آیا ترشی ها کتو هستند؟ آیا می توانید با رژیم کم کربوهیدرات ترشی بخورید؟


اگر از طرفداران پر و پا قرص ترشی ها هستید و از خود می پرسید: «آیا ترشی ها کتو هستند؟» یه خبر خوب دارم ترشی ها در هر فنجان حدود 3.5 گرم کربوهیدرات دارند، بنابراین می توانید آنها را در رژیم کتو مصرف کنید.

ترشی کتو هستند

اما مثل همیشه در رژیم کتو، چیزهای بیشتری در این مورد وجود دارد!

در این راهنما، من به تمام سوالات شما در مورد خوردن ترشی در رژیم کتو پاسخ خواهم داد. من اطلاعات تغذیه‌ای ترشی‌ها را مرور می‌کنم و به شما نشان می‌دهم هنگام خرید ترشی به چه نکاتی توجه کنید. من همچنین یک روش آسان را که می توانید امروز ترشی درست کنید را مرور خواهم کرد.

چه چیزی خیارشور را به گزینه ای محبوب برای رژیم های کم کربوهیدرات تبدیل می کند؟

خیارشورهای تخمیر شده به شما ساندویچ های کتو می دهند و برگر یک ضربه اسیدی خوب، به همین دلیل است که برای سالها یکی از پایه های اصلی من بوده است. حتی می‌توانید آن‌ها را به کوکتل‌های Bloody Mary خود اضافه کنید یا مستقیماً از شیشه بخورید.

اما چیزی که ترشی را به یک سبزی برجسته برای رژیم کتو تبدیل می کند، محتوای کربوهیدرات یا کمبود آن است. اگر ترشی مناسب بخرید، به راحتی می توانند در رژیم کتو شما جای بگیرند. یک فنجان ترشی شوید فقط 3.5 گرم کربوهیدرات خالص دارد. قبل از اینکه با کتوز تداخل پیدا کند، باید چندین وعده بخورید.

با این حال، شرکت ها همیشه مایلند تا حد امکان طعم بیشتری را به محصولات خود اضافه کنند، و همین امر در مورد ترشی ها نیز صدق می کند. همه ترشی ها کتو نیستند. ترشی شیرین ممنوع است زیرا یک وعده فنجانی حدود 10 گرم ترشی دارد قند.

ترشی های تند خوب هستند، اما همیشه می خواهید برچسب را دوباره بررسی کنید و تعداد خالص کربوهیدرات را در نظر بگیرید. اگر یک وعده کمتر از پنج گرم باشد، کتو است. اما اگر چیزی بیشتر از این باشد، باید مراقب باشید، زیرا بسته به مقداری که می‌خورید، می‌تواند با کتوز تداخل داشته باشد.

بهترین نوع ترشی برای رژیم کتو

ترشی کتو هستند

بهترین نوع ترشی آن است که خودتان در خانه درست کنید. به این ترتیب، لازم نیست نگران افزودنی های مضر و نگهدارنده هایی باشید که شرکت ها اضافه می کنند.

خیارشور هم خیلی راحت درست میشه. به سادگی یک را برش دهید خیار به قطعات کوچک تبدیل کنید، آنها را در شیشه ریخته، سرکه، آب و ادویه را اضافه کنید و به مدت چهار هفته در یخچال قرار دهید.

اگر امروز می خواهید از کمی ترشی لذت ببرید، ترشی های خریداری شده از فروشگاه خوب هستند، اما یک نکته وجود دارد. می خواهید به شوید و ترشی ترش بچسبید. آنها معمولاً کمترین تعداد کربوهیدرات را دارند و 3.5 گرم در هر وعده دارند.

با این حال از ترشی شیرین، آب نبات و نان و کره خودداری کنید. شرکت ها یک تن شکر، شربت و سایر مواد نگهدارنده را برای طعم دادن به آن اضافه می کنند. این شما را از کتوز خارج می کند و باعث التهاب می شود.

آیا خیارشور کتو دوستانه است؟

خیارشورها تا زمانی که درست بخرید کتوپسند هستند.

شوید و ترشی بهترین گزینه برای شما هستند زیرا در هر وعده فقط 3.5 گرم کربوهیدرات دارند. ترشی های ادویه دار نیز کتو هستند زیرا مارک ها معمولاً فقط ادویه هایی مانند دانه خردل، انواع توت های فلفل دلمه ای و فلفل قرمز اضافه می کنند.

اما از ترشی های شیرین دوری کنید. بسته به شرکت، یک وعده می تواند تا 10 گرم کربوهیدرات و مواد افزودنی خطرناکی داشته باشد که بدن شما را در حالت التهاب قرار می دهد.

اطلاعات تغذیه ای ترشی

یک فنجان ترشی شوید حاوی:

  • 3.5 گرم کربوهیدرات خالص
  • 16 کالری
  • 0.3 گرم چربی
  • دو گرم فیبر رژیمی

خیارشورها تقریباً 2000 میلی گرم سدیم و 35 میلی گرم پتاسیم دارند که اگر تازه وارد کتو هستید و از آنفولانزای کتو رنج می برید آنها را عالی می کند. فقط دو وعده ترشی به بدن شما سدیم و پتاسیم بیشتری نسبت به اکثر مکمل های الکترولیت می دهد.

آیا همه ترشی ها برای بدن مفید هستند؟

ترشی کتو هستند

ترشی ترش برای شما فوق العاده سالم است. نه تنها کربوهیدرات کمی دارد، بلکه مطالعات نشان می دهد که ماهیت تخمیر شده خیار شور باکتری های خوب روده شما را تغذیه می کند. این یک میزبان از مزایای، مانند خلق و خوی بهتر و ایمنی قوی تر.

ترشی ترش همچنین دارای الکترولیت بالایی است، که می تواند به شما کمک کند تا زمانی که بدن شما هنوز در حال سازگاری با کتوزیس است، آنفولانزای کتو را شکست دهید.

اما از ترشی های شیرین پرهیز کنید زیرا آنها مملو از شکر اضافه شده هستند و تحقیقات نشان می دهد که این می تواند شانس ابتلا به آن را افزایش دهد. دیابت و بیماری قلبی.

مواد لازم ترشی کتو

ابتدایی ترین شکل ترشی ها به چهار ماده نیاز دارد: خیار، سرکه، نمک و آب. با این حال می توانید فلفل، سیر، شوید و اریتریتول اگر طعم و شیرینی بیشتری می خواهید

طرز تهیه ترشی کتو

اگر می خواهید با خیال راحت بازی کنید و ترشی خانگی تهیه کنید، نگران نباشید، من شما را تحت پوشش قرار داده ام. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مواد زیر را جمع آوری کنید:

  • یک عدد خیار بزرگ
  • نصف لیوان آب صاف شده
  • نصف فنجان سرکه سیب
  • یک قاشق غذاخوری نمک کوشر
  • اریتریتول (اختیاری)

به سادگی خیارهای خود را به قطعات کوچک برش دهید، آنها را در یک شیشه قرار دهید و شیشه را با سرکه، آب، نمک و اگر ترشی شیرین دوست دارید، کمی اریتریتول پر کنید.

بگذارید این شیشه به مدت چهار هفته در یخچال بماند. شما می توانید اجازه دهید آن را برای کمتر یا بیشتر تخمیر. همه چیز به این بستگی دارد که می خواهید ترشی هایتان چقدر «ترشی» باشند.

ترشی کتو هستند

آیا می توانید در رژیم کتو ترشی بخورید؟

ترشی ها در رژیم کتو کاملاً خوب هستند. یک فنجان فقط 3.5 گرم کربوهیدرات دارد. شما لازم نیست نگران باشید که آن شما را از کتوز خارج می کند. اما زمانی که در حال خرید ترشی هستید، به سراغ ترشی یا شوید بروید، زیرا ترشی های شیرین حاوی قند زیادی هستند.

چند ترشی می توانم روی کتو بخورم؟

یک فنجان ترشی شوید دارای 3.5 گرم کربوهیدرات خالص است، بنابراین بعید است که شما را از کتوز خارج کند. با این حال، خواندن برچسب هنوز مهم است، زیرا برخی از شرکت ها دوست دارند شکر و مواد نگهدارنده را به ترشی های خود اضافه کنند.

چرا ترشی برای کتو مفید است؟

ترشی ها یک انتخاب عالی برای کتو هستند. یک وعده ترشی شوید دارای 3.5 گرم کربوهیدرات در هر وعده است، به این معنی که با کتوز تداخلی ندارد. اما اگر تصمیم به خرید دارید، توصیه می‌کنم خیارشور کتو را خودتان تخمیر کنید یا برچسب آن را بخوانید. بسیاری از برندها برای افزایش طعم شکر به آن اضافه می کنند، بنابراین چشمان خود را برای این کار حفظ کنید.

آیا آب ترشی به کتوز کمک می کند؟

یک وعده 25 میلی لیتری آب ترشی کمتر از یک گرم کربوهیدرات دارد، بنابراین نوشیدن آب ترشی روی کتو بی خطر است. آب ترشی همچنین تنها پنج کالری دارد و برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند گزینه خوبی است.

چند کربوهیدرات خالص در یک ترشی وجود دارد؟

یک ترشی متوسط ​​دارای 1.6 گرم کربوهیدرات کل و 0.9 گرم کربوهیدرات خالص است، بنابراین سبزی خوبی برای رژیم کتو و کم کربوهیدرات است.

آیا می توانم با رژیم بدون کربوهیدرات ترشی بخورم؟

رژیم غذایی بدون کربوهیدرات نسخه افراطی از رژیم کتو است. شما اساسا کربوهیدرات صفر می خورید. و چون ترشی حاوی مقادیر کمی کربوهیدرات است، برای رژیم های بدون کربوهیدرات مناسب نیست.

چه ترشی هایی کم کربوهیدرات هستند؟

شوید و ترشی ترش کم کربوهیدرات هستند زیرا در هر فنجان حدود 3.5 گرم کربوهیدرات خالص دارند. شما می توانید چندین فنجان بدون مانع از کتوز بخورید.

آیا می توانید با رژیم کم کربوهیدرات ترشی بخورید؟

ترشی ها برای افرادی که رژیم غذایی کم کربوهیدرات دارند انتخاب خوبی است، زیرا یک وعده یک فنجان آن 3.5 گرم کربوهیدرات دارد. می توانید آنها را به وعده های غذایی کم کربوهیدرات مانند کتو اضافه کنید ساندویچ ها و سالاد حتی می توانید ترشی سرخ شده درست کنید یا در کوکتل های Bloody Mary خود بریزید.

در 2 عدد ترشی شوید چند عدد کربوهیدرات وجود دارد؟

دو نیزه ترشی متوسط ​​حاوی دو گرم کربوهیدرات هستند که آنها را گزینه خوبی برای رژیم کتوژنیک می کند.

آیا می توانید با رژیم کم کربوهیدرات ترشی شوید بخورید؟

ترشی شوید روی کتو عالی است. در مقایسه با ترشی های شیرین، آنها حاوی کربوهیدرات بسیار کمتری هستند و فقط 3.5 گرم در هر فنجان دارند. از آنجایی که ترشی ها تخمیر می شوند، برای روده شما نیز مفید هستند. تحقیقات نشان می دهد که باکتری های خوب روده را تغذیه می کند، مه مغز را پاک می کند و خلق و خو را بهبود می بخشد.

افکار نهایی در مورد آیا خیارشور کتو

ترشی کتو هستند

یک وعده خیارشور تخمیر شده دارای 3.5 گرم کربوهیدرات در هر فنجان است، بنابراین می توانید از آنها در رژیم کتوژنیک لذت ببرید.

اگر ترشی را از فروشگاه می‌خرید، با شوید یا ترشی ترشی بدون شکر یا مواد افزودنی همراه شوید، زیرا آنها کم کربوهیدرات‌ترین گزینه هستند. اما شما می خواهید از ترشی شیرین جلوگیری کنید. آنها به راحتی می توانند شما را از کتوز خارج کنند.

درست کردن خیارشورهای تخمیر شده نیز انتخاب خوبی است. تنها چیزی که نیاز دارید خیار، آب، سرکه و نمک است. این به شما آرامش می دهد که بدانید شیشه ترشی شما هیچ ماده بدی ندارد.