مرغ پخته پر شده با پستو و پنیر (ویدئو) – آشپزخانه Kalyn’s Kitchen


مرغ پخته شده پر شده با پستو و پنیر یک غذای عالی برای زمانی است که به یک وعده غذایی کم کربوهیدرات خاص نیاز دارید که احساسی شبیه به غذا دارید! و این شام مرغ شکم پر پستو که بارها و بارها درست می کنید فقط 4 کربوهیدرات خالص در هر وعده دارد، اما هیچ کس فکر نمی کند که این یک غذای کم کربوهیدرات باشد.

پین مرغ پخته پر شده با پستو تا بعدا درست شود!

مرغ پخته شده کم کربوهیدرات پر شده با پستو و پنیر در KalynsKitchen.com یافت شدمرغ پخته شده کم کربوهیدرات پر شده با پستو و پنیر در KalynsKitchen.com یافت شد

من می دانم چقدر سخت است که به یک برنامه غذایی کاملاً کم کربوهیدرات پایبند باشید، و به همین دلیل است که داشتن مجموعه ای از دستور العمل های مورد علاقه کم کربوهیدرات که واقعاً لذت بخش هستند، می تواند کمک کند! من همیشه به دنبال دستور العمل هایی هستم که فاکتور “وای” را دارند، و این مرغ پخته شده با پستو و پنیر مطمئناً با این توصیف مطابقت دارد. و فکر می‌کنم عکس‌ها نشان می‌دهند که این چه ایده شگفت‌انگیزی برای یک شام کم کربوهیدرات است که واقعاً خاص است.

این یک نوع دستور سریع بعد از کار نیست، اما مراحل تهیه آن ارزش آن را برای یک وعده غذایی کم کربوهیدرات دارد که واقعا مشتاق خوردن آن هستید. و این نیز دستور العملی است که برای میهمانان شام یا برای یک شام ویژه دو نفره عالی است.

شما می توانید این مرغ شکم پر پستو را برای همه افراد، حتی افرادی که به کربوهیدرات ها اهمیتی نمی دهند، درست کنید. و مطمئناً هیچ کس هرگز فکر نمی کند که این مرغ شکم پر خوشمزه یک غذای کم کربوهیدرات باشد، اگر آن را برای او درست کنید، به شما قول می دهم!

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد تشکیل دهنده دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  • سینه مرغ بدون استخوان و پوست
  • پستو ریحان (لینک وابسته)
  • خامه ترش
  • موزارلا ریز رنده شده
  • تخم مرغ
  • پنیر پارمزان ریز رنده شده
  • آرد بادام (لینک وابسته)
  • فلفل سیاه تازه آسیاب شده به مزه

برای مرغ شکم پر پستو از چه نوع پستو می توانید استفاده کنید؟

اگر مقداری داشتم این را با پستو ریحان با لیمو درست می کردم، اما اگر می خواهید سریعتر باشد، مطمئناً می توانید از پستوی خریداری شده مورد علاقه من استفاده کنید. و هر پستویی که طعم خوبی داشته باشد برای این دستور غذا جواب می دهد.

خرد کردن مرغ برای مرغ شکم پر پستو:

این آماده‌سازی کوبیدن سینه‌های مرغ و سپس چرخاندن آن‌ها در اطراف یک چیز ممکن است برای برخی افراد ترسناک به نظر برسد. اما اگر قسمت زیرین سینه‌های مرغ را طوری بچینید که با تکه‌های مرغ نزدیک به همان ضخامت شروع کنید، این کار را آسان‌تر می‌کند.

مرغ پخته شده با پستو چقدر کم کربوهیدرات است؟

این مرغ شکم پر پستو نه تنها بسیار خوشمزه است، بلکه فقط 4 کربوهیدرات خالص در هر وعده دارد!

دستور العمل های خوشمزه بیشتری با پستو می خواهید؟

اگر شما هم از طرفداران پستو ریحان هستید، دستور العمل های کم کربوهیدرات و کتو با پستو را برای ایده های سرگرم کننده بیشتر برای استفاده از پستو ریحان بررسی کنید!

کولاژ شات های مرغ پخته پر شده با پستو و پنیرکولاژ شات های مرغ پخته پر شده با پستو و پنیر

طرز تهیه مرغ پخته شده با پستو و پنیر:

(این فقط خلاصه ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  1. این یک دستور غذا با چهار وعده است، اما اگر فقط می خواهید دو وعده درست کنید، می توانید دستور را به راحتی نصف کنید.
  2. فر را با دمای 375 درجه فارنهایت/190 درجه سانتیگراد گرم کنید، در حالی که سینه‌های مرغ را خوب می‌چینید و تمام قسمت‌های نامطلوب قسمت پایینی آن را جدا می‌کنید.
  3. سپس یکی یکی آنها را داخل یک کیسه پلاستیکی فریزر ضخیم قرار دهید و با یک پتک گوشت (پیوند وابسته) یا چیزی سنگین بکوبید تا سینه های مرغ به اندازه ای که می توانید نازک شوند.
  4. پستو ریحان (لینک وابسته)، خامه ترش و موزارلای رنده شده را با هم مخلوط کنید.
  5. دو غذا یکی با تخم مرغ زده شده و دیگری با مخلوط پارمزان و آرد بادام (لینک وابسته) آماده کنید.
  6. اینم یه عکس از سینه مرغ کوبیده شده اگر کمی نامرتب به نظر می رسند نگران نباشید. شما می توانید هر قطعه پاره ای را در هنگام پیچیدن در آن بچسبانید.
  7. یک چهارم مخلوط پستو را روی هر سینه مرغ پخش کنید. (خیلی به لبه نزدیک نشوید وگرنه بیرون می ریزد.)
  8. از خلال دندان برای نگه داشتن قطعات در کنار هم استفاده کنید.
  9. تکه های مرغ را یکی یکی در تخم مرغ زده شده و سپس در مخلوط آرد پارمزان/بادام فرو کنید.
  10. در ظرف پخت بچینید، با فلفل سیاه تازه آسیاب شده مزه دار کنید و در دمای 375 درجه فارنهایت/190 درجه سانتیگراد بپزید تا مرغ پخته شده و به خوبی برشته شود. لذت ببرید!

مرغ پخته پر شده با پستو و پنیر در ظرف پخت روی حوله روی تخته برش نشان داده شده استمرغ پخته پر شده با پستو و پنیر در ظرف پخت روی حوله روی تخته برش نشان داده شده است

آن را به یک وعده غذایی کم کربوهیدرات تبدیل کنید:

برای یک وعده غذایی کم کربوهیدرات، این مرغ شکم پر پستو پخته با سالاد همراه با سس آسان مری، سالاد محبوب بچه آروگولا کالین، کلم بروکلی سوخاری با سیر، یا مارچوبه و فلفل کبابی عالی خواهد بود.

شام مرغ کم کربوهیدرات بیشتر برای لذت بردن.

عناصر

  • 4 عدد سینه مرغ بزرگ بدون استخوان و بدون پوست

  • 4 T پستو ریحان (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • خامه ترش 4 ت

  • موزارلا 4 تی ریز رنده شده

  • 2 عدد تخم مرغ خوب زده شده

  • 4 تن پنیر پارمزان ریز رنده شده

  • آرد بادام 4 تن

  • فلفل سیاه تازه آسیاب شده به مزه

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای 375 فارنهایت/190 درجه سانتیگراد گرم کنید. یک ظرف کوچک قابلمه را با اسپری یا روغن نچسب اسپری کنید.
  2. هر گونه چربی قابل مشاهده از سینه مرغ را جدا کنید، سپس آنها را یکی یکی داخل یک کیسه پلاستیکی سنگین بریزید و با پتک گوشتی (پیوند وابسته) یا چیزی سنگین بکوبید تا مرغ به اندازه ای که می توانید نازک شود. زیاد نگران شکل یا تکه‌های شل بودن آن نباشید، می‌توانید وقتی مرغ را حلقه می‌کنید، آن‌ها را داخل آن قرار دهید.
  3. در یک کاسه کوچک، پستو ریحان، خامه ترش و موزارلای رنده شده را با هم مخلوط کنید.
  4. دو کاسه، یکی با دو تخم مرغ زده شده و دیگری با مخلوط پارمزان ریز رنده شده و آرد بادام (لینک وابسته) آماده کنید.
  5. از یک سوهان لاستیکی برای پخش یک لایه نازک از مخلوط پستو روی هر سینه مرغ استفاده کنید و حدود 1/2 اینچ از لبه مرغ متوقف شود. (این به جلوگیری از تمام شدن بیش از حد مخلوط پستو در هنگام پختن کمک می کند.
  6. سینه های مرغ را از طول گرد کنید و با چند خلال دندان محکم کنید. (من آنها را رول می کنم تا تکه تمام شده تا جایی که بتوانم نازک شود تا سریع بپزند.)
  7. هر رول سینه مرغ را ابتدا به مخلوط تخم مرغ و سپس در مخلوط آرد پارمزان و بادام آغشته کنید و روی آن بزنید تا رول سینه مرغ به خوبی با مخلوط آغشته شود.
  8. سینه های مرغ را در ظرف مورد نظر بریزید و با فلفل سیاه تازه آسیاب شده مزه دار کنید و بپزید تا مرغ سفت و کمی قهوه ای شود. (بعد از حدود 25 دقیقه شروع به بررسی کنید. اگر به نظر می رسد مرغ به سرعت قهوه ای نمی شود، می توانید حرارت را برای 5-10 دقیقه آخر زمان پخت زیاد کنید، اما زیاد نپزید وگرنه مرغ خشک می شود. در کل مرغ خشک می شود. زمان پخت حدود 30-35 دقیقه خواهد بود مگر اینکه سینه مرغ شما واقعا بزرگ باشد.)
  9. برخی از سینه های مرغی که در فروشگاه های ایالات متحده فروخته می شوند، آب اضافه کرده اند. اگر بعد از مدتی پختن مرغ، کف ظرف پخت کمی آب بود، آن را با قاشق بیرون بیاورید و دور بریزید.)
  10. گرم سرو کنید.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

4

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 425چربی کل: 24 گرمچربی های اشباع شده: 7 گرمچربی غیر اشباع: 15 گرمکلسترول: 216 میلی گرمسدیم: 344 میلی گرمکربوهیدرات ها: 5 گرمفیبر: 1 گرمقند: 1 گرمپروتئین: 47 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی از مرغ پخته پر شده با پستو و پنیر در ظرف پختتصویر مربعی از مرغ پخته پر شده با پستو و پنیر در ظرف پخت

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
این دستور غذای مرغ شکم پر پستو برای رژیم های کم کربوهیدرات و کتو عالی است و همچنین بدون گلوتن است. با محصولات لبنی کم‌چرب، می‌تواند برای هر مرحله از رژیم غذایی اصلی ساحل جنوبی کار کند، اگرچه ممکن است بخواهید هر چند وقت یک‌بار به دلیل مقدار چربی آن را به عنوان یک خوراکی برای ساحل جنوبی درست کنید.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این، از شام های فر استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های بیشتر مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این مرغ پخته پر شده با پستو و پنیر یک دستور غذای مورد علاقه دیرینه است که برای اولین بار در سال 2006 ارسال شد. در سال 2018 با عکس های بهتر به روز شد و آخرین بار با اطلاعات بیشتر در سال 2024 به روز شد.

تصویر Pinterest از مرغ پخته شده با پستو و پنیر

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link