کاسه تاکو با برنج چرخ کرده گوشت گاو (فیلم) – آشپزخانه Kalyn’s Kitchen


کاسه‌های تاکو با برنج گوشت چرخ‌کرده دارای طعم تاکو در یک غذای کاسه‌ای کم کربوهیدرات هستند و ما از برنج گل کلم منجمد برای یک شام سریع استفاده کردیم! و وقتی واقعاً به کربوهیدرات‌هایم نگاه می‌کنم، دوست دارم یک وعده غذایی آسان و تازه مانند این کاسه‌های تاکوی گوشت چرخ‌کرده را داشته باشم!

کاسه‌های تاکو گوشت چرخ کرده را پین کنید تا بعداً آن را امتحان کنید!

در KalynsKitchen.com کاسه‌های تاکوی برنج با گوشت چرخ‌کرده کم کربوهیدرات یافت می‌شوند.در KalynsKitchen.com کاسه‌های تاکوی برنج با گوشت چرخ‌کرده کم کربوهیدرات یافت می‌شوند.

کاسه تاکو برنج گوشت گاو چرخ کرده یک شام کار آسان است که شرط می بندم خانواده شما دوست خواهند داشت. و این کاسه‌های تاکو از برنج گل کلم منجمد استفاده می‌کنند تا آن را سریع و آسان کنند!

این دستور العمل کاسه تاکو برنج گل کلم با مکالمه ای در صفحه فیس بوک Kalyn’s Kitchen درباره برنج تازه گل کلم Trader Joe آغاز شد. وقتی شکایت کردم که برنج گل کلم همیشه فروخته می شود، چند نفر در مورد برنج گل کلم منجمد هیاهو کردند. من مشکوک بودم زیرا عاشق دستور پخت برنج گل کلم آسان مورد علاقه ام هستم که با گل کلم تازه خرد شده شروع می شود و نمی توانستم تصور کنم برنج گل کلم منجمد آنقدر خوب باشد.

اما من چند کیسه از برنج گل کلم منجمد خریدم و شروع کردم به ایده‌هایی برای استفاده از آن. و این کاسه‌های تاکوی برنج گوشت گاو چرخ‌کرده که استفاده می‌کردند قطعاً برنده بودند، و استفاده از برنج گل کلم یخ‌زده باعث شد این غذا خیلی سریع روی میز قرار گیرد. امیدوارم از امتحان این کاسه تاکوی کم کربوهیدرات سریع لذت ببرید.

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

آیا کاسه های تاکوی گوشت چرخ کرده کربوهیدرات کمی دارند؟

این دستور کاسه تاکو که با گوشت چرخ کرده و برنج گل کلم درست شده است، در هر وعده حدود 7.5 کربوهیدرات خالص دارد که به چهار وعده تبدیل شود.

آیا می توانید کاسه های تاکو را بدون فلفل شیلی پوبلانو درست کنید؟

من حدس می‌زنم فلفل شیلی پوبلانو که برای طعم دادن به برنج گل کلم استفاده می‌کردیم، ماده‌ای باشد که اکثر مردم آن را ندارند. نگران نباشید، اگر آن را ندارید، فقط از پیاز سبز خلال شده برای طعم دادن به برنج گل کلم استفاده کنید و همچنان خوشمزه خواهد بود. در صورت داشتن فلفل چیلی تازه می توانید از سایر فلفل های چیلی خرد شده استفاده کنید.

چرا کاسه های تاکو گوشت چرخ کرده برای خانواده ها عالی است:

در این زمان از سال، بسیاری از خانواده‌ها احتمالاً بزرگسالانی دارند که با بچه‌هایی که از خوردن کاسه تاکو با برنج گل کلم هیجان‌زده نمی‌شوند، کربوهیدرات‌هایشان را تماشا می‌کنند. اما شما فقط می توانید یک بسته تورتیلا را به این غذا اضافه کنید و بچه ها می توانند تمام مواد تاکو را در یک تورتیلا بخورند در حالی که بزرگسالان از غذای کاسه تاکو لذت می برند!

غذای مکزیکی کم کربوهیدرات بیشتری می خواهید؟

این دستور غذا در غذاهای مورد علاقه مکزیکی کم کربوهیدرات ارائه شده است و اگر طعم های مکزیکی را دوست دارید، ممکن است ایده های شام خوب دیگری را در آنجا پیدا کنید. برای ایده های بیشتر برای کاسه کم کربوهیدرات، 20 وعده غذایی شگفت انگیز کاسه کم کربوهیدرات را بررسی کنید.

کلاژ کاسه تاکو با گوشت چرخ کرده گل کلم برنج از مراحل دستور پختکلاژ کاسه تاکو با گوشت چرخ کرده گل کلم برنج از مراحل دستور پخت

طرز تهیه کاسه تاکو برنج با گوشت چرخ کرده:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. اگر از برنج گل کلم منجمد استفاده می کنید، آن را از فریزر خارج کنید و بگذارید روی پیشخوان شروع به آب شدن کند.
  2. کمی روغن زیتون را گرم کنید و گوشت چرخ کرده را سرخ کنید و در حین پختن آن را با نمک و فلفل مزه دار کنید.
  3. سپس Spike Seasoning (لینک وابسته)، ادویه تاکو Kalyn’s Taco Seasoning، سالسا، آب و چیلی سبز خرد شده (پیوند وابسته) را اضافه کنید و بجوشانید تا بیشتر مایع پخته شود.
  4. در حین پختن گوشت گاو، زیتون، آووکادو و گوجه فرنگی را خرد کنید.
  5. چیلی پوبلانو (در صورت استفاده) خرد کنید و با کمی روغن زیتون بپزید اگر می خواهید روغن را مزه دار کنید، حبه های سیر پوست کنده شده را اضافه کنید و فقط تا زمانی که بوی سیر به مشام برسد بپزید، سپس خارج کنید.)
  6. سپس برنج گل کلم یخ زده را اضافه کنید و بپزید تا برنج داغ شود و هر مایعی تبخیر شود. پیاز سبز خلال شده را هم بزنید. (ما از 4 فنجان برنج گل کلم از یک بسته بزرگ 3 پوندی که از Costco تهیه شده بود استفاده کردیم.)
  7. برای سرو، مقداری از مخلوط برنج گل کلم داغ را در ظرفی بریزید و یک چهارم گوشت تند را روی آن قرار دهید.
  8. به میزان دلخواه پنیر، گوجه فرنگی، آووکادو و زیتون را روی آن قرار دهید.
  9. گرم سرو کنید، همراه با سالسا و خامه ترش اضافی برای کسانی که می خواهند در سفره اضافه کنند.

کاسه تاکو برنج گوشت چرخ کرده با دو کاسه و رویه.کاسه تاکو برنج گوشت چرخ کرده با دو کاسه و رویه.

ایده های خوشمزه بیشتر با برنج گل کلم:

آماده سازی غذای آخر هفته:

این دستور پخت کاسه تاکو با گوشت چرخ کرده به دسته جدیدی به نام آماده سازی غذای آخر هفته اضافه شده است تا به شما کمک کند دستور العمل هایی را پیدا کنید که می توانید در آخر هفته تهیه کنید یا بپزید و در طول هفته بخورید!

عناصر

  • مواد تشکیل دهنده گوشت گاو:

  • 2 قاشق چایخوری روغن زیتون

  • 1 پوند گوشت چرخ کرده گاو

  • نمک و فلفل تازه آسیاب شده به دلخواه

  • 2 قاشق چایخوری چاشنی سنبله (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • چاشنی تاکو 1 T Kalyn’s (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1/4 فنجان سس پیس پیکانته، به یادداشت ها مراجعه کنید

  • 1/2 فنجان آب

  • 1 4 اونس می توانید چیلی سبز آناهیم را با آب میوه خرد کنید (اختیاری)

  • مواد اولیه:

  • 16 اونس می توانید زیتون سیاه را آبکش کرده و از وسط نصف کنید

  • 1 آووکادو متوسط، خرد شده

  • 1 تن آبلیمو (برای آووکادو)

  • 1/2 فنجان گوجه گیلاسی خرد شده

  • 1 فنجان پنیر مخلوط مکزیکی رنده شده (کم و بیش به سلیقه)

  • مواد لازم برنج گل کلم:

  • 4 فنجان برنج گل کلم منجمد (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 2 قاشق چایخوری روغن زیتون

  • حبه های سیر برای چاشنی روغن، اختیاری

  • 1 فلفل چیلی پوبلانو کوچک (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1/2 فنجان پیاز سبز خلال شده

  • نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده به دلخواه

دستورالعمل ها

  1. اگر از برنج گل کلم منجمد استفاده می کنید، آن را از فریزر خارج کنید و بگذارید روی پیشخوان شروع به یخ زدن کند.
  2. 2 قاشق چایخوری گرم کنید. روغن زیتون را در یک ماهیتابه متوسط، گوشت چرخ کرده را اضافه کنید، نمک و کمی فلفل سیاه مزه دار کنید و روی حرارت ملایم تفت دهید تا گوشت گوساله خوب سرخ شود. از چرخاننده یا پوره سیب زمینی برای جدا کردن گوشت در حین پخت استفاده کنید
  3. وقتی گوشت گاو به خوبی سرخ شد، چاشنی اسپایک (لینک وابسته)، چاشنی تاکوی Kalyn’s، سالسا، آب و فلفل سبز خرد شده (در صورت استفاده) را اضافه کنید و بجوشانید تا بیشتر مایع تبخیر شود.
  4. در حین پختن گوشت، زیتون ها را آبکش کرده و از وسط نصف کنید، آووکادو را برش دهید و با آب لیموترش تفت دهید و گوجه فرنگی ها را خرد کنید.
  5. دانه ها را از فلفل پوبلانو جدا کرده و ریز خرد کنید و پیاز سبز را نازک برش دهید. پنیر رنده شده، سالسا اضافی و خامه ترش را آماده کنید
  6. وقتی مایع از مخلوط گوشت تبخیر شد، 2 قاشق غذاخوری دیگر را گرم کنید. روغن زیتون را در یک ماهیتابه نچسب بزرگ دیگر روی حرارت متوسط ​​رو به بالا. (من از پانل سبز 12 اینچی مورد علاقه خود (پیوند وابسته) استفاده کردم.
  7. اگر می خواهید روغن را مزه دار کنید، چند حبه سیر پوست کنده را اضافه کنید و آنقدر بپزید تا بوی سیر به مشام برسد، سپس آن را بردارید. سپس چیلی پوبلانو ریز خرد شده را اضافه کنید و 2 تا 3 دقیقه تفت دهید تا زمانی که فلفل ها نرم شوند.
  8. برنج یخ زده را اضافه کنید و به مدت 3 تا 5 دقیقه یا تا زمانی که گل کلم گرم شده و مایع اضافی تبخیر شود، مرتباً هم بزنید. (بسته به اینکه اجاق گاز شما چقدر داغ می شود، ممکن است لازم باشد حرارت را کمی کم کنید.
  9. حرارت را خاموش کنید و پیازهای سبز را که خلال شده هم بزنید
  10. برای سرو، یک چهارم برنج گل کلم را در ظرفی بریزید و یک چهارم مخلوط گوشت را روی آن قرار دهید.
  11. پنیر رنده شده، زیتون خرد شده، آووکادو و گوجه فرنگی خرد شده را اضافه کنید
  12. بلافاصله سرو کنید، با سالسا و خامه ترش اضافی در صورت تمایل سر میز سرو کنید
  13. هر مخلوط گوشت گاو اضافی و برنج را می توان بعداً در یخچال نگهداری کرد و دوباره گرم کرد، اگر این مقدار بیشتر از چیزی باشد که در یک زمان می خورید. تا زمانی که آماده سرو نشدید، مواد را ترکیب یا اضافه نکنید.

یادداشت

اگر چاشنی اسپایک ندارید، فقط از یک مخلوط چاشنی همه منظوره دیگر استفاده کنید.

در صورت تمایل می توانید از چاشنی تاکوی خریداری شده استفاده کنید، اما یکی را بدون شکر اضافه کنید. من از سس Pace Picante استفاده کردم، متوسط، اما سالسا ملایم اگر برای بچه ها غذا درست می کنید بهتر است.

اگر گل کلم یخ زده را پیدا نکردید، فقط از دستور من برای برنج گل کلم آسان با سیر و پیاز سبز استفاده کنید و چیلی پوبلانو خرد شده را بعد از برداشتن سیر تفت دهید. پوبلانو اغلب در فروشگاه های ایالات متحده فلفل پاسیلا نامیده می شود.

اطلاعات تغذیه ای شامل سالسا و خامه ترش اضافی اختیاری برای اضافه کردن به میز نیست.

دستور تهیه شده توسط Kalyn and کارا.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

4

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 647چربی کل: 45 گرمچربی های اشباع شده: 15 گرمچربی غیر اشباع: 25.8 گرمکلسترول: 128 میلی گرمسدیم: 1882 میلی گرمکربوهیدرات ها: 17 گرمفیبر: 9.5 گرمقند: 7.2 گرمپروتئین: 42 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی از کاسه‌های تاکوی برنجی با گوشت چرخ‌کرده گل کلم روی دستمال سفره با چنگال‌ها و رویه‌ها در پشت.تصویر مربعی از کاسه‌های تاکوی برنج با گوشت گاو چرخ‌کرده روی دستمال با چنگال‌ها و رویه‌ها در پشت نشان داده شده است.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
این کاسه‌های تاکو با گوشت چرخ‌کرده برای برنامه‌های غذایی کم کربوهیدرات یا کتو یا برای رژیم اصلی ساحل جنوبی مناسب هستند. ساحل جنوبی لبنیات کم‌چرب و گوشت چرخ‌کرده بدون چربی را ترجیح می‌دهد، اما سایر برنامه‌ها پرچرب را توصیه می‌کنند، بنابراین انتخاب خود را روی آن انجام دهید.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از غذاهای کاسه ای برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این دستور کاسه تاکو برای اولین بار در 4 ژوئن 2016، زمانی که من تازه شروع به استفاده از برنج گل کلم کرده بودم، ارسال شد. از آن زمان من به یکی از طرفداران بزرگ برنج گل کلم منجمد تبدیل شده ام. آخرین بار این دستور غذا با اطلاعات بیشتر در سال 2024 به روز شد.

تصویر Pinterest از کاسه های تاکوی برنجی با گوشت چرخ کرده گل کلم

این را به اشتراک بگذارید:

ما یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link