کباب مرغ کبابی با سبزیجات – آشپزخانه کالین


کباب مرغ کبابی با سبزیجات برای یک وعده غذایی تابستانی کم کربوهیدرات عالی هستند و به راحتی و خوشمزه هستند! شما می‌توانید سبزیجات را بر اساس آنچه که خانواده‌تان ترجیح می‌دهند تغییر دهید، و این دستور غذا نیز بدون گلوتن و لبنیات است.

کباب های مرغ کبابی را پین کنید تا بعداً آنها را امتحان کنید!

کباب مرغ کبابی با سبزیجات در بشقاب سرو روی دستمال راه راه نشان داده شده است.

این مورد علاقه کباب مرغ کبابی با سبزیجات کباب‌های مرغی هستند که من اغلب وقتی برای سفرهای قایق‌های خانه‌ای در دریاچه زیبای پاول در جنوب یوتا تهیه می‌کردم، درست می‌کردم، و کباب‌ها همیشه در قایق‌های خانه مورد توجه بودند. آنها با یک ماریناد خوش طعم و با استفاده از گیاهان خشک و سایر موادی که احتمالا همیشه در دست دارید درست می شوند.

برای سال‌ها این دستور غذا با عکسی در آرشیو بود که واقعاً نشان نمی‌داد این کاباب‌های مرغ چقدر خوشمزه هستند، و اگرچه من کمی با عکس‌های جدید مشکل داشتم، آنها پیشرفت بزرگی هستند. و من فکر می کنم این برای یک شام تابستانی ارزان قیمت است که مطمئناً تحت تأثیر قرار می گیرد. امیدوارم از ساختن آنها لذت ببرید!

و باقی مانده مرغ و سبزیجات دوباره گرم می شود، بنابراین اگر سیخ به اندازه کافی دارید، از دو برابر کردن دستور غذا دریغ نمی کنم تا باقیمانده غذا داشته باشید!

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

نکاتی برای تهیه کباب مرغ کبابی با سبزیجات:

درست کردن این کباب مرغ کبابی کار سختی نیست، اما مهم است که غذا را به قطعات هم اندازه برش دهید تا به طور یکنواخت بپزد. چیز دیگری که می تواند مشکل باشد این است که مواد را به اندازه کافی روی سیخ ها قرار دهید تا وقتی کباب ها را روی گریل می چرخانید، غذا “چرخ” نشود. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که سیخ‌های کاباب دوبل (پیوند وابسته) یا سیخ‌های تیغه‌ای پهن‌تر و پهن‌تر (پیوند وابسته) مانند من داشته باشید، این مشکل چرخش را از بین می‌برد.

چه مدت مرغ را برای کباب مرغ کبابی مرینیت می کنید؟

در این دستور من حداقل زمان مرینیت کردن مرغ را حداقل چهار ساعت توصیه می کنم. اما اگر بتوانید برای مدت طولانی‌تری مرینیت کنید، حتی یک شبه مرینیت کنید تا مرغ را عصر بعد بپزید، این فقط طعم را بهتر می‌کند. مهم نیست که چقدر می توانید مرغ خود را مرینیت کنید، تا 1 تا 2 ساعت قبل از پختن، سبزیجات را به مرغ مرینیت اضافه نکنید.

از چه سبزیجات دیگری می توانید برای کباب مرغ کبابی استفاده کنید؟

علاوه بر پیاز قرمز، فلفل دلمه ای قرمز و کدو سبز در این دستور غذا می توانید از سبزیجات تابستانی دیگری مانند بادمجان، کدو حلوایی تابستانی زرد، کدو حلوایی تابه ای و پیاز شیرین استفاده کنید. سبزیجات دیگری که می توانند موثر باشند عبارتند از قارچ کرمینی قهوه ای و گوجه فرنگی گیلاسی بزرگ، اگرچه تا زمانی که مرغ پخته شود، این سبزیجات کاملاً نرم می شوند.

چگونه می توان از مرغ و سبزیجات باقی مانده از این کباب ها استفاده کرد؟

من باقی مانده از این دستور غذا را دوست دارم. در واقع، وقتی این را برای گرفتن عکس های جدید درست کردیم، مرغ و سبزیجات باقی مانده بود و آنها را به قطعات کوچکتر برش دادم، کمی روغن زیتون را در تابه داغ کردم و مرغ و سبزیجات را پختم تا داغ شوند. من فقط آن را در بشقاب خوردم، اما در داخل پیتاهای کم کربوهیدرات یا تورتیلا نیز خوشمزه خواهد بود. و اگر نمی خواهید با گرم کردن مجدد زحمت بکشید، فکر می کنم باقی مانده مرغ و سبزیجات نیز به صورت سرد روی سالاد خورده می شود.

طرز تهیه کباب مرغ کبابی با سبزیجات:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. سینه های مرغ را برش دهید و به مکعب های هم اندازه حدود 2 اینچ مربع برش دهید.
  2. روغن زیتون، آب لیمو، فلفل سیاه، چاشنی سنبله، سیر پوره شده، ریحان خشک، پونه کوهی خشک، مریم گلی خشک و پودر پیاز را با هم مخلوط کنید تا ماریناد درست شود.
  3. من هرگز این را بدون Spike Seasoning (پیوند وابسته) نمی‌سازم، اما اگر آن را ندارید، فقط از همان مقدار از ترکیب چاشنی همه منظوره دیگر استفاده کنید.
  4. مرغ را در یک کیسه بزرگ زیپلاک بریزید و ماریناد را اضافه کنید.
  5. حداقل 4 ساعت در یخچال مرینیت کنید
  6. پیاز، فلفل دلمه ای قرمز و کدو سبز را آماده کرده و هر کدام را به قطعات مربعی دو اینچ برش دهید.
  7. تکه‌های فلفل قرمز، پیاز قرمز و کدو سبز (در صورت استفاده) را در ظرفی بریزید و در یخچال قرار دهید تا مرغ مرینیت شود.
  8. حدود 1-2 ساعت قبل از اینکه بخواهید بپزید، سبزیجات را به کیسه اضافه کنید و به ماریناد کردن ادامه دهید.
  9. وقتی می خواهید کباب ها را جمع کنید، مرغ و سبزیجات را آبکش کنید و بگذارید مواد به دمای اتاق برسند.
  10. گریل را با اسپری نچسب یا برس با روغن با نقطه دود بالا اسپری کنید و گریل را از قبل گرم کنید. (اگر از گریل زغالی استفاده می‌کنید که نمی‌توان آن را کم کرد، وقتی حرارت متوسط ​​رو به بالا است شروع به پختن می‌کنم.)
  11. مواد را روی سیخ های کباب بکشید و محکم به هم فشار دهید.
  12. کباب ها را روی گریل قرار دهید و گریل را تا متوسط ​​رو به بالا تنظیم کنید.
  13. هنگامی که در هر طرف علائم گریل را می بینید، کباب ها را بچرخانید، حدود 3-4 دقیقه در هر طرف یا زمان پخت کل حدود 12-16 دقیقه. من از چهار طرف عکس نگرفتم و آن عکس سوم نشان می دهد که چرا باید به هر طرف بچرخید، فقط چرخیده است و هنوز شروع به قهوه ای شدن نکرده است!
  14. کباب ها زمانی انجام می شوند که مرغ در لمس سفت (نه سفت) احساس شود و سبزیجات کمی قهوه ای شوند.
  15. گرم سرو کنید.

کباب مرغ کبابی با سبزیجات روی بشقاب با دستمال راه راه.

آن را به یک وعده غذایی کم کربوهیدرات تبدیل کنید

کباب مرغ کبابی با سالاد گوجه فرنگی خاورمیانه، سالاد لبنانی فتوش، سالاد خیار آسیایی، سالاد خیار مجارستانی معروف آل، یا سالاد گوجه فرنگی و خیار با نعنا و فتا برای یک وعده غذایی کم کربوهیدرات طعم بسیار خوبی دارد. اگر برایتان مهم نیست که مقدار کمی کربوهیدرات مصرف کنید یا اعضای خانواده آنها را می خواهند، من دوست دارم این غذا را با برنج لیموی یونانی سرو کنید.

کباب های خوشمزه بیشتر با مرغ:

عناصر

  • 2 سینه مرغ بزرگ بدون پوست بدون استخوان (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • فلفل دلمه ای قرمز بزرگ 1 عدد

  • 1 عدد پیاز قرمز بزرگ

  • 1 عدد کدو سبز متوسط

  • 1/2 فنجان روغن زیتون

  • 3 تن آب لیموی تازه فشرده

  • 1/2 قاشق چایخوری فلفل سیاه تازه آسیاب شده (یا کمتر)

  • 2 قاشق چایخوری چاشنی سنبله

  • 1 تی سیر پوره یا خرد شده

  • 2 قاشق چایخوری ریحان خشک شده

  • 1 قاشق چایخوری. پونه کوهی خشک

  • 1/2 قاشق چایخوری مریم گلی خشک شده

  • 1 قاشق چایخوری. پودر پیاز.

دستورالعمل ها

  1. سینه های مرغ را برش دهید و مرغ را به مکعب های هم اندازه حدود 2 اینچ مربع برش دهید.
  2. روغن زیتون، آب لیمو، فلفل سیاه، چاشنی سنبله، سیر پوره شده، ریحان خشک، پونه کوهی خشک، مریم گلی خشک و پودر پیاز را با هم مخلوط کنید تا ماریناد درست شود.
  3. مرغ را در یک کیسه بزرگ زیپلاک قرار دهید و در ماریناد بریزید و در کیسه را ببندید
  4. مرغ را حداقل 4 ساعت در یخچال مرینیت کنید. (اگر بتوانید مدت بیشتری آن را مرینیت کنید، این فقط طعم آن را بهبود می بخشد. من دوست دارم یک شبه مرینیت کنم و مرغ را بعداً روز بعد بپزم.)
  5. پیاز را پوست گرفته و به اندازه 2 اینچ مربع برش دهید. انتهای فلفل قرمز را ببرید، دانه ها را بردارید و فلفل را به قطعات حدود 2 اینچ مربع برش دهید. اگر از کدو سبز استفاده می کنید، انتهای آن را ببرید، از طول نصف کنید و سپس تکه هایی به عرض 2 اینچ ببرید.
  6. تکه های فلفل قرمز، پیاز قرمز و کدو سبز (در صورت استفاده) را در ظرفی بریزید و در یخچال نگهداری کنید تا مرغ مرینیت شود.
  7. حدود 1 تا 2 ساعت قبل از اینکه بخواهید کباب ها را بپزید، سبزیجات را به کیسه مرغ اضافه کنید و در یخچال به مارینیت کردن ادامه دهید.
  8. وقتی می خواهید کباب ها را جمع کنید، مرغ و سبزیجات را آبکش کنید و بگذارید مواد به دمای اتاق برسند.
  9. گریل را با اسپری نچسب یا برس با روغن با نقطه دود بالا اسپری کنید و در حین مونتاژ کباب ها، گریل را از قبل گرم کنید. (اگر از گریل زغالی استفاده می‌کنید که نمی‌توان آن را کم کرد، من پختن کباب‌ها را زمانی شروع می‌کنم که حرارت متوسط ​​به بالا باشد.)
  10. برای جمع آوری کباب ها، ابتدا آنها را روی تخته برش به طور مساوی به چهار ردیف تقسیم کردیم تا همه کباب ها یکسان شوند. (اگر برخی از اعضای خانواده مواد خاصی را ترجیح می دهند، ممکن است ترجیح دهید آنها را تغییر دهید.) مواد را روی سیخ های کباب نخ کنید و محکم به هم فشار دهید.
  11. کباب ها را روی گریل قرار دهید و گریل را تا متوسط ​​رو به بالا تنظیم کنید.
  12. با دیدن علائم گریل، کباب ها را بچرخانید، حدود 3-4 دقیقه در هر طرف یا زمان پخت کل حدود 12-16 دقیقه. (پختن کباب ها از چهار طرف قطعا آسان تر است اگر همه تکه های شما یک اندازه باشند، در غیر این صورت آنها می خواهند از همه طرف بالا بمانند.
  13. کباب ها زمانی درست می شوند که مرغ در لمس سفت (نه سفت) احساس شود و سبزیجات کمی قهوه ای شوند.
  14. گرم سرو کنید.

یادداشت

من حدود 18 اونس سینه مرغ برای تهیه چهار کباب استفاده کردم.

در روزهایی که کالین جوان، لاغر و خوش‌برنزه بود و در سفرهای قایق‌های خانه پذیرایی می‌کرد، این دستور غذا مورد علاقه پاول بود!

اطلاعات تغذیه:

بازده:

4

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 379چربی کل: 30 گرمچربی های اشباع شده: 4 گرمچربی ترانس: 0 گرمچربی غیر اشباع: 24 گرمکلسترول: 51 میلی گرمسدیم: 809 میلی گرمکربوهیدرات ها: 9 گرمفیبر: 2 گرمقند: 4 گرمپروتئین: 20 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی از کباب مرغ کبابی با سبزیجات روی بشقاب با دستمال راه راه.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
این دستور پخت کباب مرغ کبابی با سبزیجات برای رژیم‌های کم کربوهیدرات یا کتو یا هر مرحله از رژیم غذایی ساحل جنوبی عالی است. دستور غذا نیز بدون گلوتن و لبنیات است!

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از Grilling برای پیدا کردن دستور العمل های بیشتری مانند این استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این کاباب ها با مرغ و سبزیجات چیزی بود که اغلب در روزهایی که برای سفرهای قایق خانگی در دریاچه پاول یوتا تهیه می کردم، درست می کردم. آنها برای اولین بار در سال 2006، بدون حتی یک عکس در ابتدا پست شدند. عکس ها در سال 2013 و دوباره در سال 2023 بهبود یافتند و دستور العمل با گزینه اضافه کردن کدو سبز به روز شد.

تصویر Pinterest برای کباب مرغ کبابی با سبزیجات.

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.