جوجه خردل آسان جانت – آشپزخانه کالین


جوجه خردل ایزی خواهرم جانت آنقدر خوشمزه و سریع است که برای یک شام کم کربوهیدرات که همه خانواده دوست دارند عالی است! و همه کسانی که مرغ دوست دارند و از طعم خردل لذت می برند، این مرغ خردل را دوست خواهند داشت!

دستور العمل مرغ خردل آسان جانت PIN تا بعداً آن را امتحان کنید!

مرغ خردل ایزی جانت در بشقاب سرو با تزئین جعفری نشان داده شده است.مرغ خردل ایزی جانت در بشقاب سرو با تزئین جعفری نشان داده شده است.

جوجه خردل آسان جانت دستور پختی است که سالها پیش از خواهرم جانت گرفتم. این دستور مرغ خردل به اندازه کافی سریع و آسان برای یک شام شب کار است، اما همچنین بسیار خوشمزه است. و عکس‌های قدیمی برای این کار به نوعی تیره بودند و در طول سال‌ها دیگر هرگز با هشت سینه مرغ درست نکردم، بنابراین اخیراً تصمیم گرفتم دستور غذا را به‌روزرسانی کنم تا تعداد وعده‌های کمتری داشته باشد.

من آن را به غیر از آن تغییر زیاد تغییر ندادم، از مقداری کمتر از آب مرغ استفاده کردم تا سریعتر بپزد، و عکس ها را به روز کردم، اما اگر کسی طرفدار آن باشد، در اینجا دستور العمل مناسب چاپگر برای نسخه اصلی آورده شده است.

من خاطرات خوبی از جانت دارم که این مرغ را در آشپزخانه خانه والدینم درست می کرد، مدت ها قبل از اینکه به خوردن کم کربوهیدرات یا کتو فکر کنم، اما چند سال بعد از او دستور غذا را خواستم، وقتی فهمیدم این یک کربوهیدرات عالی است. – غذای اصلی که همچنین بسیار سریع و آسان درست می شود.

دستور تهیه مرغ خردل جانت یک سس تابه ای آسان اما کاملاً خوشمزه دارد که دو نوع خردل را با آب مرغ، مایونز و خامه ترش ترکیب می کند و مرغ را در سس خوش طعم آن می جوشاند. این شام مرغ ساده و خوشمزه را از دست ندهید. من قول می دهم که آن را دوست خواهید داشت!

چه موادی نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

چه چیزی به این مرغ خردل طعم خردل اضافی می دهد؟

استفاده از خردل خشک و دیژون به این مرغ خردل یک سس با طعم بسیار خوشمزه خردل می دهد، بدون اینکه کربوهیدراتی به آن اضافه کنید! اگر واقعاً طرفدار خردل هستید، افزودن کمی خردل بیشتر هم ضرری ندارد.

اگر دیژون خردل نداشته باشید چه؟

اگر خردل دیژون ندارید یا طرفدار آن نیستید، فکر می‌کنم این خردل هنوز هم طعم بسیار خوبی با نوع متفاوت خردل دارد. از خردل عسلی استفاده نکنید، مگر اینکه به اضافه کردن چند کربوهیدرات بیشتر اهمیتی ندهید.

اگر شش وعده مرغ خردل نخواهید چه؟

حتی اگر ترجیح می دهید فقط از چهار سینه مرغ برای تهیه این دستور غذا استفاده کنید، من شما را تشویق می کنم که مقدار کامل سس را درست کنید، زیرا من این سس را با سس فراوان روی مرغم دوست دارم، و سس اضافی روی باقی مانده ها وقتی دوباره گرم می کنید عالی است. آنها را

دستور غذای این مرغ خردل چقدر کم کربوهیدرات است؟

این دستور پخت بسیار آسان و خوشمزه فقط 2 کربوهیدرات در هر وعده دارد!

دستور العمل های بیشتر حاوی خردل:

عکس کلاژ برای مرغ خردل آسان جانت که مراحل دستور غذا را نشان می دهد.عکس کلاژ برای مرغ خردل آسان جانت که مراحل دستور غذا را نشان می دهد.

طرز تهیه مرغ خردل آسان جانت:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. دستور اصلی خواهرم از هشت سینه مرغ استفاده می‌کرد، اما من برای این دستور آن را به شش تکه مرغ برش دادم، زیرا متوجه شدم که هرگز آنقدر درست نمی‌کنم، و وقتی آن را درست می‌کنم، سس زیادی را ترجیح می‌دهم!
  2. با بریدن تمام چربی های قابل مشاهده و قسمت های نامطلوب سینه مرغ شروع کنید، سپس شکاف های کوچکی را از هر سینه برش دهید تا به مرغ کمک کند تا سریع بپزد.
  3. سینه های مرغ را از دو طرف با چاشنی مرغ مزه دار کنید. (من مقداری را در دست چپم می ریزم، سپس با دست راست آن را روی مرغ می مالم.)
  4. روغن زیتون را در یک ماهیتابه سنگین گرم کنید، سپس مرغ را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا برای حدود 4 دقیقه از طرف اول یا تا زمانی که تمام قطعات کمی قهوه ای شوند، سرخ کنید.
  5. مرغ را برگردانید و 2 تا 3 دقیقه سمت دوم را بپزید، تا زمانی که مرغ تقریباً سفت شود، اما در لمس کاملا سفت نشود. (در سس به پختن ادامه خواهد داد، پس زیاد نپزید.)
  6. در حین پختن مرغ، مایونز، خامه ترش، خردل دیژون، خردل خشک و آب مرغ را با هم مخلوط کنید. (سس در ابتدا رقیق به نظر می رسد.)
  7. بعد از اینکه مرغ را در سمت دوم پختید، سس را روی آن بریزید، حرارت را کم کنید تا بپزد و اجازه دهید مرغ حدود 20 دقیقه (یا کمی بیشتر) در سس بجوشد و چند بار بچرخانید.
  8. وقتی سس کم شد و کمی غلیظ شد حرارت را خاموش کنید.
  9. مرغ را در بشقاب بریزید، سس را چند بار هم بزنید تا یکدست شود، سپس روی مرغ بریزید و داغ سرو کنید.

مرغ خردل ایزی جانت در بشقاب سرو با سس اضافی در کاسه کوچک.مرغ خردل ایزی جانت در بشقاب سرو با سس اضافی در کاسه کوچک.

آن را به یک وعده غذایی کم کربوهیدرات تبدیل کنید:

برای یک شام کم کربوهیدرات، مرغ خردل ایزی جانت را با یک غذای سبزیجات مانند کلم بروکسل بو داده بالزامیک با پارمزان و آجیل کاج، کلم بروکلی برشته با لیمو و پنیر پکورینو-رومانو، کلم بروکلی کاسه گل کلم برنج، مارچوبه سرخ شده می‌خورم. گورگونزولا و آجیل کاج یا لوبیا سبز با لیمو، پارمزان و آجیل کاج.

ایده های بیشتر برای سینه مرغ:

عناصر

عناصر:

  • 6 عدد سینه مرغ بدون استخوان و بدون پوست

  • روغن زیتون 1 تا 2 تن (بستگی به تابه شما دارد)

  • 2 قاشق چایخوری چاشنی مرغ

مواد لازم سس:

  • 1/2 فنجان مایونز

  • 1/2 فنجان خامه ترش

  • 2 تی خردل دیژون

  • 1 قاشق چایخوری. خردل خشک

  • 1 فنجان آب مرغ (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • جعفری خرد شده برای تزئین (اختیاری)

  • نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده به دلخواه

دستورالعمل ها

  1. تمام چربی های قابل مشاهده و قسمت های نامطلوب سینه مرغ را جدا کنید، سپس شکاف های بسیار کوچکی را به صورت متقاطع در طول هر سینه ایجاد کنید. (این به مرغ کمک می کند تا به طور یکنواخت بپزد. مواظب باشید که آن را زیاد برش ندهید.)
  2. مرغ را با چاشنی مرغ (لینک وابسته) در دو طرف مزه دار کنید.
  3. روغن زیتون را در ماهیتابه بزرگ به اندازه ای گرم کنید که مرغ را در یک لایه نگه دارد، مرغ را اضافه کنید و حدود 4 دقیقه از طرف اول تفت دهید تا مرغ کمی سرخ شود.
  4. مرغ را برگردانید و 2 تا 3 دقیقه سمت دوم را بپزید، تا زمانی که مرغ تقریباً سفت شود، اما در لمس کاملا سفت نشود. (در سس به پختن ادامه خواهد داد، پس زیاد نپزید.)
  5. در حین پختن مرغ، تمام مواد سس را در یک کاسه یا پیمانه بزرگ بریزید و هم بزنید تا مخلوط شوند.
  6. وقتی مرغ کمی سرخ شد، حرارت را کم کنید و سس را روی آن بریزید.
  7. 20 دقیقه (یا کمی بیشتر) بجوشانید، مطمئن شوید که حرارت را روی حرارت بسیار کم نگه دارید.
  8. وقتی سس بیشتر کم شد، مرغ را از تابه خارج کنید و سس را چند بار هم بزنید تا مطمئن شوید که یکدست است.
  9. با کمی نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده مزه دار کنید.
  10. داغ سرو کنید و روی هر تکه مرغ کمی سس بمالید و در صورت تمایل با جعفری تازه تزئین کنید.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

6

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 410چربی کل: 27 گرمچربی های اشباع شده: 6 گرمچربی ترانس: 0 گرمچربی غیر اشباع: 19 گرمکلسترول: 122 میلی گرمسدیم: 598 میلی گرمکربوهیدرات ها: 2 گرمفیبر: 0 گرمقند: 1 گرمپروتئین: 39 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی برای مرغ خردل ایزی جانت در بشقاب سرو نشان داده شده است.تصویر مربعی برای مرغ خردل ایزی جانت در بشقاب سرو نشان داده شده است.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
دستور العمل آسان جوجه خردل خواهرم برای کم کربوهیدرات و کتو و همچنین برای تمام مراحل رژیم اصلی ساحل جنوبی مناسب است. ساوت بیچ مایو کم چرب و خامه ترش کم چرب را برای این دستور توصیه می کند. من از خامه ترش پر چرب و سس مایونز برای کرمی بودن بیشتر استفاده می کنم، و این چیزی است که رژیم های کم کربوهیدرات توصیه می کنند. انتخاب خود را در آن البته!

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از Easy to Cook برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
جوجه خردل ایزی جانت برای اولین بار در سال 2006 پست شد و بسیاری از خوانندگان آشپزخانه کالین از آن زمان از آن لذت برده اند! این دستور آخرین بار با عکس های بهتر و تغییرات بسیار جزئی در دستور غذا در سال 2024 به روز شد.

تصویر Pinterest برای مرغ خردل آسان جانت در بشقاب سرو با تزئین جعفری و سس اضافی در پشت نشان داده شده است.

این را به اشتراک بگذارید:

ما یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link