مارچوبه کبابی با سیر – آشپزخانه کالین


مارچوبه برشته شده با سیر بهترین راه برای پختن سبزیجات بهاری مورد علاقه من است و تفت دادن سیر به آن طعم شگفت انگیزی می دهد! هنگامی که نیزه های چربی بزرگ مارچوبه در بهار ظاهر می شوند، وقت آن است که آنها را با سیر تفت دهید.

پین مارچوبه بوداده با سیر تا بعداً آن را امتحان کنید!

مارچوبه برشته شده با سیر در KalynsKitchen.com یافت می شودمارچوبه برشته شده با سیر در KalynsKitchen.com یافت می شود

اگر سیر برشته خورده اید، می توانید جذابیت آن را درک کنید مارچوبه کبابی با سیر. چیز خاصی در مورد طعم حبه های سیر وجود دارد که به سرعت با مارچوبه تازه تفت داده می شوند، و در این دستور مارچوبه چند ساعت با سیر و مقداری روغن زیتون خوابانده می شود تا کمی طعم سیر نیز به مارچوبه اضافه شود.

ما از سیر زیادی استفاده کردیم، بنابراین ممکن است برای یک شام عاشقانه مناسب نباشد. از مقدار سیری که ترجیح می دهید استفاده کنید. اما این مورد توجه طرفداران سیر خواهد بود! این دستور برای تهیه با نیزه های مارچوبه غلیظ تر است، و اگر مارچوبه و سیر دوست دارید، من پیش بینی می کنم که این چیزی است که می خواهید بارها و بارها درست کنید!

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  • نیزه مارچوبه ضخیم
  • حبه های سیر کامل پوست کنده (برای طعم دادن از سیر کم و بیش استفاده کنید)
  • روغن زیتون (لینک وابسته)
  • نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده به دلخواه

چگونه اینقدر سیر پوست کنده به دست آوردیم؟

ما در Costco از حبه‌های بزرگ سیر از پیش پوست کنده‌ای که در کیسه‌ای می‌آیند استفاده کردیم، و اگر مجبور می‌شدم آنجا بایستم و پوست آن‌ها را بکنم، ممکن است از سیر کمتری در دستور غذا استفاده کنم. شاید نه، زیرا سیر یکی از سالم ترین غذاهای جهان است و فواید زیادی برای سلامتی دارد. از مقدار سیری که ترجیح می دهید استفاده کنید، اما لطفاً سعی کنید سیر را با مارچوبه خود تفت دهید!

ایده های بیشتری برای سبزیجات بو داده شده با سیر می خواهید؟

این دستور غذای مورد علاقه مارچوبه شبیه دستور العمل های کلم بروکلی سرخ شده با سیر و گل کلم بوداده با سیر است که بسیاری از خوانندگان آشپزخانه کالین آن را امتحان کرده و دوست داشته اند.

چه کسی طرفدار بزرگ مارچوبه است؟

اگر شما هم مثل من از طرفداران مارچوبه هستید، دستور العمل های کم کربوهیدرات و کتو مارچوبه را بررسی کنید. من ایده هایی برای استفاده از مارچوبه در غذاهای اصلی، مخلفات، دستور صبحانه و حتی سالاد با مارچوبه دارم.

مارچوبه برشته شده با سیر در KalynsKitchen.com یافت می شودمارچوبه برشته شده با سیر در KalynsKitchen.com یافت می شود

طرز تهیه مارچوبه سوخاری با سیر:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. انتهای یک تکه مارچوبه را جدا کنید و سپس تمام قطعات را به آن اندازه ببرید. سپس دوباره مارچوبه را از وسط نصف کنید. من دوست دارم مورب را برش بزنم، اما این به شما بستگی دارد.
  2. حبه های سیر کامل را با استفاده از حبه های بزرگ تا حد امکان اندازه کنید و حبه های سیر را از وسط نصف کنید.
  3. تکه‌های مارچوبه و حبه‌های سیر را داخل کیسه‌ای با روغن زیتون بریزید و اجازه دهید مارچوبه با سیر حدود 2 ساعت طعم دار شود.
  4. وقتی زمان پخت فرا رسید، فر را با دمای 450 فارنهایت/230 درجه سانتیگراد گرم کنید. سپس مارچوبه و سیر را به سرعت آبکش کنید و اجازه دهید مقداری روغن زیتون برای تفت دادن باقی بماند.
  5. مارچوبه و سیر را روی یک ورقه پخت بزرگ قرار دهید. حدود 15 دقیقه تفت دهید، یا تا زمانی که مارچوبه شروع به کمی نرم شدن کند و سیر به سختی شروع به قهوه ای شدن لبه های آن کند.
  6. نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده را مزه دار کرده و داغ سرو کنید.

مارچوبه تفت داده شده با سیر روی ورقه پختمارچوبه تفت داده شده با سیر روی ورقه پخت

آن را به یک وعده غذایی کم کربوهیدرات تبدیل کنید:

برای یک غذای خوشمزه کم کربوهیدرات می‌توانید مارچوبه سوخاری را با سیر با مرغ لیموی یونانی (که در همان دما پخته می‌شود) یا با چیزی مانند ران‌های مرغ سرخ‌کن یا بره کبابی سرو کنید.

دستور العمل های بیشتر غذای جانبی مارچوبه را امتحان کنید:

عناصر

  • 1 پوند نیزه مارچوبه ضخیم

  • 1/2 فنجان حبه سیر کامل پوست کنده شده (از سیر کمتر یا بیشتر برای طعم دادن استفاده کنید)

  • روغن زیتون 3 تی

  • نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده به دلخواه

دستورالعمل ها

  1. انتهای یک تکه مارچوبه را با نگه داشتن یک نیمه و خم کردن تا زمانی که بچسبد جدا کنید (تا ببینید قسمت چوبی ساقه از کجا شروع می شود.) سپس تمام تکه های مارچوبه را به آن اندازه ببرید.
  2. سپس دوباره قطعات مارچوبه را از وسط نصف کنید. من دوست دارم مورب را برش بزنم.
  3. مقدار دلخواه حبه سیر کامل را با استفاده از حبه های درشت اندازه گیری کنید و حبه های سیر را از وسط نصف کنید. (اگر مقداری حبه سیر خیلی کوچکتر است آنها را کامل نگه دارید تا همه تکه های سیر تقریباً به یک اندازه باشند.
  4. تکه های مارچوبه و حبه های سیر را با روغن زیتون داخل کیسه زیپلاک بریزید و اجازه دهید مارچوبه با سیر حدود 2 ساعت طعم دار شود. (مرین کردن طولانی تر از آن نیز خوب است.)
  5. وقتی زمان پخت فرا رسید، فر را با دمای 450 فارنهایت/230 درجه سانتیگراد گرم کنید.
  6. مارچوبه و سیر را به سرعت آبکش کنید و اجازه دهید مقداری روغن زیتون برای تفت دادن باقی بماند.
  7. مارچوبه و سیر را روی یک ورقه پخت بزرگ قرار دهید، طوری بچینید که مواد تا حد امکان یک لایه باشند.
  8. حدود 15 دقیقه تفت دهید، یا تا زمانی که مارچوبه شروع به کمی نرم شدن کند و سیر به سختی شروع به قهوه ای شدن لبه های آن کند. (اجازه ندهید سیر خیلی قهوه ای شود وگرنه طعم آن تلخ می شود.)
  9. نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده را مزه دار کرده و داغ سرو کنید.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

4

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 141چربی کل: 10 گرمچربی های اشباع شده: 1.5 گرمچربی ترانس: 0 گرمچربی غیر اشباع: 8.6 گرمکلسترول: 0 میلی گرمسدیم: 167 میلی گرمکربوهیدرات ها: 11 گرمفیبر: 2.8 گرمقند: 1.6 گرمپروتئین: 5 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی از مارچوبه برشته با سیر روی تابه.تصویر مربعی از مارچوبه برشته با سیر روی تابه.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
مارچوبه بو داده با سیر یک غذای عالی برای برنامه های رژیم کم کربوهیدرات یا کتو و برای هر مرحله از رژیم اصلی ساحل جنوبی است.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
برای ایده های خوشمزه تر برای پختن مارچوبه از Side Dishes استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این دستور پخت مارچوبه که چند ساعت قبل از برشته شدن با روغن زیتون و سیر مارینه شده است برای اولین بار در سال 2007 ارسال شد! من از آن زمان آن را درست می کنم و آخرین دستور غذا با اطلاعات بیشتر در سال 2024 به روز شد.

تصویر Pinterest از مارچوبه سوخاری با سیر

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link