خواب خود را با تشک درمانی PEMF مادون قرمز بهبود بخشید


خواب خود را با تشک درمانی PEMF مادون قرمز بهبود بخشید

اهمیت خواب با کیفیت

بیایید در مورد افزایش وزن و کم خوابی صحبت کنیم. آیا در کاهش وزن مشکل دارید یا با وجود خوردن کتو، قند خون صبحگاهی بالایی دارید؟ اغلب اوقات مشتریانی را می بینم که همه کارها را برای کاهش وزن درست انجام می دهند به جز اینکه اهمیت خواب با کیفیت را نادیده می گیرند.

به همین دلیل است که مردم اغلب در تابستان وزن اضافه می کنند! ما اغلب فکر می کنیم که وزن کم می کنیم زیرا در تابستان فعال تر هستیم. اما، آیا وزن کم می کنید؟ یا وزن اضافه می کنید؟

بسیاری از افراد در تابستان چاق می شوند و یکی از دلایل اصلی آن کم خوابی است. وقتی هوا در ساعت 4:30 بعد از ظهر ژانویه تاریک می شود، راحت می توان 8 تا 10 ساعت بخوابد، اما چه کسی می خواهد زمانی که هنوز روشن است به رختخواب برود؟

من با بسیاری از بیماران بای پس معده کار می کنم و در گذشته فکر می کردیم که آنها پس از افزایش وزن دچار آپنه خواب شده اند اما اکنون می دانیم که کمبود خواب = مقاومت در برابر لپتین = احساس سیری ندارند = بیش از حد غذا خوردن = افزایش وزن بد بد بد

پس چه می توانیم بکنیم؟ اطلاعات بیشتر در مورد آن در اینجا.

اما اخیراً ما این فناوری جدید هیجان انگیز به نام میدان الکترومغناطیسی پالسی را کشف کرده ایم که به عنوان PEMF نیز شناخته می شود. تشک مادون قرمز PEMF Bon Charge را وارد کنید!

تشک مادون قرمز PEMF

سریعتر بهبود پیدا کنید، بهتر بخوابید، تمرکز خود را بالا ببرید و به سلامتی نهایی برسید. فرکانس های مفید طبیعت را شماره گیری کنید و در حین انجام یوگا، حرکات کششی یا به سادگی دراز کشیدن و استراحت بر روی تشک PEMF مادون قرمز Bon Charge خود، حالت رفاه کامل خود را فعال کنید.

علم پشت درمان PEMF

در هسته خود، درمان PEMF از قدرت میدان های الکترومغناطیسی برای تعامل با سیستم های بیوالکتریک بدن و تحریک التیام سلولی استفاده می کند. سلول های ما از طریق سیگنال های الکتریکی ارتباط برقرار می کنند و اختلال در این ارتباط می تواند منجر به عدم تعادل و مشکلات سلامتی شود. هدف درمان PEMF بازگرداندن هارمونی با ارسال پالس های الکترومغناطیسی با فرکانس پایین به بدن است که می تواند به عمق بافت ها نفوذ کند و بر رفتار سلولی تأثیر بگذارد.

مطالعات متعدد مکانیسم‌های پشت اثربخشی درمان PEMF را روشن کرده‌اند. به عنوان مثال، یک مطالعه منتشر شده در مجله “PLOS ONE” نشان داد که درمان PEMF به طور مثبت بر بیان ژن های مربوط به رشد سلولی، ترمیم و تنظیم التهاب تأثیر می گذارد.[^1]. مطالعه دیگری که در مجله “جراحی و تحقیقات ارتوپدی” منتشر شد نشان داد که درمان با PEMF با تقویت فعالیت استئوبلاست و سرکوب نشانگرهای التهابی، ترمیم استخوان را تسریع می‌کند.[^2]. این یافته‌ها بینش‌های ارزشمندی را در مورد روش‌های پیچیده تعامل درمان PEMF با سلول‌ها و بافت‌های ما ارائه می‌دهند.

از کجا می توان تشک PEMF را پیدا کرد

بسیاری از شما می دانید که من از طرفداران بزرگ Bon Charge و محصولات آنها هستم. اندی که صاحب Bon Charge است اخیراً شگفت‌انگیزترین تشک PEMF را ارائه کرده است!

اگر نمی خواهید برای استفاده از تشک PEMF به باشگاه یا بیمارستان بروید، اکنون می توانید تشک PEMF خود را سفارش دهید و از آن در حین تماشای فیلم مورد علاقه خود در آسایش خانه خود استفاده کنید!

چیزی که من در مورد Bon Charge دوست دارم، جستجوی مداوم آنها برای ایجاد محصولاتی است که واقعاً می توانند سلامت و تندرستی ما را افزایش دهند! محصولات BON CHARGE به شما کمک می کند تا به طور طبیعی به مسائل مربوط به شیوه زندگی مدرن خود بدون زحمت و با حداکثر تاثیر رسیدگی کنید.

وقتی از کد MARIA استفاده می کنید، Bon Charge بسیار سخاوتمندانه است، 20٪ تخفیف دریافت می کنید!





Source link