غواصی در مزرعه جنوب غربی – آشپزخانه کالین


من عاشق این رنچ دیپ جنوب غربی هستم که تمام طعم هایی را که مردم در رنچ دیپ دوست دارند با نت های طعم کمی تند جنوب غربی ترکیب می کند. و من آن را با قاشق‌های فلفل شیرین برای نسخه‌ای از چیپس و دیپ کم کربوهیدرات که ترد و خوشمزه است سرو می‌کنم!

دستور العمل غوطه وری در مزرعه جنوب غربی را پین کنید تا بعداً آن را امتحان کنید!

غوطه ور شدن در مزرعه جنوب غربی با مینی فلفل نشان داده شده استغوطه ور شدن در مزرعه جنوب غربی با مینی فلفل نشان داده شده است

سال‌ها پیش برای دیدار دوستم تیا به رود آیلند سفر کردم و او یک نوع کالای خریداری شده را به من ارائه داد. غوطه ور شدن در مزرعه جنوب غربی که دیوونه شدم اما وقتی به خانه رسیدم نتوانستم غذای او را در هیچ فروشگاهی در یوتا پیدا کنم، بنابراین غذای خانگی مادربزرگ دنی را بداهه نویسی کردم و دستور غذای خودم را برای یک غذای مزرعه با طعم های جنوب غربی ارائه کردم.

این در همان روزهای ابتدایی وبلاگ بود و از آن زمان تاکنون آن را ساخته ام. و وقتی عکس‌هایی را که اینجا می‌بینید گرفتم، مزرعه‌ای را با طعم‌های جنوب غربی انجام دادم، آن را با فلفل‌های کوچک شیرین مورد علاقه‌ام جمع کردم و چند عکس گرفتم تا به اشتراک بگذارم.

این به عنوان یک میان وعده ترد به خوبی مورد استقبال قرار گرفت و دیپ که با قاشق های فلفل کوچک مینی شیرین خورده می شود کربوهیدرات بسیار کمی دارد! اگر اعضای خانواده‌تان کم کربوهیدرات نیستند، فکر می‌کنم Fritos Scoops نیز وسیله‌ای عالی برای ارائه این عکس سرگرم‌کننده در Ranch Dip در دهان شما خواهد بود. و وقتی برای تماشای ورزش یا فیلم غذا می‌خواهید، این گزینه عالی برای چیزی متفاوت است. امیدوارم شما آن را امتحان کنید!

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

چه چیزی طعم جنوب غربی را به این دیپ مزرعه می دهد؟

مواد تشکیل دهنده ای که طعم جنوب غربی را در این دستور غذا اضافه می کنند فلفل چیلی چیپوتل آسیاب شده (لینک وابسته)، چاشنی تاکو Kalyn’s (یا چاشنی تاکو خریداری شده مورد علاقه شما) و زیره آسیاب شده (لینک وابسته) هستند. و اگر این نوع طعم‌ها را دوست دارید، می‌خواهید این غذا را به روش‌های مختلف سرو کنید!

اگر تمام ادویه‌های موجود در دستور غذای جنوب غربی رانچ دیپ را نداشته باشید، چه؟

اگر علف شوید خشک و چاشنی بوموند ندارید، می توانید آن را با چند قاشق غذاخوری مخلوط رنچ در این دستور جایگزین کنید. شما می توانید از هر چاشنی تاکوی خریداری شده استفاده کنید و اگر زیره ندارید، فقط کمی بیشتر از چاشنی تاکو استفاده کنید. اگر چیپوتل آسیاب شده ندارید، از سس تند دلخواهتان استفاده کنید.

دستور العمل های پیش غذای کم کربوهیدرات بیشتری می خواهید؟

دستور غذای Southwest Ranch Dip در مجموعه من از 50+ پیش غذای کم کربوهیدرات و کتو وجود دارد، لذت ببرید!

کولاژ عکس‌های فرآیند غوطه‌وری در مزرعه‌داری جنوب غربیکولاژ عکس‌های فرآیند غوطه‌وری در مزرعه‌داری جنوب غربی

نحوه درست کردن دیپ در مزرعه جنوب غربی:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. پیاز را پوست بگیرید و چند قاشق چایخوری پیاز و آب آن را در یک کاسه کوچک رنده کنید.
  2. پیاز رنده شده، خامه ترش، سس مایونز، علف هرز شوید خشک، چاشنی بوموند، فلفل چیلی آسیاب شده، چاشنی تاکو کالین و زیره آسیاب شده را به غذاساز اضافه کنید.
  3. اگر غذاساز ندارید، می توانید آن را در یک کاسه هم بزنید، جای نگرانی نیست!
  4. آنقدر عمل کنید تا کاملاً با هم مخلوط شوند.
  5. دیپ را برای یک یا دو ساعت سرد کنید.
  6. وقتی زمان خوردن رسید، فلفل های شیرین را از وسط نصف کنید، انتهای ساقه را ببرید و دانه ها را بردارید.
  7. البته اگر مراقب کربوهیدرات های خود نباشید، مزرعه جنوب غربی با چیپس های تورتیلا نیز خوشمزه خواهد بود!

مزرعه جنوب غربی در بشقاب سرو با قاشق های فلفل کوچک شیرینمزرعه جنوب غربی در بشقاب سرو با قاشق های فلفل کوچک شیرین

غذاهای خوشمزه بیشتر برای خوردن با مینی فلفل شیرین:

آماده سازی غذای آخر هفته:

این دستور غذای جنوب غربی در مزرعه به دسته جدیدی به نام آماده سازی غذای آخر هفته اضافه شده است تا به شما کمک کند دستور العمل هایی را پیدا کنید که می توانید در آخر هفته آماده یا طبخ کنید و در طول هفته بخورید!

عناصر

  • 1 فنجان خامه ترش

  • 1 فنجان مایونز

  • 2 قاشق چایخوری پیاز رنده شده

  • 1 قاشق چایخوری. علف هرز شوید خشک

  • 1 قاشق چایخوری. چاشنی Beau Monde

  • فلفل چیلی خرد شده خرد شده (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1 قاشق چایخوری. چاشنی تاکو Kalyn’s

  • 1/2 قاشق چایخوری زیره آسیاب شده

  • فلفل کوچک یا سایر سبزیجات ترد برای غوطه ور شدن

دستورالعمل ها

  1. یک پیاز کوچک را پوست بگیرید و در قسمت کوچک رنده دستی، چند قاشق چایخوری پیاز و آب آن را در یک کاسه کوچک رنده کنید. (بقیه پیاز را برای استفاده دیگر ذخیره کنید.
  2. (اگر نمی توانید یک پیاز را رنده کنید، از 1/2 قاشق چای خوری پودر پیاز استفاده کنید، اما پیاز رنده شده در این مورد واقعاً خوب است.)
  3. در یک غذاساز، خامه ترش، مایونز، پیاز رنده شده را با آب، علف هرز شوید خشک، چاشنی بوموند (لینک وابسته)، فلفل چیلی چیپوتل آسیاب شده (لینک وابسته)، چاشنی تاکو کالین (یا هر چاشنی تاکوی که دارید) و آسیاب کنید. زیره.
  4. آنقدر عمل کنید تا مواد به خوبی با هم مخلوط شوند.
  5. چند ساعت سرد کنید.
  6. وقتی آماده سرو شدید، فلفل های مینی شیرین را از طول نصف کنید، انتهای ساقه را ببرید و دانه ها را بردارید.
  7. اگر به کربوهیدرات توجه نمی‌کنید، دیپ را با فلفل‌های کوچک شیرین، سبزیجات دیگر دلخواه یا حتی چیپس تورتیلا سرو کنید.

یادداشت

اگر فلفل چیلی آسیاب شده (لینک وابسته) ندارید، از هر پودر چیلی که دارید استفاده کنید.

اطلاعات تغذیه ای فقط برای غوطه وری است و بر اساس اندازه وعده 1/4 فنجان است که احتمالاً برای اکثر مردم یک وعده سخاوتمندانه است!

دستور غذا توسط کالین پس از غوطه وری در مزرعه جنوب غربی در خانه تیا در رود آیلند ایجاد شد.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

8

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 247چربی کل: 26 گرمچربی های اشباع شده: 6 گرمچربی ترانس: 0 گرمچربی غیر اشباع: 19 گرمکلسترول: 29 میلی گرمسدیم: 400 میلی گرمکربوهیدرات ها: 2.2 گرمفیبر: .2 گرمقند: 1.2 گرمپروتئین: 1.1 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

در مزرعه جنوب غربی در بشقاب سرو بزرگ با قاشق های کوچک فلفل غوطه ور شوید.در مزرعه جنوب غربی در بشقاب سرو بزرگ با قاشق های کوچک فلفل غوطه ور شوید.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
Southwest Ranch Dip برای برنامه های رژیم کم کربوهیدرات یا کتو عالی است که خامه ترش پرچرب و مایونز را ترجیح می دهند. اگر این دیپ را برای رژیم غذایی اصلی ساحل جنوبی تهیه می کنید، آنها خامه ترش سبک و مایونز سبک را توصیه می کنند. اگر با فلفل دلمه ای شیرین یا سایر سبزیجات کم کربوهیدرات سرو شود، این باید برای هر نوع رژیم کم کربوهیدرات یا کتو و برای رژیم اصلی ساحل جنوبی مناسب باشد.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از دستور العمل های پیش غذا برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این دستور العمل برای تنوع کمی تند در Ranch Dip برای اولین بار در سال 2006 ارسال شد! آخرین بار با اطلاعات بیشتر در سال 2024 به روز شد.

تصویر Pinterest از غواصی در مزرعه جنوب غربی

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link