میگو با سس کوکتل کتو – آشپزخانه کالین


میگو با سس کوکتل کتو برای یک پیش غذا فوق العاده است و وقتی سس کوکتل خود را درست می کنید می توانید کربوهیدرات ها را کنترل کنید. و من به شما قول می دهم که هیچ کس هرگز حدس نخواهد زد که این سس کوکتل خوشمزه کربوهیدرات کمی دارد. لذت ببرید!

میگو PIN با سس کوکتل کتو تا بعداً آن را امتحان کنید!

عکس بالای میگو با سس کوکتل کم شکرعکس بالای میگو با سس کوکتل کم شکر

من طرفدار شدید کوکتل میگو هستم، اما سس کوکتل سنتی مقدار مناسبی شکر دارد. به همین دلیل وقتی سس کچاپ بدون شکر در خواربارفروشی ها ظاهر شد خوشحال شدم. و اکنون سس گوجه فرنگی بدون قند و سس گوجه فرنگی کم شکر هر دو به راحتی یافت می شوند.

و این میگو با سس کوکتل کتو ساخت آن با استفاده از سس گوجه فرنگی بدون شکر افزوده آسان تر نیست! و البته میگو به سختی هیچ کربوهیدراتی دارد، بنابراین این کوکتل میگوی خوشمزه کتو یک خوراکی است که می توانید هر زمان که هوس کردید کوکتل میگو از آن لذت ببرید! و البته این یک ایده عالی برای غذای مهمانی Super Bowl خواهد بود، بنابراین من آن را برای انتخاب مورد علاقه های جمعه خود در این هفته معرفی می کنم!

ما یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link