داخل قابلمه سوپ تان بریزید و کف آن را بتراشید تا تکه های قهوه ای شده گوشت از بین برود.

مواد تشکیل دهنده سوپ توسکانی کتو در یک قابلمه بزرگ.

5. در نهایت، سوپ زوپا توسکانای خود را با خامه‌ای خامه‌ای درست می‌کنید که حدس زدید… خامه! خامه غلیظ سرشار از چربی است و طعم لذیذی به این سوپ می دهد. من دوست ندارم خامه ام را بیش از حد بپزم، بنابراین بیشتر برای این دستور پخت یک آب پز است.

خامه غلیظ به یک قابلمه بزرگ از مواد کم کربوهیدرات زوپا توسکانا اضافه می شود.

برخی از دستور العمل های Keto Zuppa Toscana از یک تا سه فنجان خامه استفاده می کنند. من یک تن خامه را دوست ندارم زیرا فکر می‌کنم طعم‌های دیگر را از بین می‌برد و تقریباً می‌تواند طعم شیر را به آن بدهد.

من فقط استفاده کردم ½ فنجان خامه غلیظ برای این دستور غذا، اما اگر کمی بیشتر را ترجیح می دهید، پیشنهاد می کنم مقدار کمی در ¼ فنجان اضافه کنید، اما برای بهترین طعم از یک فنجان تجاوز نکنید.

قابلمه تمام شده سوپ کتو توسکانی.

آیا سوپ زوپا توسکانا کتو دوستانه است؟

سوپ زوپا توسکانا به دلیل داشتن روکس و سیب زمینی معمولاً کتوپسند نیست. اما این دستور کتو کم کربوهیدرات زوپا توسکانا از هیچ کدام از اینها استفاده نمی کند. در نتیجه، این دستور العمل برای کسانی که از رژیم کم کربوهیدرات یا کتوژنیک پیروی می کنند عالی است.

اگر محتوای کربوهیدرات، پروتئین یا چربی آن چیزی نیست که برای رژیم غذایی خود ترجیح می دهید، مشکلی نیست. این دستور پخت بسیار انعطاف پذیر است. شما می توانید دستور غذا، اندازه وعده یا مخلفات را مطابق با نیاز خود سفارشی کنید.

کاسه سیاه سوپ کتو زوپا توسکانای پخته شده.

نکته ای در مورد کربوهیدرات ها

کربوهیدرات‌های این دستور غذا عمدتاً در سبزیجات یافت می‌شوند که منبع عالی تغذیه هستند.

من از صفر کربوهیدرات یا “تا حد امکان کم” دفاع نمی کنم زیرا فکر می کنم سبزیجات چیز خوبی هستند و باید فراوان باشند.

گفته می شود، اگر باید تعداد کربوهیدرات ها را کاهش دهید، همچنان می توانید از کتو زوپا توسکانا لذت ببرید. کاهش مقدار گل کلم و/یا پیاز راه حلی است.

هم پیاز و هم گل کلم این دستور را خوشمزه‌تر می‌کنند، اما اینها غلیظ‌ترین مواد کربوهیدراتی در این دستور هستند.

اگر در این دستور غذا به چربی بیشتری نیاز دارید یا آن را به اندازه کافی سیر کننده نمی دانید، فرصتی عالی برای اضافه کردن یک غذای جانبی مانند رولت شام کتو، یا سالاد جانبی با سس سالاد پرچرب مانند رندچ، روغن زیتون است. .. یا حتی مقداری آجیل در آنجا مخلوط شده است.

از نزدیک سوپ کتو زوپا توسکانا با قاشق در کاسه.

نکات و جایگزینی

آیا شما عاشق همه چیزهای تند هستید؟ سپس حرارت را با استفاده از سوسیس تند ایتالیایی افزایش دهید. خامه کاملاً سوسیس تند سوپ را آرام می کند، اما اگر ادویه مربای شما نیست یا این دستور غذا را برای بچه ها درست می کنید، راحت آن را ملایم نگه دارید.

یکی از بدترین چیزها در مورد سوپ یا دیپ گوشتی این است که چقدر می تواند چرب شود. اگر مقدار زیادی چربی در قابلمه خود پیدا کردید، فقط اجازه دهید سوپ شما حدود 10 دقیقه خنک شود، سپس با یک قاشق غذاخوری، حوله کاغذی یا یک تکه پلاستیکی مچاله شده، لایه چربی را از روی آن جدا کنید.

زمان آماده سازی
10 دقیقه

زمان پخت
25 دقیقه

زمان کل
35 دقیقه

عناصر

  • ¼ فنجان پیاز سفید خرد شده

  • 4 برش بیکن، خرد شده

  • 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون

  • سوسیس ایتالیایی 1 پوند

  • 1 قاشق چایخوری نمک

  • ادویه ایتالیایی 2 قاشق چایخوری

  • ½ قاشق چایخوری پودر سیر

  • ¼ قاشق چایخوری فلفل سیاه آسیاب شده

  • 2 فنجان کلم پیچ، خرد شده

  • 2 فنجان گل کلم، به قطعات کوچک خرد شده

  • 32 اونس آب مرغ

  • ½ فنجان خامه فرم گرفته

دستورالعمل ها

  1. در یک قابلمه بزرگ روی حرارت متوسط، پیاز، بیکن و روغن زیتون را اضافه کنید. 3-4 دقیقه تفت دهید تا پیاز معطر شود و بیکن پخته شود.
  2. سوسیس ایتالیایی را به قابلمه اضافه کنید و 7 تا 10 دقیقه بپزید تا رنگ صورتی باقی نماند. روغن را با احتیاط آبکش کنید و دوباره در قابلمه را روی حرارت قرار دهید. نمک، چاشنی ایتالیایی، پودر سیر و فلفل را اضافه کنید. هم بزنید تا ترکیب شوند.
  3. حرارت را زیاد کنید و کلم پیچ و گل کلم را اضافه کنید. در آبگوشت بریزید. هم بزنید تا ترکیب شوند. سوپ را به مدت 5 دقیقه بجوشانید و سپس روی آن را ببندید و حرارت را به مدت 20 دقیقه کم کنید.
  4. اگر سوپ غلیظ‌تری می‌خواهید: پس از 20 دقیقه پخت اولیه، اجازه دهید سوپ بدون درب به ضخامت دلخواه شما بپزد. این سوپ به اندازه زوپا توسکانای سنتی غلیظ نخواهد بود زیرا حاوی نشاسته نیست.
  5. خامه را بریزید و هم بزنید تا ترکیب شود. گرم سرو کنید.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

5

اندازه خدمت:

1 فنجان

مقدار در هر سروینگ:

کالری: 529چربی کل: 43 گرمکربوهیدرات ها: 12 گرمکربوهیدرات خالص: 9 گرمفیبر: 3 گرمپروتئین: 25 گرم

لطفا توجه داشته باشید که من یک متخصص تغذیه معتبر نیستم. هر گونه اطلاعات تغذیه ای که در این پست مورد بحث یا افشای قرار می گیرد، تنها باید به عنوان بهترین تخمین آماتور من بر اساس کربوهیدرات خالص در نظر گرفته شود. اگر تغذیه برای شما مهم است، به شدت شما را تشویق می‌کنم که هر داده‌ای را که در اینجا می‌بینید با ماشین حساب تغذیه مورد علاقه‌تان تأیید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید